Goede avond, ik moest zowaar bijlezen, gezelli:thumbsup:
Bloem : zit niet mee he?
Trl : vandaag rustig aan begonnen, C geprotesteerd met huilen, komt goed:nod: en nu ook in het LIJSTJE !!!![]()
Viva : heerlijk weekend gehad en nog niet veel te doen op kantoor
Kaylo : wordt gecontroleerd:o
Toos : weer aan het werk
MK : meissie jij gaat ook niet helemaal lekker he de laatste tijd, nu maar ff uitzieken hoor !!
Roanna : treinreis richting Schiphol al aan het plannen met voordeelkaart
Cyn : gewerkt vandaag en ook al flink aan het planning maar voor de reis naar Thailand die nu al heeeeeel dichtbij komt:)
Beps : gisteren heerlijk daagje met de honden wezen wandelen en nu vandaag spierpijn
Marion : alles weer normaal na de vakantie en dus weer vroeg uit de veren en meteen in de running
@Bloem: Ik dacht ook al⦠ik zie Bloem⦠zou ze dan bij de ouders zitten internetten, of tochheeeeā¦!! Ja dus, gewoon thuis met een nieuwe te trage oplader.Tja⦠wat nu? Sund weer. :frown:
ik heb geloof ik iets gemistā¦
Bloemmie is je oplader voor de klepdoos kaduuk???
Dames, ben een beetje moe dus ga lekker zwijmelen bij Memories en daarna boven P&W kijken. Fijne avond nog en tot morgen :dag:
@ raak, truste en relax!
@ roanna gekkkk wor ik ervan!!
@ viva ja sinds vorige week dus
@Bloem: Kan me er wat bij voorstellen hoor. Dat is dan ook wel k*t hoor, met zoān traag ding te moeten werken, als je een hoge snelheid gewent bent. Wel pech weer. Maarja, als je hem niet terug kunt geven, dan inderdaad proberen via MP te verkopen. Wat moet je er anders mee he!!
@Raak: Zus oververhuist? Alles over nu? Tja, dan merk je, weer dat we geen 30 meer zijn he! :lol: Nou, ga er maar lekker op tijd in. :slapen: Doe ik ook.
Ik ga ook afsluiten. Ga ook nog ff tv kijken en de rest verder boven maar kijken.
Weltrusten all en tot morgen weer. :dag:
slaap lekker allen
Goodmorning Allā¦
Zo een heerlijke nachtrust achter de rug, en dus ook weer vroeg op(toch mn 7-8 uurtjes geslapen)
Afvallen gaat lekker, als het morgen nog in deze cijfers is(of nog iets lager) zal ik de ticker weer aanpassen
Iederen die werken moet(ik de avonddienst dus) sterkte, de anderen tot straks
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog ā¦
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
ikke ook lekker geslapen maar had graag willen blijven liggen
heel de dag training dus ben weg⦠tot vanaaf!! (hopelijk!)
Goede morgen meiden ⦠vanaf hier weinig te melden vandaag.
@Beps
Morgen misschien weer een trapje lager op de ticker. Je gaat super meis!
@TRL
Weer aan het werk. Heb je vannacht wat beter kunnen slapen of kwam C weer zo vaak?
@Bloem
Een training vandaag. Saaie kost meestal maar wat moet dat moet he?
goedemorgen meidenā¦
Ik al weer op kantoor, maar nu weer niets te doenā¦
Bloem waardeloos zeg je oplader kapot, misschien gewoon bij D*ll bestellen, of kan dat niet??
(sorry dat had ik dus niet meegekregen)
Beps nog goed in de afvalraceā¦
Ik op meeleesstand.
Ik weer aan het werkā¦
Bloem: grrrrrrr zou je toch gek van worden!!! Gewoon teruggaan naar de MM hoor⦠Hier kan jij toch niks aan doen!!!
Nou ik ga even aan de slag⦠:dag:
Morning all. :dag:
Zit er al fris fruitig bij, maar heb ook nog even niets te melden.
Oh ja, toch wel!! Dat wij morgenmiddag op het werk een ingelaste werkbespreking hebben, over de bezuinigingen en dergelijke. Moet ervoor naar de andere lokatie, maar neem dan het (dolmus) busje. :biggrin:
Fijne dag iedereen verder. :dag:
en ik heb nog steeds geen ene r**t te doenā¦bahā¦
@Bloem
Ik zou ook eerst proberen je geld terug te krijgen bij MM. Moeten ze maar goed kijken toch? Op MP zetten kan altijd nog.
@Viva
Al drukker op het werk of nog steeds aan het duimen draaien?
@Cyn
Bij jou wel genoeg te doen of heeft iedereen inmiddels al geboekt?
@Roanna
Weer een werkbespreking. Waarop zullen ze nu weer gaan bezuinigen? Toch iedere keer weer spannend he?
Zo ik druk aan de spelletjes⦠lekker hoor, nog ff nietsenā¦
Iedereen weer aanwezig dus⦠weer een dag gestart(nou ja bijna iedereenā¦mis Toos en Raak en,ā¦MK zou die weer aan t werk zijn en opgeknaptā¦ach ja zo draaien mn gedachtenā¦)
@Viva
Je zou gewoon je breiwerk meenemen of niet :frown: ? Is echt irritant. Had dat een paar weken geleden ook, moet je een halve dag volmaken en is er maar werk voor een uurtje. Ik kan daar echt niet tegen. En jij moet dan ook nog de hele dag uitzitten.
Marion: het ene moment is het druk, en het andere moment weer niet⦠Wij verwachten topdrukte tijdens de last-minuutjes ![]()
Ben er ook hoor Dames, goedemorgen all
Roanna : nee zus nog niet over, ik gisteren alleen met stationwagen alle lampen helpen verhuizen. Verhuiswagen komt donderdag. Dan ben je wel verzekerd maar als je de lamp niet kunt bijbestellen als er een kapot gaat ben je nog de pineut he, vandaar
Viva : nog nix te doen? dat is zoooooo saai he
Beps : lekker geslapen en afvallen gaat nog steeds goed
Bloem : heeft vandaag training
Trl : ook aan het werk
Marion : jij lekker meekletsen vandaag?
Cyn : wacht op de lastminutedrukte