Iedereen al onderweg ofzo???
Ben ik eens een avond thuis hahahaha
Iedereen al onderweg ofzo???
Ben ik eens een avond thuis hahahaha
Nee, ben nog niet onderweg. Zou te vroeg zijn. ![]()
Ik was er wel, maar zag jullie nergens.
Ik heb trouwens een heel leuk deuntje op mijn foon.
Kunnen de thuisblijvers een nieuw deel openen morgen denk ik…
Denk je? :lol:
hallo allemaal hier weer eens een berichtje van mij hoop hier weer vaker mee te gaan kletsen, laatste weken erg druk geweest, vorige week weer begonnen op de sportschool afgelopen week alweer drie keer geweest, moet ook wel conditie erg verminderd na drie maanden niets gesport te kunnen hebben. ook is het goed voor de lijn, er moeten nodig weer kilo’s af en ga dus maandag weer beginnen met sb, ook druk met vriendje heb al 1,5 week verkering hahaha hopelijk t binnenkort aan de familie vertellen dat de familie weer uitgebreid is haha alleen zusje weet t nu, zij kwam vorige week bij mij schoonmaken en zag toen logeertas op bed staan samen met de toilettas die open stond waardoor ze een bepaalde inhoud kon zien haha wilde die dag de tas uitpakken en opruimen maar zusje kwam onaangekondigd dag eerder schoonmaken gister is vriendje hier weer geweest ik heb gekookt en heeft afgelopen nacht geslapen morgen zou ik hem weer zien maar helaas is wedstrijd van twente verplaatst van vanavond naar morgen kan dus morgen helaas niet aanwezig zijn bij de meeting hoop de volgende keer er wel weer bij te zijn!
@Linda: Oh daar was je dus mee bezig.
Gezelli allemaal!!!
Nou ladies… het schiet niet echt op, dus ga ik de boel hier maar vast afsluiten. Moet morgen weer fit zijn, want moet ergens naar toe.
Even op de kalender kijken waarheen ook alweer en ik zie jullie morgen nog wel weer even.
Weltrusten voor zo en tot morgen. :slapen: :dag:
slaap lekker allemaal en tot morgen voor diegenen die gaan meeten heel veel plezier
ikke ben er wel maar ben er niet… weer een WR, en schaatsen kijken, site updaten enzomeer… ff geen tijd voor TTT dus ![]()
Linda : jammer dat je er morgen niet bij bent maar gelukkig allemaal druk met positieve dingen:biggrin:
Bloem: ook allemaal druk, druk, druk en komt tussendoor toch wel ff ![]()
Roanna : gaat vroeg slapen, heeft morgen schijnbaar een belangrijk afspraakje ???:lol:
Beps : is een avondje vrij en dan liggen wij allemaal te lammen voor de tv:smirk: is ook niet gezelli he. Misschien morgen beter???:slywink:
@Raak
Jazekers … ben errug druk morgen. Ik mag even op stap!!!
@Roanna
Belangrijke afspraak zeker dat je zo vroeg het bed in duikt.
@Bloem
Druk met de site!
@Beps
Laat het bevallen even aan de thuisblijvers over. Zal je net zien dat de schoondochter van Miere de bevalling over gaat nemen.
@Linda
Druk met sporten en de liefde. En … wat zei je zus? Heb je een nieuw merk tandpasta
?
@Linda: Veel plezier ![]()
@Bloemmie: Dat is nu eenmaal de tijd: Schaatsen!!! en geniet, het is over voor je het weet…
Ik zal morgen ofzo ff de site bekijken!!!
@llen: Ik ga naar bed…sweet dreams to all…en tot morgen(eeehhhh straks haha) :dag:
:slapen: lekker
Een goede morgen allemaal!!
Ik ben eens een keer de eerste 's morgens, komt niet heel vaak voor he?
Haha ikke was er al, maar blijkbaar vergeten moggel te zeggen :hihi:
Ik vond het al zo vreemd, normaal ben je er altijd zo vroeg bij.
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
goedemorgen meiden…
Voor iedereen een fijne meeting vandaag…ikke al weer wakker, straks naar verjaardag…
Linda zorgt voor uitbreiding in de familie, doordat zus onaangekondigd kwam.
Beps vandaag dus lekker vrij
Toos crockse
en voor de rest is er niet veel blijven hangen…geen last van DDDD hoor maar gewoon druk met vanalles en nogwat…Damber gisteren naar dirty dancing geweest, was heel erg leuk. Hubs en ik boodschappen gedaan, en op Jessy gepast…
Ik meld me weer…meisjes heel veel plezier met zijn allen.
Goedemorgen all,
Viva : voor jou ook een fijne dag vandaag en een gezellige verjaardag,doe de groetjes bij jullie thuis. We zullen je missen
Toos : aan het werk vandaag en dus ook niet bij de meeting, ook jij zal gemist worden meisje
Beps : vergeten goedemorgen te zeggen:unibrow: ![]()
Marion : deze morgen de allereerste en dat is niet vaak:tongue:
Trl : als altijd weer met het lijstje paraat
@TRL
:dag: alles goed?
@Viva
Jij ook veel plezier op de verjaardag!
Het weer zit bepaald niet mee vandaag. Het kijkt maar grijs en druilerig buiten. Wordt weer leuren met de plu, of we moeten de hele middag als verzopen katjes rond willen lopen.
@Raak
Wel als 1e maar ben ik nog in de relaxstand hoor :unibrow:
Het begint hier aardig op een hotel te lijken, koffie op bed, alleen geen roomservice want ik moet het nog steeds zelf halen.
Moggel all.
Ik denk niet dat ik kom met een paraplu.
Als ik kom, neem ik de :zon02: mee.
Verder even niets te melden. :unibrow:
Ja toch wel… het is vandaag internationale vrouwendag. Even doorgeven in het restaurant. :unibrow: