TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Hallo lieve allemaal,
Even bijgelezen, maar weet het allemaal niet meer
@ Linda, sterkte meid, is niet niks wat je allemaal verteld!
@ TRL en C gaat goed, lekker pronken met de kleine, ik vind het zo leuk voor je, heerlijke tijd.
**
Voor mij schiet het ook al een beetje op, schoondochter nu ruim 6 maanden zwanger, en het gaat hartstikke goed. Ze weten nu wat het is, maar zeggen het niet. Geeft niet, ik hoef het niet te weten, het maakt mij echt niet uit!
**
@ Viva, zo’n 100.000 klapper misschien wel een goed idee, alle ellende wegschieten, hoop op een beter 2009 voor jullie. (en ook voor mezelf, het is dat ik niet van vuurwerk hou, anders kocht ik een 10.000.000 klapper!! Zo’n slecht jaar heb ik nog nooit gehad. Alhoewel…uiteindelijk…)
**
@ Marion, hoest met de auto, heb je hem al na laten kijken?
**
En toen, en toen…wist ik het niet meer!
Net afscheid genomen van dinnetje, moet ik een week missen.
Het is druk met werk, dus de week zal wel hard gaan, gelukkig.
Ben vanavond ook een beetje creabea geweest, met een nep-openhaardje en een schouwtje erom heen. Is wel leuk geworden.
Nu tijd vinden om de boom te zetten, maar dat zit er de eerste dagen nog niet in, denk ik. Nou ja, nog tijd zat tot de kerst. Ook die K* kaarten nog schrijven, doe dat altijd te laat, zal dit jaar wel niet anders zijn.*
**
Nou ik zal het licht uit doen en de kachel laag zetten, droom maar lekker verder allemaal!!! XXXX

zo effe kort berichtje ga wel werken, althans proberen, zo weer molletjes innemen oh wat doe de voet nu zeer, dus hele dag zitten moet collega vanmiddag/vanavond maar in winkel staan

goedenmorgen!!!

ik word er een beetje treurig van als ik allemaal zo lees dat iedereen zo graag wil dat 2008 voorbij is.
Denk sowieso niet dat murphy zich iets aantrekt van 31 december of 1 januari of 2008 is of 2009 maar goed das een ander verhaal, zit allemaal tussen de oren.

Voor de rest ben ik gewoon blij dat het weer een nieuwe dag is. Mijn huis staat er nog, die van jullie ook. We hebben allemaal werk als we dat willen, en okey misschien niet allemaal werk wat we leuk vinden, maar toch. we hebben allemaal de boodschappen in huis en zo niet, dan gaan we ze ff halen… we hebben allemaal iemand om op te vertrouwen, te steunen en dingen mee te delen, en zo niet: dan hebben we elkaar!!

Dames en heer, ik weet dat ik meestal de pessimist ben en nogal negatief in het leven staat maar is het allemaal zo erg? ja natuurlijk is een ouder verliezen vreselijk, tragisch en ontzettend erg!! en ik weet ook wel dat ons vievje het dit jaar voor de kiezen heeft gehad, maar ik denk dat we moeten kijken naar de dingen die wel WEL hebben!

ik ben blij dat het nog even 2008 is. ik ben blij met elke nieuwe dag en ik ben blij met jullie
en ik wou dat jullie ook iets blijer waren met wat er wel is!

zo… nu ga ik werken want ik ben al gruwelijk laat en ik moet nog ff langs de winkels want anders dan zitten de koninchjes zonder eten !

@ linda, succes vandaag met je voet… ideale excuus om rustig aan te doen!! ik denk dat het heel wat zou helpen als jij je aan de arbeidstijdenwet zou houden!!! 8 uur per dag: MAX!!! :kus:

@ de rest :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:

Bloem : wow da’s een heel epistol op de vroege morgen! voor jou ook een dikke :kus:Moet helaas toegeven dat ook voor mij 2008 niet het geweldigste jaar geweest is maar zoals je zegt er is nog zoveeeeeel over om wel dankbaar voor te zijn

Goedemorgen allemaal.

Bloemmie je hebt gelijk Murphy trekt zich niets aan van een jaar, dag of uur, als het mis gaat gaat het gewoon mis.
Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar het is het gevoel wat idd tussen de oren zit.
Natuurlijk zijn we wel blij met wat we allemaal hebben, maar het gevoel van in een cirkeltje rondlopen daar wordt je zo onzettend moe van.
Maar je bent lief door mij erop te wijzen dat je gelukkig moet zijn met wat je hebt.
Dikke kus voor jou!!!
Linda doe rustig aan meissie en als het niet gaat gewoon naar huis toe gaan.
Iedereen werkse…ik zo naar paps, moet namelijk morgen thuis blijven dan wordt de buitendeur en de ramen geschilderd…fijn lekker weertje om de boel de hele dag open te laten staan.

Goede morgen …

@Toos
Weet je, ik heb eigenlijk helemaal geen knikkende knietjes gehad. Het gebeurde tegen 15.00 en ik moest om 16.00 op een belangrijke afspraak zijn. Ik was alleen maar bang dat ik die niet zou halen. Ik heb alleen een keer heeeel hard gevloekt op het moment dat de vrachtwagen de auto raakte.

@Roanna
Ook een beetje verslaafd geworden aan ADR? Gaat vast goed komen in het najaar.

@Linda
Dat is niet niks allemaal! Pas goed op jezelf, en hopen maar dat de uitslag goed is. Dikke :kus:.

@Viva
Het stopt maar niet he!! Gelukkig is het rampenjaar bijna voorbij en in 2009 MOET het gewoon eens afgelopen zijn met die ellende.
Damber ook gebotst, en idd het is maar blikschade maar toch knap balen, het nieuwe is meteen van de auto af. Heb ik ook met de onze en die hebben we niet eens nieuw gekocht.
En dan neef, wat een pechvogel zeg, de ene maakt een rotsmak en heeft nagenoeg niets maar hij is wel heel ongelukkig terecht gekomen zeg. Hopen dat alles goed geneest.

@Hans
Nog weinig kerstkaarten … zal de stilte voor de storm zijn vermoed ik.

@kerstkaarten
Ik had er gisteren ook 2, dank je dames!!! Ik weet nog niet of ik er dit jaar ga versturen, mijn kop staat er niet echt naar op het moment. Maar we zien het wel.

@Miere
Creatief bezig geweest in huis, nog geen tijd voor de kerstboom en altijd te laat met kerstkaarten.
En dan bijna oma en dat is een heel mooi vooruitzicht toch? Gelukkig ook nog soms mooi nieuws tussen alle tegenslagen door. Dat heb je toch nodig om je kop boven water te houden.
Ook voor jou een :kus:

@Bloem
Mooie woorden kanjer!!! Ook voor jou een :kus:

En als ik dan toch bezig ben … voor allemaal een dikke :kus:
Want jullie zijn allemaal kanjers en daarom ben ik blij met jullie!!

Goeiemorgen :drugged:

Ik krijg echt een punthoofd van die code!!! :smoke:

Gister mijn hoofd keihard tegen een kast gestoten en nu mega hoofdpijn en misselijk… Ben om half 9 gaan slapen, en heb doorgeslapen tot 07.00 uur… Maar goed het leven gaat door, dus gewoon weer aan het werk!!

Als ik heel eerlijk ben dan ben ik ook blij als het 2009 is… dan ben ik namelijk bijna van me stagiaire verlost :smiley: Maar verder was 2008 voor mij niet echt slecht hoor. In tegenstelling tot een aantal anderen. :kus:

Verder heb ik wel bijgelezen… Mensen die kaarten hebben ontvangen… :hihi:

Linda die niet zo lekker in haar vel zit, en die een moedervlek heeft laten weghalen… Ik weet dat het zeer doet!! :kus: Ik heb er 1 in mijn gezicht laten weghalen… Pfff die verdoving is inderdaad niet lekker! :kus:

Ehm verder ik had dinsdag een sms van Beps, ze vond het een vreemd land met veel verschillen, maar verder wel erg mooi!! :smiley:

Ik ga ff aan de slag!!

:kus: :dag:

@Cyn
Pechvogel!!! Je hoofd gestoten en dan misselijk. Een hersenschudding misschien? :kus: erop.

Beps is dus wel aan het genieten daar!?

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Ja volgens mij wel :smiley:

Morgen,

Viva,het houdt niet op he,wat een pech en het blijft zonde om krassen ed op een nieuwe auto te krijgen.En dan je neef nog…Een dikke knuffel voor jouw.

Linda,sterkte met je voet,en ook aan jezelf denken he.Ook voor jouw een dikke knuffel.

Bloem,dat klinkt positief zeg,maar je hebt wel gelijk,maar net wat Viva ook zeg het zit vaak tussen de oren en dan is het niet altijd makkelijk om de positieve dingen te blijven zien.

Cyn,sterkte.

