Oh, is dat zo? Nouja, dan neem ik mijn woorden terug, maar vind het toch wel een bietje duur. :unibrow:
@Roanna: Ik wist het ook niet, maar kwam er ook achter omdat ik van die lekkere laarsjes had…:retard: PFfff
Roanna: hihi geen probleem hoor!!! ![]()
Beps: werkse! :dag:
@Cyn
Ach … nog leuke reisjes genoeg in het pakket toch? Cruise inclusief vervoer er naar toe komt misschien ook nog wel een keer.
@Kaylo
Nee je zit er geen kilometers langs. Je hebt gewoon midden in de roos geschoten. Heb je morgen weer iets te doen he … een foto zoeken.
@Beps
Aan het werk nu. Ik zal ff zwaaien voor het geval je op de meeleesstand staat :dag:
@Roanna
Wist ook niet wat die hakjes kosten maar vind het ook wel meevallen. Wat is er niet duur meer tegenwoordig?
@Viva
Eindelijk thuis en daar is altijd wel wat te doen he?
Marion: ja wie weet
Zou wel leuk zijn!!! Nu eerst IJsland en Gran Canaria&Tenerife maar ff afwachten ![]()
Nou ik ben weg… morgen vrij dus misschien niet zoveel online!!! :dag: anders tot donderdag!!!
x
Jaja ik kijk zo af en toe wel mee…
Maar het is hier zo rustig…
@Marion: Tja, ook jij hebt wel gelijk over die prijs, maar ik vind het dan weer geen verhouding in mijn geval dan he! Ik had die laarsjes afgeprijst gekocht voor zeg een tientje en dan ook een tientje moeten betalen voor alleen een paar kleine zooltjes onder hakjes… :finger: Maar ach, laat ik er ook maar niet meer over zeuren, ha, ha. Ben zelf nogal van de weggooi maatschappij en dan is dit toch eigenlijk ook niks. Alleen… ik doe het de volgende keer niet meer. Haal dan wel liever nieuwe. ![]()
Cynthia: Fijne avond en geniet van je vrije dag. :dag:
Beps: Werkse :dag:
@Roanna
Van jou kant uit gezien heb je ook gelijk hoor. Jij betaalt net zoveel voor een paar kleine hakjes als voor een paar laarzen.
Cyn,nee niet via VAK-kaart,was nu goedkoper uit als dat ik bij VAK-kaart zou boeken.
Geen idee wat hakjes hier kosten bij de hakkenbar,maar wel duurder dan 10 euro.
Ik ben moe dus ga lekker op de bank hangen.Fijne avond allemaal
Oh maar ik snap wel dat je het een belachelijk bedrag vind hoor!! Dat vind ik ook!!!
Hier is het belachelijk rustig…TE RUSTIG!!!
we zien wel weer…
Roanna, anders zet je kokkie aan het werk. bij de Homa hebben ze van die pakketjes met zolen, hakken en lijm…meerdere schoenen mee te behandelen en kost geloof ik 5 euro.
Beps : positief blijven he, dan heb je iig meer tijd voor ww:smirk:
Cyn : fijne dag morgen
Viva : hoe weet jij dat hier vips zijn:biggrin:
Trl : is ander ritme nu he? ff wennen
Roanna : mine hakjes net zo duur als compleet stel laarzen:mad: zielig he voor zo’n klein manneke
Marion : hoe gaat het nu met jou??? zondag ff lekker bijbeppen he:slywink:
@Raak: Welk manneke Raak? :biggrin:
@Viva: Tja, had ook nog gekunt. Bedankt voor de tip. Doen we dat zo de volgende keer. ![]()
@TRL: Het is wel wennen zeker zo he? Valt niet echt mee he? Voordat je in het juiste ritme bent…
@Beps: We houden je wel ff bizzy hoor! :dag:
By the way… ik wil ook niet zuunig over komen hoor, maar zit wel graag voor een dubbeltje op de eerste rang, dus vind het dan snel te duur, zeg maar. :biggrin:
@Bloem: Toch weer gelukt hier te komen? :dag: :dag:
Zo zo…
iedereen is er weer dus…
ja hij gaat wel aan de stroom met dit ding, maar laadt niet op (dus kan niet zonder snoertje en daarvoor neem ik geen laptop,) heb een echte besteld, alsnog, gewoon diegene die ik eigenlijk zou halen, hopelijk komt die snel en kan ik deze weer kwijt
maar ik ben er zo helemaal klaar mee, dus zeg maar nix meer…
@ roanna, maar die schoenen waren toch afgeprijsd? dus eigenlijk veel duurder. en als je nou dagelijks tegen een paar laarsjes van 10 euro aanloopt, zijn die hakkies idd zonde, maar aangezien mij dat nooit lukt, heb je nu voor 20 euro 2 jaar lang mooie laarsjes, ik vind het niet zo duur hoor.
had ook in okt een spijkerbroek gekocht voor 15 euro. knoop los en rits kapot. ga ik zeker wel laten maken, want dan kan ik die broek nog zeker een jaar aan, stel dat het weer 15 euro kost, dan heb ik 1,5 jaar lang een spijkerbroek voor 30 euro… nie veel… maar ach… in verhouding, ik snap t wel ![]()
anyways, wasda…vip? had het wel gezien maar wat heeft men daarvoor moeten doen … ??
@ cyn, chilllll… relax… alles komt goed… zennnnn
en voor de rest… mega vermoeiende training… hem al 2 dg niet gezien en door alle electronicasji**t heb ik het echt helemaal gehad!! bah
was maar goed dat mama met de thee op me zat te wachten na het werk, ff stoom afblazen…
Roanna : DDD:lol: het kleinkind van je schoonzus natuurlijk
@Bloemmie: Klik op VIP en je weet wat je ervoor doen moet!(en ik dacht ach…dat gun ik mezelf wel hahahaha)
Bloem : als er toch geen moeders waren he…enne had me aangemeld hier ergens en oeps stond een beetje opvallend naast mijn naam:o Was al blij dat Beps het daarna ook gedaan had anders viel het nog meer op
Bloem klink zeer eentonig een uitgekauwde touw kost…
Tja balen zeg van de oplader, maar goed hij is gelukkig nog wel te bestellen.
Tja een spijkerbroek van15 euro ik laat hem niet meer maken dan, koop wel een nieuwe voor 15 euro, ik ben ook van de weggooi maatschappij.
Zo meiden ik meld me af voor vandaag, ben helemaal uitgerangeerd de hele dag niets doen, …en ik ben toch al chronisch moe…ik wordt er zelf niet goed van…heb nergens zin in en moet mezelf een schop geven om wat te gaan doen…(en zo ben ik niet)…Ik wil zon…dan krijg ik misschien weer een beetje energie.
Voor iedereen een fijne avond en welterusten…ik meld me morgen weer…toedels…