Ttt 114

Welkom welkom Cyn…thee??

@Cyn-Beps-Bloem
Al druk aan het plannen, hoe komen we naar en van Schiphol.

@Kaylo
Controle van telefoon en internet op het werk. Dat is balen, geen of minder kletspraatjes meer op het werk.

@Toos
Al een heleboel opgeruimd in het huis en de makelaar ook al op bezoek gehad. Nu aan de crock.

En mijn pauze zit er weer bijna op … maar weer aan de slag. Achterstallig onderhoud van de vakantie even weg werken he?

Beps: nee doe maar wat sterkers :wink:

ik wil ook wel wat hoor maar geen thee blehhhh is voor zieke mensen…

ik neem wel wat lekkers erbij

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/taart/doces.gif

Marion : niet leuk, maar kom wel af en toe eens gluren, maar meld me dan meteen weer af. Dus zullen jullie mijn groene lichtje regelmatig zien verschijnen (en dan opeens weer weg … :mad:)

Goedenmiddag.

Nee, ik hoef ook geen thee. Hebben julie ook koffie?

Zo, zo, iedereen ineens weer in de vakantiestemming? Nou, dan moeten wij nog 15 weken en 2 dagen. Pfff… wat een end nog! :disgust:

Wij weten ook al hoe we gaan. Heen met de Schipheltaxi en terug met de trein. Voor alles rechtstreeks, dus niks geen geemmmer. Kokkie ook voordeeluren kaart, dus gratis en ikke voor een tientje denk ik.

Misschien vraag ik er voor die tijd ook nog wel een aan en dan ook ik gratis reizen. ( nouja voordeelkaart moet ik kopen, maar gaan best vaak met de trein, dus halen 'm er gemakkelijk uit.)

@MK: Groot gelijk dat je nog even thuis gebleven bent.

@Viva: Kom jij zondag ook nog? Weet het eigenlijk al niet meer.

@Marion: En alles achterstanden weg kunnen werken? Dat is het nadeel van vakantie he.!! Dan blijft er veel liggen, wat toch eigenlijk gedaan had moeten worden.

@Kaylo: Nou daar word je dan ook niet vrolijk van als ze je gangen al na gaan op je werk. Maarja, soms zal het nodig zijn he? Misschien dan niet zozeer voor jou, maar sommigen kunnen er wel wat van he!!! :biggrin:

Toos aan de crock en Raak aan het werk bij zusje om te helpen verhuizen.

Kreeg net nog leuke mails, waar ik ook best vrolijk van werd. :biggrin:

:vak01: :vak01:

Ook nog maar eventjes melden dan : nog 14 weken en 5 dagen !! :vak02:

een voordeelurenkaart krijg je toch voordeel (40%korting) tijdens de voordeeluren… tis toch niet gratis? tenzij je een zoveel + kaart hebt, dan heb je 5 vrije reisdagen ofzo…??

ik zie het tegen die tijd wel

Roanna : Er zijn inderdaad sommigen die ganse dag op internet zitten, muziek downloaden en op verboden sites en nu zijn wij daar dus allemaal de dupe van

Kom ook nog ff binnenvallen,vandaag nog niet echt veel gedaan,komt ,morgen wel weer.

Cyn,voordeeluren kaart mag je doordeweeks pas na 9 uur mee reizen,weet niet hoelaat jullie gaan.Zag ergens een aanbieding voor de voordeelurenkaart voor weinig maar weet niet meer waar,zal eens tussen me folders kijken als ik thuis ben.

MK,beterschap.

Kaylo,controle bah…Hier houden ze ook alles in de gaten,stond voor de zwangerschapsverlof altijd in de top 10 maar nog nooit wat van gehoord

Toos,crock ze maar weer.

Nou ik ga naar huis,ff naar de ha met C.

@Kaylo: Dat is het 'm juist. Op ons werk is ook maar beperkt toegang op het internet. Nu heb ik daar zelf toch geen tijd voor, maar hoorde het van de kantoorcollega’s.

@Bloem: Klopt hoor dat die kaart niet voor iedereen gratis is, maar helaas… :unibrow: heb ik nu de respectabele ( pfffffff) leeftijd, dat ik nu dus ook zo’n kaart kan/mag aanschffen, waardoor ik 7 maal per jaar gratis mag reizen en de rest met 40% korting, plus mag dan nog 3 passagiers met die korting meenemen.

Wel met wat beprkingen hoor. Doordeweeks niet voor 9 uur en dergelijke. Maar in de maanden Juli en Augustus en weekenden weer onbeperkt.

Als je 60+ bent dan kan je die kaart aanvragen en daarbij heb je per jaar iets van 10-11 vrije dagen en verder werkt die kaart als vdu…

Roanna nee ik kom zondag niet, heb een verjaardag…dus helaas…volgende keer beter.

O jee controle op het internet en telefoon.

Wij de tijden voor portugal onder voorbehoud…
5.30 heen… en 21.55 uur terug…wij worden gebracht…(Damber) en weer gehaald (Damber)

Zo ik sluit af en ga naar huis…meld me weer…voor iedereen een fijne middag/avond nog

@Viva: Oh wel jammer. Andere keer misschien weer eens!!
Mooie tijden hebben jullie dan. Echt de volle dagen en dan ook nog voor dat geld. Dat is boffen hoor!

@Viva: Mooie tijden…wij zitten(onder voorbehoud ook niet slecht!) heen om 6.25 terug in de middag va turkije 11.55(landen dan rond 15 uur) ik klaag niet… Wel thuis…en tot morgen(of vanavond)

ikke ben moe…spierpijn van gister…komt geen goed werk uit mn handen…

TRL: ja had het gezien… maar wij gaan na 9 uur :wink:

En wij dezelfde tijden als Beps, dus ook schappelijk, vind ik zelf.

Maargoed, ik ga nog ff wat doen hier. Tis nu nog mooi weer. :zon:

@TRL: :dag:

Na 9 uur bedoel ik de vlucht naar Thailand… :wink:

Haha, Cyn vliegt weg naar Thailand om 14.30!!! Zoals elke dag Chinaairlines naar Thailand vliegt hahahahahaha