Voor mij is 2008 ook niet het jaar geweest waar ik op gehoopt had,maar ik kan het gelukkig wel op een mooie manier afsluiten,V heeft mij het mooiste kado gegeven,wat je kan krijgen.

Vannacht heb ik alleen geslapen,me mams was de eerste week gebleven,maar ik had zoiets van moet het toch een keer alleen doen,en het is goed gegaan…En ook wel lekker hoor niemand die op je vingers kijkt.

Hier ook al wat kerstkaarten ontvangen en zelfs al een verjaardagskaart,bedankt daarvoor.Ik moet ze allemaal nog versturen.

Hans,vanuit hier gaan er ook geen kerstkaarten richting rotjeknor,dus dat scheelt weer een paar.

Allen een fijne dag

Goedemorgen all.

Poeh hee…wat een zware stof vanmorgen, maar wel heel juist. Natuurlijk zit het tussen de oren, maarja je zal maar zo’n rampjaar hebben.

Ik kan helaas ook uit ervaring meepraten, maar ben het ook weer later van een andere kant gaan zien en net wat Bloem al zei, kijken naar wat je nog wel hebt en kan.

Ook denk ik dat mensen juist weer in deze dagen een beetje sentimenteel worden en terug kijken op een voor hen goed, of juist geen goed jaar. Ik had ooit een collega, nou dat wil niemand weten, daar gebeurde in een jaar de ene na de andere ramp en dan besef ik/je ook, wat jij dan hebt. Poe hee!!!

Maargoed meiden en heren, het is best goed dat we zo nu en dan eens met de neus op de feiten worden gedrukt, met wat wij wel hebben en wel kunnen en dat is vaak nog heel veel, wat niet wegneemt, dat we aan de anderen mogen/moeten denken, die dat een keer niet zo meemaken. Voor hen een hele dikke :kus:

Zo, ik wordt hier ook best een beetje emo van en ga zo maar even wat kerstversieringen op orde brengen in huis. :idea:

Iedereen een hele fijne dag verder en Marion… geen kaartje, maar af en toe een lief PB-tje doet soms ook al goed. :kus: Jij een extra.

En inderdaad TRL, ondanks alles wat jij dit jaar hebt moeten meemaken… heb jij er iets prachtigs voor terug gekregen en dat mag ook vermeld worden. :kus: Ga ook vandaag weer lekker genieten van je kleine man.

:dag: Ik ga even verder met van alles en nog wat.

Goeiemorgen,
@Bloem: Dat heb je nou eens mooi gezegd. Bij de een komt murphy vaker langs dan bij de ander en ik weet uit ervaring dat hij er maling aan heeft welk jaar het is. Het overkomt je, maar wat je zegt, je moet blij zijn met alles wat je hebt, kan en met jullie hier. En dat ben ik ook. Voor mij was het afsteken van de 100.000 klapper symbolisch, weg rampjaar 2007 en een nieuwe start van 2008 en dat gaf toch wel een lekker gevoel

@Linda: :kus::kus::kus: en een dikke knuff

Groet

JIPPIE!!! De code is gone!! :biggrin:

Cyn : hehe wat een opluchting weer !!
Trl : weer alleen geslapen?je hebt een kleine C he, ben noooooit van je leven meer alleen lieverd:kus:

Raak: enorm :wink:

Grrrr ik heb 7 weken geleden mijn 2 otazu armbanden opgestuurd naar een bedrijf in Frankrijk die over de klachten/garantie gaat van aankopen aan boord bij ArkeFl*… Ze zijn aangetekend verstuurd en heb gevraagd om mijn geld terug. Heb alles gestuurd wat ze wilden en vroegen via mail… En nu hoor ik dus niks meer… Dus en €120.- armer en 2 armbanden foetsie… Ga maar weeeeer mailen!! :finger:

ArkeFl* trekt zich ervan af, zijn niet verantwoordelijk… :finger:

Goedenmiddag.

Zo, het rode (pyramide) lampje brand voor het schone keukenraam. :idea: :lol: Heb ik dat alvast klaar, nu het kleine boompje nog.

@Cynthia: Jee, dat is erg dan van je armband. Zijn met deze dingen dus net al zulke sukkels, als met het afhandelen van verkeerde reizen. Kan je daar nu weer achter aan.

Fijn dat het coderen nu niet meer hoeft. Wat zal Bloem straks ook blij zijn.

Waar is iedereen eigenlijk? Allemaal ineens druk, druk, druk? :dag:

@Cynthia: O ja… bedankt voor je mooie kaart. Leuk met dat “dingetje” eraan. :thumbsup: Echt mooi!