TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Dames, ik ga er ook vast vandoor, want ik moet even een langdurig zieke collega ophalen, die graag even meewil om met iemand bij ons te lunchen.

Iedereen werkse nog en iedereen een fijne dag verder. :dag:

Roanna: ja ik heb dat bedrijf 7 weken terug gesproken per mail… en toen na overleg besloten de armbanden op te sturen zodat zij het geld terug konden storten… Maar inmiddels ben ik al ruim 1 week weer aan het mailen naar ze… maar ik hoor niks meer…

Toos: graag gedaan hoor! :wink:

@roanna
Ja weer op kantoor.
Gisteren vrij, we zijn met z’n allen een dagje weggeweest naar Amstelveen. Daar is alles overdekt en heb je geen last van het weer. Alles mooi versierd, was leuk. We kwamen Froukje de both nog tegen.

@ cyn heb je ze niet verstuurd met trackingsystem?? heb je al de pakjesbezorgdienst benadert? die moeten precies kunnen vertellen waar je pakje is!

Ik heb ze wel met tracktrace verstuurd… maar in het buitenland kunnen ze dat niet nakijken omdat niet elk land dat bijhoudt… Heb al van alles geprobeerd!!! :frowning:

Goede middag … ik ben er ook weer.
Ik ben in een luie bui vandaag, de stagiaire is er de hele week dus het kan!!!

@Roanna
Goed nieuws, je wordt gastvrouw. En moet zeggen dat past perfect bij je, als het niet in een bordeel is tenminste.

@Bloem
Kan gelukkig weer posten zonder code en doet ook niet aan kerstkaarten dit jaar. Ben blij dat ik niet de enige ben.

@Linda
Veel pijn aan de voet gehad, ik hoop dat het vandaag wat beter gaat. Dikke :kus: erop.

@Beps
Vandaag 25 jaar getrouwd. Groot feest onder de Thaise zon.

@Viva
Heeft ‘open huis’ vandaag, de schilders zijn aan het werk. En dat met dit weer, ik moet er niet aan denken.

@Cyn
Achter de armbanden aan. Schandalig dat je niets hoort. Echt een vlaaienaktie.

@Toos
Aan het shoppen voor de boom. Wordt het al kerstelijk bij jullie in huis?

Marion: :dag: goeiemiddag!!! En ja typisch vlaai he :wink:

http://voeljegoed.menzis.nl/nieuw_menzis/img/BloemetjeMenzis.jpg

Ja ik ken iemand die een bloemetje verdient. En niet 1 iemand … maar zelfs 2.
Want Toos en hubs vierden hun trouwdag gisteren en daar hoort een bloemetje bij.
En dit domme blondje was het vergeten … dus!!!

Toos & hubs,

Nog gefeliciteerd en nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen!!!

Dag Cynnie :dag:

SCHATTEN!!!

Hier uit een ver kancaraburi(of zo iets) HALLOOTTTJEESSSS!!!

Alles ok, heerlijke tijd hier!

Meld me weer als we ergens zIJn waar ik kan internetten ofzo
Maar ik vermaak me/wij vermaken ons ZALIG!!!
:dag::dag:

Hey Beps en hubbie!!!

Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk! En natuurlijk wens ik jullie nog heel veel gelukkige, gezonde jaren samen.

En voor nu … genieten he … in het zonnige Thailand.

Hey Beps.

Ook namens mij van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarige huwelijks dag.

Ik had je daarnet nog een sms je gestuurd, maar hierbij nogmaals. :kus:

Blijf lekker genieten daar met je hubs hoor. Daaaagggg :dag: :dag:

Beps: :dag: Namens mij ook gefeliciteerd!!! :kus: En geniet daar in Kanchanaburi!!! (ofzo) haha

@Marion: Leuk plaatje. Zijn dat granaatappels? :dag:

Oh, ik zie het al. Het zijn sinaasappelen. :idea:

Ja hoor meiden dat doe ik, volop!!
Het is zalig weer niet te warm. Nu op weg uit Bangkok naar Chaing Mai…vandaag dus in cancanaburi(ofzoiets) en dan naar Tak, en door omhoog.
We zouden terug met de trein(jaja VEERTIEN UUR in de trein, maar we hebben een ticket geboekt! Dus gaan vliegen…

nou goed, kijk zo nog ff en ga dan naar bed. Het is hier 21.45. en om 7 uur morgen gaan we vertrekken…

Goed geregeld Beps en hubs. Heel veel plezier nog en voor zo weltrusten. :slapen:

:dag:

Niet nog ff naar de “markt” ?

Ach de markt… hahahaha
Nee, de huis-gekko slaapt al…kunnen we niet wakker maken vinden jullie ook niet :wink: :hihi:
Nou goed, ik ga weg…doeggie dan maar…

:lol: :lol: :lol:

:dag: :dag:

@Roanna
Nee, zijn mandarijnen (op de markt in Manavgat), de granaatappel ligt hier in de koelkast :wink:

@Beps
Groot gelijk, lekker vliegen ipv zo lang treinen. Zal zo eens op de kaart kijken waar jullie ongeveer zitten en wat jullie gaan/kunnen bekijken. Voor zo welteruste :slapen: