@Raak
Ja, moet de boel hier een beetje bij houden he. Anders moet ik vanavond weer zoveel bijlezen.
Raak: haha nee niet voor mezelf hoor
Al lijkt het me wel heeeeeeeeeeel mooi!!! Is een Noorwegen+Denemarken cruise ![]()
marion : ja, lampje zal overdag steeds aan en uit gaan vrees ik ![]()
grrrr ik wordt soms echt chagerijnig!!! ![]()
Niet worden… even afwachten, je weet het normaal ook allemaal nog niet…
@Cyn
Zit die cruise niet in het studiereizenpakket
?
@Kaylo
Geen zin meer om de foto te raden als je lampje weer aan kan? Het loopt een beetje dood zonder jou ![]()
Marion: jaaaa we hadden laatst wel een studiereis voor een cruise… Was gratis voor 4 dagen… maar vertrek vanuit Italie… Ja… hoe ga je daar komen?? Vliegen kon niet naar die plaats… dus moet je ticket + huurauto… en met de auto is een pokke-eind… Dus nee nu ff niet cruisen ![]()
Beps: zucht ja… ik weet het! Maar ik vind het gewoon stom! :finger:
Zo ik weer thuis, ben doodmoe van het niets doen gadverdegadver…
2 VIPS hierzo, toe maar
Cynnie niet chago worden,heeft geen zin, heb je alleen jezelf mee.
Marion ja het is zo knap waardeloos als je niets te doen hebt…de dag komt niet om.
marion : heb een poging neergezet, maar zal er vast kilometers naast zitten :lol:
Meiden ik ga zo naar t werk. Weet niet of ik online kan.
Maar meld me nog, en anders tot morgenochtend weer
beppie : werk ze ! :dag:
Ikke bijna gedaan. Trein 16u11. Oef !!!
@kaylo: alvast een goede reis naar huis! En doe je je mannetje de groeten!
Groet
Goedenmiddag.
Zo, jullie hebben weer gezellig zitten koffie/thee leuten hier met, z’n allen.:unibrow: En ik maar werken. Kunt je eens nagaan wat een verschil in werk er is. De een heeft de hele dag niets te doen en bij ons lopen ze zich de benen onder de ko*nt vandaan. Maargoed, hadden wij ook maar een beroep moeten kiezen he!! :unibrow:
Krijg net mijn schoonzus weer ff online en verteld dat haar kleinkind weer in het ziekenhuis is opgenomen en nu voor diaree en uitdroging dus. Zo zielig dat ventje. Was net een paar dagen thuis van die benauwdheid.
Oh meiden ik had jullie weleens verteld dat ik toen op een zondag van die leuke laarzen voor nog geen € 10 had gescoord en de hakjes waren versleten, dus dacht ik, ik breng ze ff hier op het WC naar de hakkenbar en vroeg wat het ging kosten. Moet eerlijk zeggen, ik kom nooit in zulke zaken, maar deze lopen zo lekker, dus dacht, vooruit met de geit. Mag ze morgen ophalen (kokkie dan, want ik ben ik ben er niet) en het kost voor 2 van die kleine zooljes onder het hakje zetten… kassa… € 9,75. Nou, dit dus nooit meer he! :tssk:
Roanna daar had je ze dus ook nieuw voor gekocht…zelfde geld…
Kaylo treinse
Beps werkse.
Ik ff wat doen in huus , meld me weer
He, wat is dat dan? Hebben we nu ook VIPPERS in ons midden? :paranoid:
Nog even een vluggertje : :dag: :dag:
En lichtje gaat WEER uit !!
Roanna: valt op zich nog wel mee vind ik!!!
Hihi ik net weer (voor de 3e keer in 4 maanden) een bol.com bon gewonnen van €15.- :biggrin: hahaha gaat lekker zo!!! ![]()
@Cynthia: Wat valt mee? Van die laarzen? Nou, als je misschin laarzen van € 100 hebt wel ja, maar die heb ik never nooit. Dan erbij, zo kun je ook weer zien dat ik nooit in zulke zaken komen, want had echt geen idee wat het zou kosten. ![]()
Volgende keer weer gewoon naar de Schoenenroos. :biggrin:
Geen cruisje als studiereis? Oh, wel jammer dan he!! Vind eigenlijk dat je daar ook over mee moet kunnen praten als gasten bij je willen boeken.
:biggrin:
Ja ik vind voor 2 hakjes €9.75 wel meevallen ja… Hier in A’maar is dat duurder hoor!!!
En nee geen cruise voor mij… Heb wel 2 schepen bezocht dus kan wel iets vertellen ![]()
Ook hier is hakjes duurder dan 10 euri 2 keer duurder nl!!!
Hier rustig!