TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Zo ben ik ook weer terug van boodschappen doen en paps, die had van de ned. energie mij een telefoontje gehad, had gezegd stuur maar wat op…zit ie er gelijk aan vast, nieuw energiecontract, nou aan me nooit niet…ik gebeld, heb paps al opgegeven bij www.belmijniet.nl dat is een site waar je je kan registeren, dat je niet lastig wilt worden gevallen met telefonische verkoop…Dus ik gebeld de hele boel teruggestuurd, met retour afzender en na een telefoontje naar hun blijkt dus dat die site wel degelijk helpt, als ze je dan toch bellen zijn ze strafbaar hihihihihi…ben benieuwd hoe en wat.

Ooievaar geland vanochtend bij mijn nicht…Lexie is geboren binnen 70 minuten van begin tot eind…half 4 wakker worden met het gevoel van ik ben nat (vliezen gebroken), bed uit…naar beneden een bakkie koffie en een krentenbol erin, toen naar boven…onder de douche (daar komen de weeen in totaal maar 3 kwartier)…neef belt toch maar even met de verloskundige die komt op haar gemakkie en om 10 voor 5 was ze er…hoezo snelle bevalling, maar wel de zwaarste van alle 3 haar ander dochters hebben ook een naam met een L. Veel bloed verloren en helemaal gebroken was, ze maar dat zal ook te maken hebben gehad met het feit dat mijn neef natuurlijk ik Darfur zat, en met de stress van zal hij er wel bij zijn of niet.
Alles gezond en wel.

Hier ook al ww kaartjes binnen thanx meiden.

bloem : vind ik heel mooi gezegd van je hoor ! Dikke :kus:

toos: PB’tje

Roanna: graag gedaan hoor!! En ja ik kan daar echt boos om worden he zo’n bedrijf!!! :finger:

Zo, het boompje staat en brand nu ook en dat was wel zo’n beetje onze kerstversiereing.

@Viva: Het zal ook eens niet. Altijd die oudere mensen te grazen nemen. Alhoewel, mij dochter dit een paar jaar geleden hetzelfde had met Oxi*. Kwamen langs de deur en had gezegd dat ze maar een folder op moesten sturen met info. Nou, ze zat er dus aan vast met alle gevolgen vandien tot zelfs afgeloten van stroom te zijn geweest. Met pijn en moeite er weer vanaf gekomen en met heel veel kosten (die zij niet had, dus…moi) weer bij de oude leverancier (Essen*) aangesloten. Dat wil je ook nooit meemaken. Goed dat je meteen ingegrepen hebt bij je vader.

Ik ben al een hele tijd bij infofilter aangesloten en mag zeggen, weinig tot geen last meer van vreemde belletjes. Heel enkel proberen ze het nog met de smoes, u heeft onlangs meegedaan aan een internet-enquete en naar aanleiding daarvan bellen wij u. Nou echt niet, want als ik al mee doe, zeg ik(bijna) overal nee op. Dan haken ze snel weer af! :mad:

@MK: Ook bedankt! :kus:

Bloem…mooi zoals je reageerde…De wet van van Murphy daar kan je invloed op hebben…positief denken en dan komt het wel goed.
December gaat bij mij de boeken in als positief.

Cyn/Bloem…die codes zijn er af…

Vanochtend vergadering…komende 2 weken de maandagen ingetrokken,dus gewoon 6 dagen per week aan de bak.
Vandaag maar 3 keer kerstkaarten van de grond geraapt(2x2cm kaarten)

Raad de mensen wel aan om hun postcode op de achterzijde te zetten,als we retour zenden(geen achtervoegsel,a/b/c/d/)dan gaat het retour naar het hoofdkantoor en die kunnen er ook niks mee met alleen’‘prettige kerst,Jos en Anna’',die kunnen er ook niks mee,dus die kaart komt nooit aan.
T*T krijgt vervolgens de schuld van het niet bezorgen…

@linda
Pas je wel een beetje op jezelf!!
En ook nog van een moedervlek verlost, nu nog de uitslag afwachten.
:kus:

@viva
Eindelijk de ooievaar, ook een snelle bevalling.
Je neef hele een lelijke smakker gemaakt zeg, 6 breuken pffff dan zit het je echt super tegen.
Damber krassen op de auto, balen hè, wil je behulpzaam zijn en dan loop je het zelf op.

good evening … en weer wat kerstkaarten met de post, thanks meiden!

@Viva
De ooievaar eindelijk geland bij je nicht. Zwaarder geweest dan bij de andere kids maar met de kleine is alles goed en dan gaat het met moeders ook snel de goede kant weer op.

@Hans
Weekend al een dagje ingekort, de grote drukte gaat beginnen.

@Linda
Hoe is het met de voet gegaan vandaag? Nog veel last gehad?

@Roanna
Het huis ook al in de kerststemming.

@TRL
Lekker samen met C aan het genieten!?!

zoooo dames, ikke weer thuis
lange drukke dag en meteen door naar de ouders voor dinner…
ben wel een beetje gaar en moet de beestjes nog doen en nog een keer slapen en en en en!! hummmm…

gelukkig is alles weer bij het oude, pwfewwww scheelt een hoooP!!!

ik kreeg ook weer een kerstkaart vandaag, dank daarvoor, maar volgens mij stond er de verkeerde text in, want was totaal niet op mij van toepassing, maar evengoed bedankt :kus:

ikke stuur geen kerstkaartjes nu…dus helaas dames…

verder eigenlijk weinig gebeurd… weinig nieuws…

Goedenavond.

@Marion: Graag gedaan hoor!

Ik was nog vergeten te vertellen… dat ik vanmiddag vrij onverwachts dat uitgestelde functioneringsgesprek had. Nou, mijn cijfers waren GOED. Maximum is 4 punten en ik had er 3. Ik moest wat meer werk maken om ideeen aan te leveren, maar voor de rest was het goed. Mijn baan komt inderdaad dus te vervallen over een maand of 2, maar ze hadden besloten om mij toch als een soort gastvrouw aan te stellen. Ik krijg dan een controlerende taak vanwege het zelf aantoetsen van de gasten op de kassa, van de producten. Een soort van helpdesk dus. :lol: Nou, ik vind het best hoor!

Zo, weten jullie dat ook even weer. :dag:

@Linda: Hoe is het gegaan vandaag? Nog veel pijn gehad?

@Bloem: Met of zonder kaartje… even goeie vrienden hoor! :kus:

Fijn he, dat je nu weer snel kunt reageren zonder eerst die kl*tecode te moeten intoetsen. :arrow:

Maargoed, het is vrij stil hier, dus ga ook maar afsluiten.

Iedereen weltrusten en tot morgen weer.

:slapen: :dag: :kus: Allen

@ roanna, goed nieuws dus!!! gastvrouw!! aanspreekpunt etc… wel op dezelfde locatie ook? dat wel fijn, toch vertrouwd en alles…!! goed!!

ikke ga ook afsluiten!! ciaaao ciaaoooo

vandaag heel veel pijn gehad daarom om 19 uur naar huis gegaan ga nu ook weer met pootje hoog tot snel allemaal

slaap lekker linda…idd lekker pootje omhoog en lekker ff uitrusten!

trusten allen…

@bloem: slaap lekker

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Vandaag de kerstboom in de lampjes gezet en had leuke grote kerstballen met lampjes erin gekocht, dus die dingen voor het raam gehangen. Vanavond gegourmetselt met de meiden en aanhang vanwege onze trouwdag.
@Roanna: Mooi dat je kunt blijven als gastvrouw, zal toch wel een geruststelling zijn dat je nu weet waar je aan toe bent
@Viva: Gefeliciteerd met je nichtje. Heb gelukkig geen last meer van vervelende bellers, ik kan niet anoniem gebeld worden en heb me ook aangemeld bij belmeniet.nl.
@Linda: Veel last van je voet, rustig aan maar. Beterschap
@Bloem: Maakt toch niet uit dat je niet aan kaarten doet.
@Hans: Volop aan de bak vanwege de kersttijd en ook weer kaartjes op moeten rapen. Was wel koud zeker vandaag?

Ga ook mn mandje opzoeken, dus welterusten :slapen::slapen:
O en voor ik het vergeet…Bloem, mocht jij Beps smssen wil je haar dan ook van mij feliciteren met haar 25 jarig huwelijk

owh djessss… goed dat je het zegt!! ik zou t gewoon echt vergeten zijn… was dat vandaag? ik weet t niet eens meer…

ik stuur d’r nu wel idd ff een sms-je…

mornink all!!!

Goodmorning!!!

Ik weer te werk!!!

:dag: