en ikke ga richting huis
:dag:
tot morgen
en ikke ga richting huis
:dag:
tot morgen
Doeggie!!!
Zo nog een half uurtje… dan zit ook mijn eerste werkdag deze weer er weer op
Morgen ook werken, woensdag weer vrij… en dan donderdag en vrijdag werken… en dan weer weekend ![]()
Fijne avond allemaal!! :dag:
@Kaylo
Dan ben jij voortaan het knipperlichtje hier ![]()
@Roanna
Nog niet alle achterstanden weg gewerkt maar ben gelukkig wel een heel eind.
Jij genoten van de leuke mails.
@TRL
Je moet ook langzaam warm draaien op het werk. Laat die ene collega nu maar even harder werken.
@Viva
Supertijden voor de reis naar Portugal. Hopen maar dat er niets aan veranderd.
Wij gaan nu de 28e om 21.45 en terug op de 11e om 9.10 uur. Zouden eerst met TA de 29e om 10.30 vertrekken en terug om 11.30.
@Cyn-Bloem
Jullie ook een fijne avond :dag:
Marion,die collega werkt maar halve dagen,maar chef had ook al gezegd dat ik rustig aan kon beginnen,dus in de pauze even met andere collega het dorp in geweest…
Zo pizza’s in de oven(geen zin om ‘echt’ te koken) en op naar de avond…
(lekker CSI en Bones…)
Dus meiden ik zal wel morgen pas weer langskomen…
Tot morgen(of laat!)
Tlr…en was het wennen, of ben je nu minder moe dan de hele dag thuis met C.
Marion, dus je gaat eigenlijk een dag eerder weg…wel laat maar toch eerder nietwaar.
De kogel is door de kerk na lang wikken en wegen toch besloten om te boeken
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
@TRL
Lieve chef hoor, voor hetzelfde geld kun je er meteen vol tegenaan.
Hoe had C het gedaan vandaag bij je ouders?
@Beps
Alleen de pizza? Geen diëtiste vandaag
?
@Viva
Ja we vertrekken een dag eerder dan gepland maar dat vind ik niet zo erg hoor :)!
@trl
Oh super!!!
Eindelijk sta je ook in het lijstje!!!
Viva,nee was helemaal niet wennen vond het heerlijk of mag ik dat niet zeggen…Ben wel ontzettend moe,maar was al om half 4 wakker,C net al weer liggen krijsen,hoop dat dat ook een keer ophoudt.Vanavond vriendin op visite
Marion,natuurlijk heeft tie het daar goed gedaan,bij een ander altijd toch
@TRL: JAAAA lekkerrrrr jij mag je ook weer verheugen!!! Gaaf hoor… Geniet maar van(en kijk uit naar) het uit naar je vertrek…
Tlr…pfff heftig mannetje hoor met dat huilen…ja hoor van mij mag je het zeggen hoor dat je het heerlijk vond om te werken, even geen gehuil, geen flessen, en geen luiers.
Lekker meis ook geboekt…en gaat mams mee???
@TRL: He, he, gelukkig, eindelijk ook geboekt. Heel fijn voor jullie zeg.
Weer iets om naar uit te kijken.
En natuuurlijk zijn ze bij een ander altijd liever. :slywink: Laat het zo blijven en dan ook even lief zijn voor jou s’nachts, dan is het helemaal goed! Hi, hi.
@TRL
Ja irritant he, dat ze het op een ander wel goed doen. Vond het zo frustrerend soms. Maar van de andere kant, zo is het oppassen voor je ouders wel beter vol te houden.
Viva,ja mams gaat ook mee.
@ trl heerlijk geboekt en lekker gewerkt!! jippieee
mn humeur zakt echt ver beneden nieuw amsterdams peil…
heb er echt de pest in, nog steeds geen phoon en was langs de MM geweest voor een universele oplader. geeft die dodo me eerst de verkeerde me (ook voor telefoon, auto, usb etc) die was 100 pleurie, dus terug en die genomen die alleen voor notebooks oplaadt (nog aardig aan de prijs, maar vooruit) dus ik sluit hem hier thuis aan, en kan nu mn laptop gebruiken maar hij is traaaaaagggg
hij zit nu aan de netstroom maar laadt niet op en ff gekeken welke laptops ie allemaal ondersteund en ikke heb de 1520 maar hij ondersteund alleen de 1521. vandaar dat ie t wel doet, maar niet oplaadt. weet nu dus niet wat ik moet doen
toch maar die andere, van d*ll bestellen en hopen dat ik deze kwijt kan op marketplace ofzo…?? ggrgrr
Of morgen(of nu) teruggaan…en zeggen van: Jullie hebben me de verkeerde meegegeven…
Pff het mag niet meezitten dus…Arme jij!!!
is al uit de verpakking en staat op dat ie t voor de D*ll doet, maar ja, niet dus voor de mijne (wel die andere 47…)