TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@toos: wil je mij de foto’s van marco nog even doormailen alvast bedankt

@Roanna: Dat is maar goed ook dat we niet alles van te voren weten.
@Linda: Luisteren naar je lijf nu he, rustig aan doen en beterschap op je voet. Hopen maar dat het verder niks bijzonders is

@Linda: Oeps dat is waar, weer eens een aanval van DDD, gewoon vergeten dus. Ik ga het meteen doen

ik ga slapen net 2 molletjes ingenomen want begin nu pijn te krijgen lekker proberen te slapen en hopen dat t morgen beter gaat met voet en ik morgen weer een goede dag mag hebben

@ Linda: Gelijk heb je Linda. Nu even op tijd erin, mss dat de pijn dan morgen wat minder is en wat Toos ook al zei… luisteren naar je lichaam he!

Ik ga er ook in. Even de dagelijkse avondrituelen weer afwerken en dan is de nacht alweer om.

Weltrusten allen. :kus: :dag: :slapen:

@Linda: Hopen maar dat je goed slaapt, in ieder geval welterusten
@Roanna: Jij ook truste enne je weet het he, het knopje van de tv:lol:, trouwens de groetjes aan kokkie

waarom is het jaar 2008 nog niet voorbij, ik wordt er niet goed van!!!

Zo ik spuug het er maar even uit…

zo nu maar gewoon weer verder…vandaag dus met Damber mee naar het dorp, zet ze haar auto in het parkeervak, maar er zit een vent te klooien met parkeren, dus Damber nog iets naar achteren, zo tegen de muur aan…fijn voor je nieuwe auto, hele schram op de bumper…verzekering dekt de schade en het is maar een auto maar toch zonde nietwaar.

Wordt ik net gebeld door mijn tante, mijn neef vanochtend vanuit amersfoort naar amsterdam voor zijn werk, loopt een bruggetje op daarzo en heeft zijn kostuum aan met nette schoenen, is het mega glad…dus hij valt/glijd uit…zijn been op 6 plaatsen gebroken…2 breuken in zijn scheenbeen, 1 in het kuitbeen en op 3 plaatsen zijn enkel gebroken, zijn voet bungelt onderaan zijn been…tjonge jonge wat een jaar dit zeg.

Linda overtraint idd is dus zo iets als roofbouw op je lijf, nu dus niet sbakkeren he…dat is heeeel slecht (heeft er ook mee te maken, is al eens vertelt op de tv) beterschap met je voet
Tlr…lekker met C. naar buiten, koud maar lekker ingepakt, kruikje erbij en dan lekker pronken.
Roanna, wat lief van je schoonzus, het zal een mooi plekje krijgen denk ik.
Marion in je eentje bevallen…ik weet hoe het voelt een beetje verlaten
Toos, Tia en Maria beginnen zich dus al thuis te voelen.
en toen wist ik het niet meer.

Linda,positief blijven…heb je leren kennen tijdens de meeting als vrolijk ingesteld…dat heb je ook in je…komt allemaal wel goed met je.

Vandaag weer 10 postzakken…wat me opviel qua vorig jaar,weinig kerstkaarten;spaart iedereen het op?

Dan ben ik er mooi klaar mee…

@Viva: Wilde net afsluiten en las met verbazing weer je verhaal. Het houd maar niet op he? Ik kan me voorstllen dat jij baalt als een stekker en het liefst gisteren al dit jaar wilt af sluiten. Wat een rampjaar was het af en toe voor je. Nu dit weer.

Onze zoon ook vorige week. Rijd in de parkeergarage langs zo’n muurje met stenen palen en de hele rechterachterkant geschuurd. Blijkt later die week, ook nog iemand anders waarschijnlijk, zijn auto aan de rechterkant bumper te hebben geraakt. Maargoed… tis maar een auto en is lang niet zo erg wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar ik bedoel maar. Pffff… soms he!!! :angry:

@Toos: Doe ik en jij ook weer de groeten thuus hoor!

:kus: Allen.

@Viva: Wat een verhaal weer, heb met je te doen. Het houdt maar niet op he. Het is zeker zonde van een nieuwe auto, gelukkig dat ze zelf niks heeft. Je neef, het is nogal wat, die is behoorlijk ongelukkig terecht gekomen. Hopen dat het weer goed komt. Wens je sterkte:kus:
@Hans: Ik doe de meeste kaarten tegelijk de deur uit, heb er een aantal van klein formaat. Gelukkig niet naar rotterdam, dus dat tref je

Nou, maak je borst maar nat. Die van mij zijn vandaag op de bus gegaan. Ze komen er aan hoor! :tongue:

Sterkte ermee hoor. :thumbsup:

@Roanna: Truste en ik zal het schuifje niet vergeten, is nie goed voor de batterij toch

@Toos: Nee nie goe, loopttieleeg. :dag: :biggrin:

Ja hier echt een rampjaar…

Hans heb weinig post richting rotjeknor dus heb jij weer mazzel.
Ik ga weer afsluiten…kijk nog even naar sbs, wat een bende zeg in dat huis…ik zou mezelf opknopen…

truste

@Linda: Foto’s zijn onderweg
Denk altijd maar dat het maar blik is en weer gemaakt kan worden, maar zonde is het

@Viva: Daar zou ik dus ook niet van worden van zo’n zooi in huis. Snap niet dat mensen zover kunnen laten komen. Ik dacht met oud en nieuw het jaar goed te beginnen door een honderd duizendklapper af te steken. Hou helemaal niet van vuurwerk afsteken, maar heb het zelf laten knallen. Echt geholpen heeft het niet, maar het was beter dan de afgelopen 2 jaar. Hoop maar dat het nu ophoud voor jou

Afgelopen maandag was het alweer een jaar geleden dat we in noorwegen waren. Het leek alsof we er net waren geweest. Zat net te bedenken wat een jaar snel kan gaan

Linda ± meissie doe je nu echt rustig aan, dit is een duidelijk teken van je eigen lichaam, luisteren hoor en idd niet meer sbakkeren, gewoon gezond en gevarieerd eten.sterkte he:kus:
Viva ± het houdt voor jou idd niet op he dit jaar, gelukkig nu nog maar 3 weekjes, zijn sneller om dan je denkt, jij ook :kus:
Toos ± goeie tip, oude jaar wegknallen en nieuwe verwelkomen
Roanna ±welterusten,
Tot morgen all:dag:

@Raak: Slaap lekker en tot morgen maar weer. Nog buitenlanders over de vloer morgen?

Ik ga ook mn mandje opzoeken, het is wel weer genoeg geweest voor vandaag. :slapen::kus::dag:http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/Welterustenkaartjemaan.gif