Goede middag ondertussen …
Jeetje ik heb echt een gat in de dag geslapen, was voor 9.00 uur al wakker maar hoefde niet te werken dus maar ‘even’ terug dan he. Maakt J. me wakker om 11.30 omdat er telefoon was. Verkeerd gelegen blijkbaar dus pijn in mijn kop en nek maar dat zal ook wel wegtrekken in de loop van de dag en anders maar een molletje he.
@Raak
Het examen zal er wel opzitten inmiddels, hoop dat je genoten hebt. Wordt uitkijken voor je, straks legt ie je zo tegen de grond als je niet uit kijkt.
Zo, ben ik ook weer even. Ben even aan het opruimen geweest hier thuis en zo nu en dan even hier gluren. Ennnn… al even op vakantiesites zitten kijken… maar vind het aardig aan de prijs allemaal wat wij zouden willen. Pffff…:hihi:
Geen bijzondere plannen dit weekend. Miss morgen weer even naar de stad.
Ik las trouwens net op een ander forum dat Goldentours en Sundirect uit de SGR zijn gezet, dus dames en heren…let op met boeken. Je kunt het terug lezen op: www.sgr.nl
@Bloem
Nog geen plannen voor het weekend hier. Ik moet nog een hoop papieren uitzoeken en als ik zin heb ga ik me daar maar eens mee bezig houden.
Verder even op zoek naar een reisje, N is vrij het weekend dus mooi de tijd om het samen ff uit te puzzelen.
Jammer maar we kunnen niet via internet boeken. M van N moet ook bijgeboekt worden, dat is zonder vlucht dus dat moet per telefoon. Vooral omdat het in oktober ook al niet soepel is verlopen moeten we nu zwart op wit hebben dat het daar geen problemen op gaat leveren.
Marion,lekker reisje uitzoeken,leuk vooruitzicht,weer naar Side of ander plaats deze keer?
Roanna,de boel aan kant gemaakt en ook al naar vakanties gekeken.
Bloem,lekker gewandeld.
Ik nog niet buiten geweest vandaag,hoor dat het behoorlijk koud is,ben nog niet helemaal fit,denk dat ik een ontsteking heb,plassen gaat ook weer moeilijk,maandag maar ff de dokter bellen…Verjaardag vier ik niet,niet zoveel zin in C moet eerst maar eens een goed ritme hebben.Krijg vanmiddag wel kraamvisite,kennissen die we in Kusadasi hebben leren kennen.
Iedereen bedankt voor de felicitaties en kaarten die ik heb ontvangen ook de kerstkaarten,die van mij zijn nog niet op de post.
@TRL
Naar Side of Alanya. Afhankelijk van de prijs en wat er nog vrij is. We willen op heel korte termijn gaan namelijk.
Wachten tot maandag??? Waarom bel je de huisartsenpost niet? Als het een ontsteking is kan je er toch maar beter snel bij zijn?
@Bloem
Voel jij je ook al schuldig? Hier nog eentje … had vandaag ook weer 2 kaarten in de bus, bedankt meiden!!
@Bloem: Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Als jij je hier maar blijft melden.
Enneh… ik heb die site gelijk even bij de favo’s gezet hoor. Je weet het maar nooit!!! :vak02:
@Marion: Nog druk met de administratie. Ja, iemand moet het toch doen he? En toch ook alweer lekker naar vakantie’s aan het zoeken. Leuke bezigheid he?
@Viva: Jij een feestje vanavond. Heel veel plezier.
@TRL: Begrijpelijk dat je er nu nog even geen zin in hebt en dan ook nog die blaasontsteking erbij. He bah, wat vervelend nou. Als het te erg wordt, niet tot maandag wachten hoor.
@ marion… op korte termijn…??? dit jaar nog…?
@ roanna dank je
ikke ook maar een beetje aan het rondkijken…
ik wil ook teveel… moet de bank nog terugbetalen, maar goed, ben maar 1x jarig he? dus vind dat ik mezelf wel wat moois mag kopen… maar ja, wil alles tegelijk eh? zit een beetje te speuren op internet voor wat leuks… maar ik zie t al… te veel geld voor wat ik wil dan he?
@Bloem: Dat is hier precies hetzelfde. Zie ik wat leuks… veels te duur. Even verder zoeken weer. Voor het najaar ben ik er waarschijnlijk wel uit, maar het voorjaar nog niet en dat mag dus niet teveel kosten he!! :lol:
hmmhhh
ik zit vooral te kijken naar mei- 8-10 dg Jordanie of Jordanie & syrie in 22 dg ofzo… maar ja…
ik weet wat het kost en ik weet dat het veel vrije dagen kost…
en de bank wil ook zo’n geld terug enzo… en dit en dat en zus en zo… zucht… luxe problemen…
ja idd ja…
want ookal is de basis prijs ‘te doen’ ik weet gewoon dat er nog veel geld bovenop komt en dan weet ik niet hoe ik me voel rond die tijd…
ach ja… ik laat t gewoon lekker bezinken… komt tijd komt raad…
ik ga eerst de dames nog een keer uitlaten (brbrbbrr) en dan naar huis om lekker schaatsen te kijken voor n uurtje…