@Roanna
Goed he! Nu moeten ze het nog vol zien te houden ![]()
Jij in ieder geval weer een vollere klerenkast. Is lang geleden dat ik iets gekocht heb, loop met een grote boog om het winkelcentrum heen. Moet me rustig houden wat dat betreft, kan ik vast wennen :unibrow:
@Marion: Nou, niet zo heel veel voller hoor, want ik had net vorig weekend 2 zakken vol uit de kasten gerukt, voor het goede doel. :unibrow:
Tja, kan me er wat bij voorstellen hoe jij het nu moet doen. Hopenlijk komt jou tijd ook weer gauw. :kus: ![]()
@Roanna
Ik kom wat dat betreft ook niets te kort hoor, mijn kast is nog vol genoeg.
En nu heel weer even op bezoek bij N. Haar moeder had gisteren de uitslag van de onderzoeken eerder deze week. En die was niet goed, een operatie is niet meer mogelijk. Het enige wat ze kunnen doen is beugels maken voor haar benen. Moeilijke situatie dus.
@Marion: Welnee, je loopt vast nog niet in je blote ko**. ![]()
He bah, wat een naar bericht weer over N.'s moeder. Dat menske sukkelt ook maar steeds door he. Doe N. ff de groeten van mij. Ze komt neem ik aan toch ook volgende week weer mee?
Zo, wij al gegeten en getruust. Gaan zo ff een wandelingetje doen en dan gelijk ff de lege flessen en de plastic flessen wegpleuren onderweg.
nee niet druk hierā¦
Dus⦠ben me aan t vervelenā¦
Nou, ik verveel me ook een beetje, :paranoid: maar ga zo om half negen ff Tineke kijken. Dan moeten we de flessen nog wegbrengenā¦
Wilde ik Tineke kijken, was het een herhaling van een herhaling van 3 weken terug.
Heb dus Paul maar opgezet en wel net zo leuk. Ondertussen ook nog ff een spelletje gespeelt met Marifran hierboven ergens.
Hier is niets te doenā¦helemaal niets!!!
Oh en dan duurt het lang he Beps. :hihi: Ik zal volgende week voor de zekerheid de pennen en kladblokjes voor je meenemen. Is mijn koffer in Juni weer een stuk lichter. :biggrin:
Ja nee nou dat maakt verschil hahahahaha!!!
't Zit er bijna op meidenā¦ik mag zo naar huis!!
Geen zin meer, op naar 2 vrije dagen!!!(en dan weer 2 dgn werken en 2 vrij!!)
Doeggie!!! Tot morgen of straks!
En ik ben thuisā¦nu nog ff een stukje crimenight
Geniet ervan Beps. Ik ga nog wel ff zien waar ik naar ga kijken. :o
Ik ga nog ff naar de bank en dan ook maar lekker erin. Miss nog ff knuffelen. :wub:
Weltrusten en tot morgen weer. :dag::dag::slapen:
Zo ik ben weer wakker, ontbijt op, nu mn tas inpakken en op naar Loon op Zand. Gaan we eens lekker wandelen met de hondjesā¦
:dag: Tot straks/avond
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog ā¦
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Goedemorgen Dames, ik heb me voorgenomen vandaag zon te zien. Dus we gaan gewoon rijden tot we een zonnig terras vinden:p
Jullie snappen wel dat hier dus geen :zon02: is.Laat wel weten waar dat was. Fijne dag allemaal:dag:
Goedemorgen all.
Hebben geen grootse plannen vandaag, maar zien wel wat er op ons pad komt vandaag en pakken misschien ook wel ff de auto om hier en daar even naar toe te gaan. ( Koopzondag
) Hier komt een flauw zonnetje :zon02: erdoor en ben al buiten geweest om de krant uit de buitenbus te halen en het was best lekker buiten.
Nou, iedereen een fijne zondag en Beps veel plezier met de hondjes vandaag.
:dag:
Goeiemorgen,
Wij gaan vandaag verder waar we gister mee bezig waren, opruimen. Hier schijnt inmiddels de :zon02:, dus Raak⦠misschien een zeeuws terras?
Fijne zondag!!:kus:
Hier ook het zonnetje,ben nog niet buiten geweest,dus geen idee of het lekker is,maar dat zal wel,vond het gisteren ook heerlijk
:crybaby:overal zonnetje zo te zien behalve hier, ik ga nu vertrekken, wilde eigenlijk naar Valkenburg, maar Zeeuws terrasje is ook niet verkeerd he Toos:p We gaan het zien :zon02:
@Toos: Het is een beetje tever⦠maar anders waren we ff aan gekomen om een handje te helpen. ![]()
Schiet het al een beetje op? Best emotioneel werk weer he? Nou, voor iedereen weer een dikke :kus: en sterkte ermee.