Ttt 114

Marion voor jou een dikke kus terug, …samen in hetzelfde schuitje

gosh niks te doen, en hier ook al superdepuper rustig…

Goedemorgen.

Meld me ook even. Nou, here the same. Alhoewel, genoeg te doen, maar geen zin an. Vanmiddag nog die extra werkbespreking, dus weer een lange middag straks. :angry:

Heb slecht geslapen, mede ook vanwege een tandvleesontsteking boven in mijn mond. Bah, was er om 3 uur vannacht nog uitgegaan om 2 molletjes te nemen en dat hielp wel wat. Straks maar ff zien of daar wat voor te koop is. Het is niet zo dat je zegt…oh, oh wat erg, maar het is zo’n zeurende kloppende pijn. :finger: Nouja, zal wel weer overgaan.

@Bloem: He, wat vervelend weer van die haatmail. Zit je daar weer over in zeker? :angry: Nou, doe wat je moet doen!!!

@Viva: Sterkte en hopenlijk kom je de dag een bietje door met niks doen. Blehhh!!!

@Marion: Ook werkse weer vandaag op je kantoordag en ook ik blijf duimen hoor! :thumbsup:

Beps nog niet gezien. :paranoid: TRL alweer op tijd met de agenda. :thumbsup:

Ik ga me ook maar weer klaar maken voor deze dag.

Laterssss.

Roanna, nou daar ben je lekker mee zeg, haal anders bij de drogist tocatolin (hoop dat je het zo schrijft, het is een glazen buisje met hele sterke mentolconcentraat dat kun je erop doen, het helpt ook tegen hoofdpijn, vieze smaak in je mond en spierpijn, ik zweer erbij.

@ roanna, ja zoiets zit in je systeem. heb al ff flink zitten janken. heb ook mail terug getypt maar nog even ter her beoordeling weggelegd

succes met het ontstoken tandvlees. erg vervelend, ik kon vannacht ook niet slapen.
ik spoel altijd mijn mond met zout water als ik last heb van ontstekingen maar weet niet of dat voor jouw zou helpen…

Bloem soms is het sop de kool niet waard, je kunt ook denken lamaaaaaa r

Ikke is wakker…pfff heerlijk geslapen!!!

@Bloem: :kus: [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/bigarmhug.gif](javascript:void(0):wink:

En verder ga ik eerst douchen enzo…moest ff lezen en dan ga ik een bakkie doen, tot straks

Wat een rust hier…ikke is weer helemaal verslaaft aan een dom spelletje(gewoon op de compie pffff)

Ik ben ook weer bijgelezen, duurde niet zooo lang:slywink:
Vanmorgen eerst mijn rijbewijs laten verlengen, € 45,-, kijk Roanna dat is pas kassa en mag hem volgende week!!vrijdag de 13e ophalen. Om 10 uur gaat het gemeentehuis open en om 16.00 dicht, dus eerst halve morgen kwijt om te betalen en dan halve dag kwijt om hem op te halen:mad:

Ikke naar t werk, zoals altijd op woensdag eerst vergadering en dan werken…
Meld me weer toedelsssss

Even snel :dag:

Beps : vergaderse en werkse (als er werk is):tongue:
Cyn : :dag:

ikke weer thuis…

Op t werk, hier is het drukker dan bij jullie
Alles oke daar :dag:

Hey meiden, ik ben er weer even.
Gesprek gehad en voor nu maar een halve dag meer. Er ligt een hoop werk maar er moet gekeken worden hoe alles ingedeeld gaat worden na de fusie. Mag morgen weer een halve dag. Zo ook de komende weken en dan eind maart mijn volle contracturen. Dan gaan we verder kijken naar mogelijkheden. Tegen die tijd hebben ze ook meer kijk op hoe alles gaat lopen met de huidige personeelsbezetting. Effe afwachten dus maar ben blij met ieder uurtje meer op het moment.

@Viva
Nog steeds duimen draaien op kantoor.

@Roanna
Last van ontstoken tandvlees. Knap vervelend. Misschien helpt bocasan.

@Bloem
Geen leuke mail vanmorgen. Antwoord klaar maar nog ff denken of ie verstuurd kan. Moeilijk soms he? Zeg ik wel iets of doe ik net of ik gek ben.
Ik hoor de laatste tijd ook wel eens dingen, gezegd door een ‘vriendin’, waarvan ik op tilt sla en denk hoe durf je het te zeggen. Maar heb besloten er geen energie in te steken en laat haar lekker links liggen. Mijn tijd komt nog wel eens denk ik dan maar.

@Beps
In vergadering en dan aan het werk.

@Raak
Rijbewijs verlengen en dat kost je zomaar een vrije dag. Is er geen avondspreekuur bij jullie of ga je dat ook niet redden met je werktijden?

zooo ikke thuis en de oplader lag bij de buren!! jippppieee mn laptop laadt nu weer op en meteen sneller!! gelukkig!!

@ marion lekker uurtjes sprokkelen en dan strax meteen hoppa aan de slag. zal tegen die tijd nog tegen gaan vallen :wink: hahaha

en heb net de mail gestuurd. min of meer zoals ik hem vannochtend gemaakt had. intussen al veel tranen vergoten. ik weet dat dit beter is zo, kan er die energie niet meer insteken en wil dat ook niet meer, desondanks doet het wel pijn om zo’n intensieve periode af te sluiten. voelt een beetje als het uitmaken … maar goed… ik zie wel of en zo ja wat de reactie is.

ik ga ff tortilla’s maken

@Bloem
Zal best tegenvallen op sommige punten. Eerst maar eens mijn plekje en dan zien we wel. Het komt toch zoals het komt.
Mail toch verstuurd … dikke :kus:voor jou.

Bloem,:kus:

Marion,uurtjes aan het sprokkelen elk uurtje is meegenomen toch

Beps,aan het werk

Roanna,hoe gaat het met je tandvlees?

Ik straks zwemmen en dan op tijd naar me bed,C slaapt bij opa en oma dus een nachtje doorslapen voor mij.

@ trl klinkt heerlijk! je klinkt een stuk opgewekter of is dat maar schijn…? mis je C. al een beetje tijdens het werk of heb je het zo druk met werken dat je genoeg afleiding hebt?

Bloem,om heel eerlijk te zijn,en mag het misschien niet zeggen,maar missen is een groot woord :redface:,denk wel aan hem hoor,maar ben niet iemand die alleen maar kan thuis zitten.Heb op het werk veel afleiding hoewel de gedachtes ook nog steeds gaan naar V hoor.Kan er nu ook wel wat makkelijker over praten,maar soms komen de traantjes nog wel.