TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Trl : meissie logisch dat het vermoeiend is je bent pas net bevallen. gewoon rustig aan opbouwen en laat de tranen maar af en toe vloeien hoor, mag best:kus:

@TRL: Nou, laat ze maar lekker nog even gaan hoor. Hoort er allemaal nog bij. Dan erbij… het is nog maar zo kort geleden dat je bevallen bent, dus alles moet ook wel weer even in het gareel komen. Heeft ook allemaal even zijn tijd nodig. Vind het knap, nu al met de kleine man op stap te zijn geweest. Vast wennen aan de Hollandse winters. :wink:

@Cynthia: Tja… waarheen dan?

Het staat in mijn stukje…

Kep het gezien. Is ook nog altijd een wens van mij. Juist alleen daar naar toe. Zalig!!!

Ja lijkt mij ook… Tis wel ffkes vliegen… maar dan heb je wel wat… Wilden het eerst in Combi met J. doen en dan rondreis, maar er zitten teveel dingen in die we niet willen… Dus dan maar zo :wink:

@Cyn
Groot gelijk!! Lijkt me schitterend, en nu heb je de kans … dus grijpen!!

@TRL
Kraamtranen vandaag, laat maar lekker lopen, ze moeten er toch uit! En dan juist nu drinkt C de fles niet helemaal leeg en gaat ie ook nog spugen, ja dan maak je je meteen een beetje zorgen, vooral omdat ze nog zo klein zijn. Maar denk maar zo, wij hebben ook niet altijd even veel honger. Nog wel gewandeld buiten, stom is dat he, je voelt je al een hele piet maar na zo’n wandeling kom je er achter dat je toch nog niet de oude bent. :kus: voor jullie allebei.

@Bloem
Wil gaan knuffelen met C :wink:

nee dat niet, dan ken je me nog niet… maar wil wel ff op bezoek bij TRL… als het mag…

Natuurlijk mag dat Bloem.

Dames en heren een fijne avond allemaal…Ga zo eerst C de fles geven en dan ff me cluppie bekijken op tv.

hihihih
tickets voor Ek allround zijn weer onsale
das ook de leukste dag voor ons… :smiley:
dus… moeilijke keuze: NOT!!! hahahaha

zal strax ff mn handtekening aanpassen

@Bloem
Je bent dus weer van de partij :smiley: !!

yup
1 dagje… de indeling is ook erg stom dit jaar, dus we hebben echt de meest gunstige dag (anders waren we niet gegaan :wink: )

nou mensen, welterusten, ikke ga naar huis en lekker slapen, ciaoooo

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Goedemorgen all, niet veel bij te lezen.
Hier ook nix spectaculairs te beleven, ben weg naar examen karate van kleinzoon.
Fijne dag allemaal doei doei

Goedemorgen.

Allereerst even ons meisje van de dagelijkse administratie en niet te vergeten… de kersverse moeder van C. is jarig vandaag.

@TRL: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :kus: en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst. Zo ook een hele fijne dag. Doe je er nog wat aan?

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/enveloppe.gif

goedemorgen…

Tlr…gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier ook geen nieuws te melden, het is koud…en vanavond een feestje…dus voor iedereen een fijne dag.

goooooooooooooooood morning!!!

@ TRL lieve mama!! van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! krijg je veel visitie? ideale combi om mamma te feliciteren met haar verjaardag en de geboorte van C!
happy birtday for you!!

ikke best happy… DM is 2e geworden in Nagano!! eindelijk weer podium… jipppiiieeee!! hihi…
en t zonnetje schijnt, gauw aankleden en naar de hondjes…!

TRL: Happy birthday!!!

Ik vrij vandaag… net terug van de sportschool… Straks even langs oma… :wink:

Alweer feest in de tent vandaag want onze kanjer is jarig!!!

@TRL

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven

Meis gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gezonde, gelukkig jaren samen met de kleine C.
Veel bezoek of wat minder deze keer, ik hoop dat ze je goed verwennen en laat je lekker in de watten leggen vandaag!

http://www.bloemenspecials.nl/babyboeket.jpg

zoooo ikke ook weer online… bij mn ouders. net ff lekker naar het bos geweest… grond bevroren, dus geen blubber en lekker zonnetje erbij… heerlijk hoor! wel een beetje koud aan de wangen, maar vooruit…

wat zijn jullie weekendplannen allemaal??