TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

De 13de is toch de dag van Beps en haar hubbie dacht ik…

goedemoggel!!!

Toos nog gefeliciteerd met je trouwdag, de ballen voor de ramen gegooid, en de lampjes in de boom.
Linda hoe gaat het nu met je voet
Roanna, als gastvrouw…hihihih dat heb je ook in een bordeel hihiihihi, nee hoor geintje, gefeliciteerd want het lijkt me een leuke baan.
Beps ook namens mij gefeliciteerd met je trouwdag (zilver)

Hier alles goed, maar kouddddddddddddd brrrrrrrrr, de schilders zijn buiten bezig, alle ramen wagenwijd open, de voordeur open, de tuindeur open…nog even en ik doe mijn jas aan.
Ben maar op mijn manier druk met de bedden en de was, loop ik mezelf maar warm.
Maar toch moet ik rustig aan doen, anders voel ik mijn rug wel, ben wel weer zonder medicijnen, maar gisteren bij paps aan de gang geweest, en dan kom je thuis en dan voel ik het wel weer goed dus toen maar weer een pilletje ingenomen.

@viva
Lekkere temperaturen om te schilderen, droogt nu ook niet zo snel.
Sterkte.

@roanna
Goed nieuws dus voor jou, gastvrouw, klinkt niet verkeerd.

Ladies ik heb nog wat in de aanbieding…

In het kerstpakket van mijn mams zat een kortingsbon voor de musicals Tarzan, Dirty Dancing en Sunset Boulevard (voor 1 van deze 3) Betreft een korting van €25.- op 2 kaarten, €50.- op 4 kaarten of €100.- op 8 kaarten.

Wij maken er zelf geen gebruik van, dus wie hem wil mag hem hebben…

Ik hoor het wel!!!

:kus:

Goeiemorgen,
Hier is het mistig en koud, bah niks aan. Moet straks nog even naar Leen B, die hebben verenslingers voor in de boom en ik heb de klok laten vallen, dus ook een andere. Verder eigenlijk niks te melden, wil de toko nog en beetje gladtrekken en vanmiddag aan de crock.
@Viva: Aan het warm lopen in je eigen huis, wel rustig aan doen he
@Trl: Beps haar trouwdag is als ik het goed heb onthouden vandaag, volgens mij zei ze dat het een dag na de mijne was. Hoe is het met jou en C.?
@MK::dag:
@Cyn: Dat is ook balen van je armbanden, lekkere service van die arkevlaai.

Toos: inderdaad… belachelijk!! Een buurmeisje van mij werkt bij vlaai… en die heb ik ook al gemaild… en die zegt ook al dat ze er niks aan kan doen omdat het via het bedrijf in Frankrijk gaat…

Je bent mooi klaar mee, geld en armbanden kwijt en er niks aan willen doen. Ze doen net alsof ze een geweldige service hebben maar het is niks meer dan gebakken lucht

Goedemorgen.

Ik maar eerst even aan de sop geweest. Kun je maar beter gehad hebben.

@Toos: Ik had je nog een virtueel bloemetje willen sturen voor jullie trouwdag, maar…DDD. Ik shaam me dood. :kus: Hier deze maar eerst even dan. Ook voor je hubs he!!!

@Viva: Oh, zou best kunnen dat ze in een bordeel ook zo heten, maar ben daar nog nooit geweest, dus zou het niet weten. Jij wel dan??? :lol: :lol: Doe je wel een bietje rustig aan met je rug!!!

@Cynthia: Ook weer “druk” aan het werk? Hi, hi.

@TRL: Ook vandaag weer een fijne dag samen met C. :dag: Alles al een beetje op de rails weer zo na de bevalling? Lukt het je allemaal nog een beetje?

Ik ga nu ff kofie maken voor ons beide.

Laters. :dag:

@Roanna: Bedankt, ja valt me een beetje van je tegen, zou maar met een rood hoofd in een hoekje gaan zitten:lol::lol:. Maakt niet uit hoor, je kan tenslotte op jouw leeftijd niet alles onthouden

Rot kind!!! :tear: :tear:

:lol::lol::lol:

Bloemetje komt nog wel. :dag:

Toos: ja en het nadeel is; dit staat op de website… Heb dus weer geen poot om op te staan…

Ark*Fly garandeert de kwaliteit van alle artikelen. Daarom krijgt u op het non-food assortiment 1 jaar garantie. Nabestellingen zijn niet mogelijk. Het kan voorkomen dat een door u gewenst artikel tijdelijk uitverkocht is.

Voor nadere informatie verwijzen we u naar:

ZAC du Parc
12, Rue Saint-Exupéry
BP 301
77293 Compans Cedex
Frankrijk

T: +33 (0) 160217217
F: +33 (0) 160217200
www.aeroboutique-inflight.com
E-mail: [EMAIL=“sav@aeroboutique-inflight.com”]sav@aeroboutique-inflight.com

Ark*Fly kan hierin helaas niet bemiddelen.

@Cynthia: Nou, daar ben je mooi klaar mee dan. Weten wij in ieder geval ook, dat we in het vervolg beter niet zulke dingen in het vliegtuig moeten kopen. Je ziet het maar weer. Hopenlijk gaat het nog goed komen voor je.

@Toos:

Vind je ze mooi? Vaas mag je erbij houden hoor! :lol:

@toos
Nog van harte met je trouwdag!

@cyn
Balen van je armband, je kunt niets doen dan afwachten en hopen dat het goedkomt.

Roanna+Mk: ja gewoon irritant… Die dingen waren saampjes 120 euro… Kijk gaat het om 10euro… nou ja dan kom ik er wel overheen… maar nu heb ik en geen geld en geen armbanden!!

MK: bedankt voor je kerstkaartje!! :kus:
Linda: Jij ook bedankt!! :kus:

@Roanna: Bedankt hoor, is een mooi boeket:kus:. Zal ze bij de andere zetten

@Cyn: Bedankt voor je kaartje, krijg hem net binnen:kus:

@Cyn: Als ze iets verkopen, zouden ze wel iets van service van de kant van arkevlaai kunnen bieden ook al staat in de voorwaarden van niet. Het minste wat ze bij de klantenservice kunnen doen is een mailtje sturen of even bellen. Zoveel moeite is dat toch niet? Maar voor hun dus blijkbaar wel, wel iets verkopen, daar hun deel van opstrijken en als er iets mee opdoet mag je het zelf uitzoeken

Ik ga even badderen, dus tot laterss

@Toos: Graag gedaan hoor! Zijn dezelfde, als die je toen van Hans kreeg he? :lol: Daarom wist ik dat je ze mooi vond. :idea:

@MK: :dag: Neem aan op kantoor?

@Cynthia: Natuurlijk is dat vervelend. Heb je ook al kontakt met dat bedrijf in Frankrijk gehad dan?