Ttt 114

@Beps: Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Leuke badspullen. :unibrow:

@Cynthia: Nou, heb er eigenlijk ook geen nodig, maar vind het altijd wel leuk weer wat nieuws erbij te hebben. Heb nu 3 tankini’s en 2 badpakken, waarvan ik er 1 zowiezo nooit meer aan doe, want d’r liep al iemand mee in ADR. (duitse vrouw)

@Raak: Ja, bruun was ik daar he? :zon02: Was dat maar waar!

Maargoed, nu ga ik naar de stad.

Roanna: haaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha

Roanna,leuke tankini zeg…

Beps,morgen lekker wandelen…

Net pasfoto’s laten maken van C voor op het paspoort,is dat ook maar weer gedaan.

zo meiden ik ben weer weg
morgen ochtend ben ik er weer… toedelsss

Bloem: :dag:
TRL: het kan maar beter geregeld zijn he :wink:

Hallo allemaal, even gedag zeggen. Ik heb een ardig eindje terug zitten lezen, dus ben weer een beetje op de hoogte. Ik zou iedereen een hele stevige knuffel willen geven, die dat nodig heeft. Kan zelf ook wel wat gebruiken, leven valt niet altijd mee. *
Van de week persoonlijk niks gemerkt van de crash, ondanks dat ik op Sch
*** werk, was een eind bij ons vandaan, en het was heel mistig. Alleen sirenes gehoord.*
Ga vanavond weer een paar uurtjes werken, verder vrij van het weekend, hopelijk zie ik askim morgen weer.
En alles nog rustig aan het baby-front, maar kan nu wel elk moment komen, ze is morgen uitgerekend.
Fijn weekend allemaal, XXXX Mar

Miere: spannend!!! Bijna oma :smiley:

Nou meiden ikke ga me omkleden en pleitte,…tot 22 uur!!!

Beps: :kus: :dag:

:dag:

Zo nog 40 minuutjes… brrr k heb geen zin meer!!!

Ga hier alvast offline!! Tot maandag!!

Allemaal een fijne zondag!!!

x

Ik ondertussen op twerk… Geen idee hoe het vandaag gaat lopen!!!

werkse!!! :dag:

Goede middag … kom ik ook nog even aan.
Rustig geweest hier vandaag en er zijn er verschillende die hun dag niet hebben vandaag. Nou hier nog eentje, heb ook mijn dag niet vandaag, gisteren ook niet trouwens maar dat gaat wel weer over … een keer.
Vanmorgen eindelijk weer eens naar het voetballen, de 1e wedstrijd van dit seizoen en de 1e punten zijn binnen. Goed begin he?

@Raak&Roanna
De stad in geweest vandaag. Nog iets kunnen scoren? Roanna loopt er in ADR in ieder geval weer hip bij in haar nieuwe tankini.

@TRL
Vanavond een verjaardag en C gaat uit logeren. Een avond voor jezelf en even bijkomen. Valt niet mee met die nachtbraker he? Geniet van je vrije avond en slaap morgen maar eens lekker uit!!

@Beps
Morgen met de honden de duinen in. Moet erg mooi zijn daar in Drunen.

@Bloem
Naar de film vanmiddag, niet met DIE collega maar misschien komt dat nog een keer. Ook jij veel plezier.

En toen wist ze het niet meer. Ga achter de pannen en er moeten nog boodschappen opgeruimd worden. Tot straks!!

Marion : nou dat is iig alvast binnen he, goed zo!! Ikke nix gescoord, vond het ook geeneens lekker weer. Wilde zo graag ff terrasje doen ofzo:unibrow:

@Raak
Ja het weer viel echt tegen he? Stond een hardere wind dan ik verwacht had. Hebben heel wat koffie weg gewerkt op het veld om warm te blijven.

Goedena… of is het nog middag?

In ieder geval zijn we weer thuis van de stad. Hoezo kredietcricis of recessie? Nou, merk er weinig van in de stad. (( gelukkig maar)

Heb inderdaad nog het een en ander kunnen scoren. Twee broeken die ik toch nodig had en later bij Zar* nog 2 leuke shirtjes voor nog geen € 11. Eentje voor nu ( lange mouwen) en eentje alvast voor de vakantie. :unibrow: :zon02:

@Marion: He bah, ook al je dag niet? Nou, hopenlijk duurt het niet al te lang. :wink:

@Beps: Jij weer op het werk en na ik aanneem niet zo druk? Of toch wel?

@Miere: Spannuuuund. :wink:

@TRL: Veel plezier op het feestje vanavond en geniet van het even alleen uit zijn.

@Raak: Ook nog wat kunnen scoren?

@Cynthia: Al naar huis. Fijn weekend ook.

Roanna : nee:tssk: en hier was het niet druk hoor, maar geld zal wel op zijn na de carnaval:teeth:

@Raak: Dat zal dan de reden zijn, dat het daarom bij jou niet zo druk was. :unibrow:

Misschien waren het hier ook meer kijkers dan kopers hoor, maar bij de He*a moest ik in de rij voor een kopje koffie en dat had ik al een tijdje niet meer meegemaakt.

Zo, meiden. Ga ff eten.

Iedereen eetze zo. :dag:

@Marion: Oh vergeten… maar wat goed van J. en z’n cluppie. Gewonnen. Goed gedaan J. :thumbsup: