@ beps enneuhm… als jullie hen nou eens ophalen? komt toch op hetzelfde neer of past dat allemaal niet met de koffers enzo…?
ik wil jullie anders ook wel wegbrengen hoor…
@ beps enneuhm… als jullie hen nou eens ophalen? komt toch op hetzelfde neer of past dat allemaal niet met de koffers enzo…?
ik wil jullie anders ook wel wegbrengen hoor…
@beps
Klinkt gezellig met al die honden!
@bloem
Heb je alweer een andere accu en telefoon kunnen regelen?
@kaylo
Controle op het werk, dat is minder, misschien dan maar in de pauze.
Ik mocht van hubs ook nog niet werken vandaag, ik heb dus huisarrest…
@Bloemmie: Nee past niet met koffers rollator ouders en ons…Maar zo ist prima geregeld, plaats al besproken, dus de stress bij mams(en mij) is weer weg!!
@MK: En zo hoort het ook!!! Morgen ook nog zou ik zeggen…en dan woensdag zien we wel morgenavond haha(Voorzichtig op jezelf zijn hoor!!!)
Goeiemiddag,
Kom even buurten voor ik weer aan de crock moet. Niet zoveel te melden, gisteren best veel opgeruimd en een deel meegenomen. Vanmorgen is de makelaar geweest, morgen naar de notaris en dan hebben we voor heel even de grootste hobbels gehad.
@Mk: Aan het kwakkelen, beterschap
@Beps: als ik het goed heb onthouden nu 2 dagen vrij, het is mooi weer dus geniet ervan
@Bloem: Nog steeds foon en laptoploos?
@Cyn: Vast al aan het aftellen voor thailand
@Viva: Een druk maar gezellig weekend gehad
@Marion::kus:
@Raak: Gisteren alle weersoorten gehad, maar wel genoten en daar gaat het om he
Verder kan ik het even niet meer rechtbreien, dus :kus: voor iedereen
@ mk nee, we wachten af…
@ toos en voor jou :kus: terug!!
Wij weten het nog niet helemaal, maar de bedoeling is dat we de auto voor een week in aalsmeer zetten. R. komt de 27ste terug uit de dom.rep,tenminste dat is de bedoeling (arkevlaai :unibrow:) pikt de auto op en komt ons een week later op schiphol ophalen
@Bloem: Thanxs:kus:
Iedereen: :kus: Hahaha!!!
Ohhh al die voorbereidingen, voorpret ed…ZALIG!!!
Ik heb er zooooo’n zin in, ben nu al aan het aftellen
@toos
Al veel opgeruimd en geregeld. Het is te hopen dat de verkoop een beetje wil lukken. Marion zei het al eerder, je hebt in ieder geval niet met lastige zussen te maken.
@toos
Hoeveel dagen nog??
15 weken en 5 dagen
@ toos durven ze dat nog aan na al die heisa met jullie…? ![]()
jjjjaaa voorpret!! wanneer gaan we!!!
@MK; Nog een kleine 15 weken:vak02:, tel nog niet in dagen dan lijkt het nog errug lang
Ja, snap het ook niet, maar het was een stuk goedkoper dan martonair zei ze
Ik ga aan de crock, dus tot morgen:kus::dag:
15 weken nog… pff dat duurt echt nog veeeels te lang!!
Nog 14 wkn en 2 dgn en dan ZITTEN WIJ ER AL>…
Zo afspraak zit er weer op…
Ik kan weer meekletsen ![]()