Ttt 114

Goede morgen meiden …
Ik aan het werk en dan naar het voetbal. Zie jullie daarna weer.

:thailand:Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:

Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
**04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

:dag: niks te melden… heb mijn dag niet… :frowning:

:kus:

@Cyn: Ligt aan de dag dan denk ik :frowning:

Nee niet zozeer aan de dag denk ik… Vertel het je nog wel…

Goedemorgen.

He bah, wat vervelend nou dat jullie je dag niet hebben. Nou, als je zo naar buiten kijkt, word je daar ook niet vrolijk van, maar bij jullie spelen er ook nog andere dingen. Wat het ook moge zijn. :kus: Sterkte ermee.

Ik denk, dat ik er maar zelf een mooie dag van ga maken, door even naar de stad te gaan vanmiddag. Zouden morgen eigenlijk ook nog naar de ZM gaan, gaat ook niet door wegens omstandigheden. :disgust:

Meiden… werkse allen weer vandaag en voor de thuisblijvers… ook een fijne dag gewenst.

@TRL Volgende week weer beginnen? Enneh… is het oppasprobleem inmiddels opgelost?

JAAAA eindelijk weer beginnen volgende week,donderdag had ik het even helemaal gehad,C was niet stil te krijgen en kwam s’nachts om het uur,dat was 2 dagen achter elkaar,zat er helemaal doorheen gisteren…Gisteren zijn eerste fruithapje gegegeven en lekker dat hij het vond,vannacht kwam hij om 4 uur,dat is een betere tijd,helaas slaapt hij nog steeds niet door.
Me ouders gaan voorlopig oppassen zolang ze het alle dagen volhouden en anders zijn er nog wel andere oplossingen…

Vanavond gaat C bij mijn ouders slapen,heb een verjaardag en wordt erg druk,met veel kinderen,dus C kan daar dan toch niet rustig slapen.

Beps en Cyn,:kus:

Allen een fijne dag

werkse…? ikke niet hoor!!
al moest ik er wel achterlijk vroeg uit…

anyways, goedenmorgen! ikke aan het ontbijt bij de ouders, zo ff de hondjes eruit laten en vanmiddag met collega (nee niet die ;)) naar de bios… en dan vanavond crimenight.
morgen weer op de hondjes passen, dus ff internet… ik overleef het allemaal wel :smiley:

Bloem: have fun today!!! :dag:

Goedemorgen allemaal, vanuit hier ook nix bijzonders te vermelden. Heb een zalig lui ochtendje en ga strakjes even de stad in.
Fijne dag allemaal:dag:

@Bloem: Veel plezier vandaag. :wink:

@Raak: Oh, dus zo’n beetje dezelfde plannen als ik. Heb al wel geshowerd net en ben al in de kleren, zeg maar. Kreeg net een pakketje binnen met kleding, die ik en een vriendin van mij samen hadden besteld van de week bij Bon Pr**. Ik had weer een tankini besteld en die is me toch leuk. Althans, ik vind 'm leuk en kokkie ook. Zal ik jullie wel laten zien in ADR. :unibrow:

@TRL: Oh fijn he, weer aan het werk te kunnen. En nouja, als je ouders het aanbieden om op te passen, is het altijd het proberen waard toch?

:kus: Voor jou!

Roanna : nou ik dus nog echt nie geshowerd, ga zo maar wel ff doen:redface:
Hubs is mijn auto aan het wassen:p
Ben benieuwd naar je tankini, hoop hem gauw te zien, betekent dat we in Turkije zijn:slywink:

http://image01.bonprix.de/bonprixbilder/bundles/32er/195x271/var1/bf/u1/bfu110x03.jpg

@Raak: Nou, hoef je toch niet zo lang te wachten. Kon er een plaatje van krijgen. :slight_smile:

@Roanna: IS zeker een leuke…ik zoek nog…(nwe maat nodig haha)

Zo maar aan de brunch… en dan weer richting werk…

@Beps: Ze hebben daar echt leuke badpakken, ook voor onze maten, zeg maar.

Ik ga ook ff lunchen ( broodje kaas eten :stuck_out_tongue: ) en dan ff op naar de stad.

Laters …Beps… werkse ook nog zo. :wink:

zo, ikke ook weer een frisse neus gehaald.
@ roanna ziet er leuk uit hoor
@ beps werk ze
ik ga wel ergens begin juni op zoek ofzo :S

Beps : werkse
Roanna : heel leuk en je hebt al een lekker kleurtje ook :hihi:
Bloem : dan is er niet zo veel keus meer he, nu volop

Roanna: leuk!!! :smiley:

Ik geen nieuwe bikini nodig denk ik… had er vorig jaar 2 in Belgie gekocht, en heb er nog een stuk of 5 liggen ofzo… Of ik moet tegen een heeeeeeeeeeeeele leuke aanlopen :wink:

HAHAHAH
Het laatste badpak dat ik gekocht heb is uit de vorige eeuw, en dan nog alleen om in zo een zwemparadijs bij het centrparks zwembad te dragen(vanwege de glijbaan!!) Nee altijd bi- of tankini’s!!

Ik hoef pas om 16.30 hoor…
Morgen ben ik vrij, en dan gaan we bij de Drunnense Duinen wandelen met ong 30 shiba’s :teeth: