TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

En toch lijkt de trein me ook wel een bijzondere ervaring… het is wel lang, maar je ziet natuurlijk wel heeeeeel veel!! :smiley:

halloootttjjess…

ikke thuis bij paps en mams, beetje op de hondjes passen enzo… zij zijn naar keulen en broer zit met vriendin een weekendje bij TRL in de buurt (geloof ik)

ik heb nie zoveel te vertellen, behalve dat ik een sms had van beps, maar jullie hebben d’r zelf al gesproken :smiley:

Die trein hadden we zeker gedaan MAAR… eerst 11-13 in de trein EN DAN nog DRIE uur in t busje naar Hua Hin… dus… om 10 uur de trein in, rond 21 uur in bangkok, en dan nog door naar hua hin…voor 1 uur in denacht zijn we er dan niet…
Nu… op naar bangkok om 10 uur, 11 uur op de luchthaven en dan om 16 uur uiterlijk in hua hin… dat lijkt ons meer… ‘dagje’ vakantie meer…

Ja dan kan ik je wel mailen op t werk…

Beps, gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!

@Marion: Oh zo ja. Wij moeten altijd voor de hele familie granaatappelthee meenemen uit Turkije. Pfff … gaan altijd met propvolle koffers en handbagage terug.

@Beps: Nee, laat dan de gekko-tekko maar lekker liggen, anders moet je morgen met een shjago gekko op stap en geniet je nog niet.

@Cyn: Is dit dezelfde reis die jullie gaan maken?

Nee cyn maakt een uitgebreidere reis…
nu ff chatten met een vriendinnetje ensnel naar bed…
Tot we weer terug zijn!!!

Effe de kaart erbij … kunnen we zien waar Beps en hubs uithangen op het moment :vak02:

http://www.thailandbooking.org/images/kanchanaburi-map.gif

volgens mij zitten ze in chanataburi

Nee klopt ,daar zitten we… bij de river kwai

owh hahahaa… marion het lijkt net of de stad op jouw kaartje aan het water ligt, maar das natuurlijk niet zo! daarom was ik een beetje in de war, tis idd Kanchanaburi

Meiden tijd is op, ik ga naar bed…
En morgen weer optijd op(over 6 uurtjes!!)
Tot niet gauw zeg maar hihi
:dag:

Nu kan ik heeeeel goed begrijpen waarom ze niet met de trein gaan :wink:

Roanna: ik ga 15 dagen rondreizen, maar wel ook naar River Kwai (Kanchanaburi, Tak, Chiang Mai en ik ga aan het eind naar Cha’am… Iets verder dan Hua Hin (15 minuten ofzo) Maar goed voor alsnog eerst afwachten of het doorgaat… Anders gaan we alsnog gewoon naar Thailand… Dan wellicht eerst bangkok, dan Cha’am en dan Samui/Phuket ofzo… Nou ja we zien wel… Afwachten maar…

Ik doe dit rondje:

http://www.dejongintra.nl/prodpics/PUM/GM575702.jpg

En plannen voor september zijn er ook al volop… en NEE geen Turkije!!! :wink:

Truste Beps :dag:

@Cyn
De septemberplanning ook al bijna rond? Je maakt me wel nieuwsgierig.

Haha nou ja ik kan het ook wel zeggen… maar het is totaal nog niet zeker… Maar we zijn aan het kijken voor 10 dagen bali :biggrin: In principe is dat namelijk maar 100 p.p. duurder dan Turkije… dus grote kans dat we daar voor gaan… Maar jullie kennen me… het zou zomaar weer anders kunnen worden :wink:

Slaap lekker Beps,en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Toos,ook jullie nog gefelciteerd met jullie trouwdag.

Bloem,lekker aan het oppassen…

Marion,lekker relaxen en de hulp aan het werk gezet.

Cyn,balen van je armbanden,maar wie weet hoor je toch nog wel wat.Bedankt voor je kaart.

Ik vandaag erg last van de kraamtranen,en C dronk zijn flesje niet leeg en spuugde alles uit,dus maakte me wel een beetje zorgen…Net voor het eerst naar buiten geweest met C,ff het dorp in,maar wel vermoeiend hoor…Pfff

@Cynthia: Mooi uitlegd zo. Zegt me even meer zo van het kaartje.

Ja, wil ik eigenlijk wel wel weten, wat het mag gaan worden in September. :idea:

Beps : van harte gefeliciteerd voor jullie beidjes en genieten daar nu he op de grens van Birma.
Toos : jullie ook nog proficiat
Roanna : voortaan als gastvrouw door het leven
MK : Amstelveen wezen winkelen
Marion : lekker lui daagje, mag ook weleens
Viva : zit in de kou en een verfluchtje
Cynthia : geld en armbanden kwijt in Frankrijk
Trl: aan het genieten van C:wub:
Bloem : druk en nog aan het werk
Hans : is nu iedere dag de klos met de kerstkaartjes
Rest iedereen:dag:

Trl: graag gedaan hoor… En de tranen laat ze maar komen hoor meis… Het moet er toch uit!! :kus: rustig aan!!!

@ trl en hoe is het nu om buiten te lopen en hoe reageren de mensen nu en jij op de mensen? t was wel koud he vandaag?? brbrrbr…
wanneer kan ik op kraam visite komen?