Ttt 114

@trl
De 1e werkdag weer, succes!

Ik zit vanaf eind vorige week in de lappenmand. M’n maag en darmen helemaal van slag. Ik heb dus aan aantal dagen op bed gelegen. Gisteravond voor het eerst weer wat gegeten, vandaag nog een beetje bijkomen en dan moet het morgen wel weer gaan.

Goedemorgen all. :dag:

Zo te zien, de meesten weer op hun plaats. Op werk of toch weer vroeg op , omdat de vakantie’s om zijn.

@viva: Heerlijk weekend gehad, dus jij kunt er weer even tegen. Heb je ook zo af en toe even nodig he!

@TRL: Tja, het zal even wennen en plannen worden hoe dit zo het beste gaat, maar je gaat in ieder geval weer lekker aan het werk. Even wat anders dan alleen maar baby’s hoe leuk en lief ze ook (soms) zijn. :smile:

@Bloem: Zo te zien, ook zonder problemen en zelfs al op tijd op het werk. Hopenlijk komen al je spullen van de week weer in orde. Jij ook werkse en wie weet weer he!! :wub:

@Marion: Alles weer bij het oude. J. weer fijn naar school, dus jij ook weer lekker ff de tijd voor jezelf.

Beps nog niet gezien. :dag:

En nu ga ik douchen. ( eerst even mijn bakkie nog doen)

@MK: Och meid toch!! Zit mijn deel hier te typen en ondertussen komt er ook een berichtje van jou en weer even niet zo’n vrolijk bericht. Het houd maar niet op bij jou he? Nou, jij ook weer beterschap ermee en gauw beter worden hoor! :kus:

Mk…beterschap meis jij rolt van het een in het ander…pfff…het wordt tijd dat de zon weer gaat schijnen.

Goedemorgen allen!!!

Ja ik was een dagje weg, en er gebeurt weinig of veels te veel…

Ik sluit me(gemakshalve) aan bij de update van Roanna en Viva…

@TRL Werk ze, hopelijk was het niet leuker in je gedachten dan in t eggie…vooral omdat je nu ook C moet halen en brengen(al kan je proberen of mams dan kookt ;))

@MK: In de lappenmand. Doe rustig aan, dingen kunnen elkaar ook opvolgen omdat je de tijd niet neemt om uit te zieken!!! :kus:

@Bloemmie: :kus: we moeten snel meeten jij en ik!!!(HEEL SNEL!)

Ik heb een heerlijke dag gehad, in het brabantse gewandeld met 36 shibels en hun baasjes…doodmoe, dus ik ben weer ffies weg

@ beps agreeeee!!

Zo even de foto’s bewerken van gister…en dan zal ik eens een paar hier neerzetten…
Zo gaaf met zoveel van hetzelfde ras, en toch allemaal zo verschillend…

vast genieten geweest… en ze gaan toch anders met elkaar om dan met andere honden… of dat lijkt maar zo misschien

@MK
Het ene is nog niet voorbij of het volgende is er al weer. Als je eenmaal in de lappenmand zit kom je er maar moeilijk uit he? Beterschap :kus:

@Beps
Nog moe van de wandeling maar een mooie dag gehad. Ben benieuwd naar de foto’s.

@Roanna
Bakkie op en al geshowered vermoed ik.

@Bloem
Aan het wachten op de telefoon en de adapter. Hopelijk gaan ze snel komen want het is maar niets zonder he.

:dag: Hallo!!!

Voor iedereen die het nodig heeft :kus:

Ik weer aan het werk, gister even geshopt… nog wat t-shirts en korte broeken voor Thailand, en heb een nieuwe bril gescoord… Een Replay met zwart en oranje… (een reserve-bril is nooit weg ) En nu ga ik even speuren wat een voordeel-uren-abbo van de NS gaat kosten… Willen misschien met de trein naar Schiphol gaan… dus kan flink schelen dan!!

Dus voor nu… tot straks! :dag:

abbo is dit jaar 55 euro
je moet dus dit jaar wel een aantal ritjes maken wil je dat eruit halen, maar het jaar is nog jong…

Bloemmie: ja klopt… Maar aangezien ik zondag naar Utrecht moet, en eind maart 3personen schiphol… dan kom je al aardig in de richting! Wij zijn zelf ook wel van het shoppen in haarlem, ams etc… dus moet wel lukken :wink:

@Cyn: enkel reis scheelt het 3.40 pp… niet echt eeen vetpot dus…

dat nog niet… Maar dat is al 20 p.p. totaal… Dus die 35 redden we ook nog makkelijk :wink:

Dat is zo…maar ik wil altijd terugverdienen niet kiet spelen…
Vandaar dat ik niet zo enthousiast erover ben.
Voor ons scheelt het nog meer(al zijn we met 2) maar ik geef dat geld wel uit aan de parkeerplaats bij schiphol hahahaha(ben nou eenmaal liever lui, dat krijg je he…DDD en al bijna 45!!):zon02:

Wij willen zelf niet rijden naar Schiphol… (ik ben ook niet zo voor de trein, maar ok :wink: ) En wij gaan best vaak met de trein… en hij komt op mijn naam waardoor ik ook voor de zaak hem kan gebruiken enzo :wink: Dus wij hebben er (naar mijn mening) wel voordeel van… :smiley:

ja ik heb het een tijdje gehad en je pakt sneller de trein, nu denk ik: owg geen voordeelurenkaart meer, dus beter van niet… benzine prijs is ook lager dus scheelt niet meer zoveel…
ga vaak met de bus naar Utrecht en dat is echt veel goedkoper, maar ja, niet met de ns :wink:

@ cyn in dat geval gewoon bij de baas declareren :stuck_out_tongue:

Vliegen jullie ook zo vroeg…nee he… oh ja, in juni wel…
We kunnen niet met de trein dit keer…vliegen om 6.30(GELUKKIG hahaha geen trein!!! hahahahaha sorry) Vliegtaxi vanaf hier is te duur(ruim 100 euro) en de ouders moeten ook!
Dus wij hebben de volgende constructie bedacht: allebei met de auto naar schiphol: Mams en Hubs eruit en alvast in de rij. Paps en ik brengen hun auto terug(10 min rijden) en op naar smartparking… En zo ook op de terugweg(is het voordeligst, anders moeten wij dus 100+ uitgeven, en paps en mams ook nog eens ruim 50…)en nu 40 per stel

Goeiemiddag !

Sorry, ben de laatste tijd nog niet veel binnengesprongen hier. Maar sinds vorige week hebben we een ganse briefing gehad over de “deontologische ICT-code” op het werk. Houdt in dat er veel meer controle is van wie, wat, hoeveel en waar iedereen op internet zit. En op welke sites. Ook de telefoons worden gecontroleerd. Pfff… Vrees dat ik nu nog minder kom.

Maar goed, we zien wel wat er van komt. Denk dat het tussen de middag wel niet zo’n probleem zal zijn.

Zo te zien al sommigen aan 't plannen om op Schiphol te geraken ? Wij hebben geluk, een vriend brengt ons naar Zaventem (we vliegen om 05u55) en komt ons ook halen. Dus een zorg minder