Ttt 114

@Raak: Oh ja, dat ja. Ja is ook zielig. Hij krijgt nu ors of zoiets, via infuus of een slangetej, dat weet ik even niet meer. Inderdaad…die DDDDDDD speelt me vaak parten hoor. Maar ik dacht, dat je het nog over mijn zooltjes had. Ha, ha.

@Bloem: Ja, als je het zo bekijkt wel. ( zooltjes )

Je bent in ieder geval ff online hier en dan even geduld opbrengen voor dat andere apparaat. Moet lukken toch?

@Beps: Gelijk heb je. Jij houd in ieder geval de boel hier nog draaiend en rendabel. :thumbsup:

@Viva: Dan heb je vast dezelfde virus als mij. :zon02: Ik kan ook maar niet opschieten.

Fijne avond nog en hou je haaks. :wink:

Bah er is niks leuks op tv…Zo maar een dvdtje er in stoppen misschien…

Roanna,ritme zit ik zo in,gaat wel goed eigenlijk alleen dat C nog steeds wakker wordt s’nachts dat breekt wel,half 4 ,maar ja de tijd dat dat voorbij gaat zal ook wel komen.

Bloem,goede oplader besteld hoop dat die snel komt.

Beps,aan het werk.

Viva,moe…Nu lekker op de bank.

ikke zit ook in een winterdip en door dat heerlijke zonnetje van gisteren besef je nog meer dat je het allemaal errug mist :frowning:

Viva : meisje kop op he, dat zijn we van jou niet gewend, nog een week of 5 en dan hopen we op lekkerder weer met veeeeel :zon02:
en anders zoeken we het zonnetje bij elkaar:kus:
Bloem : voor jou hetzelfde hoor meisje:kus:
Roanna : ja valt nier altijd mee he, alles onthouden wat je geschreven hebt:lol:
Trl : lekker met een dvd-tje op de bank

Ik zit in een “er gebeurt hier helemaal NIETS” dip…we vragen ons af of nederland nog wel leeft zeg maar…

Beps : Ik leef nog hoor, echt wel:tongue:

@ beps kun je dan niet ff een monteurtje bij mij inplannen? er lekt water in de badkamer bij de buis en er zit water in het meetdingetje aan de ketel…?

Bloem : ja ja …:biggrin:

Oh Beps… heb jij dat nou ook? Ik ook hoor. Wordt echt tijd voor … je weet wel. :vak02:

@Bloem: Da klnkt nie best.

@Raak: Oh, gelukkig maar dan. :thumbsup:

@ raak… hahaha zo had ik t nog nie eens bekeken… hahaa
maar ik meende t eigenlijk serieus. heb nog nie gebeld omdat ik geen zin heb om een halve dag vrij te nemen in deze periode, dus wilde t ff doorschuiven naar over 2 weken

Bloem : goed zo, je hebt tenminste weer ff gelachen en dat is toch de bedoeling he:p Blijf je wel nog ff met je probleempje zitten

Zo ladies… ik ga de boel afsluiten hier. :arrow: Ga verder met mijn avondritueel, dus zeg alvast, weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

Truste :dag:

@Bloem: Bellen dan idd… helaas in jouw regio geen monteur over…(andere maatschappij he…jij wilde perse die woningbouw ;))

Ik ben thuis…pfff duurde dat lang, helemaal als je niets te doen hebt, en niet wil opvallen…(pffff gewoon geen zin in)

@ raak ja ach… murphy met all zn vriendjes he? 1 glimlach van de meneer vh werk zou al veel goedmaken, maar ja… die heb ik al 5 dg niet gezien

@ beps :stuck_out_tongue: ja nou!! nee we hebben een nieuw bedrijf, nog niet het jouwe geloof ik maar komt wel een keer goed.

ik ga ook afsluiten en naar bed. wilde een keer vroeg gaan :retard: maar is natuurlijk weer nix van gekomen…

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

mogguh

ik heb even nix te melden. moet me inhouden om niet meteen op een hatelijke email te reageren.
ik wens toch iedereen een mooie, zonnige onbezorgde dag toe

Goede morgen …
Naar kantoor zo meteen en straks het gesprek over de extra uren. Ik ben benieuwd.

goedemorgen…al weer woensdag…

Dus vanmiddag begint mijn weekend (naar paps dus).
Hier nog niets te doen…blehhhhhh…zo zonde van mijn tijd om hier te gaan zitten niksen, ik heb nog een bak werk thuis liggen en dan hier maar je tijd vol zien te maken…
Tja Raak ik weet ook niet hoe het komt, ik vind niks leuk, heb nergens zin in en ben honds moe…voorjaarsdipje denk ik.
Bloemmie water in het metertje…en geen monteur
Roanna ors dat is altijd wat die kleintjes krijgen, Tlr. als ik jou was nam ik ook voor C. naar turkije ors mee, te koop bij de apotheek.
Voor de rest weinig om op te reageren, ik ga op meeleesstand.

Hier hetzelfde Viva, toch het voorjaarsdipje misschien? Dikke kus voor jou.