Trl : van harte proficiat met je verjaardag meisje, maak er maar een gezellig daagje voor jullie beidjes van he, echt vieren komt wel weer een keer:kus:
Marion alweer voor een snel reisje aan het kijken, groot gelijk:hihi:
Roanna : winkelen
Bloem : op de hondjes passen en terwijl ook reisje zoeken,wel/niet,wel/niet:(
wij hebben dikwijls bij Gold.n Tours geboekt, altijd tot onze grote tevredenheid maar zal nu ook maar niet doen
Trl van harte met je verjaardag!
http://i22.photobucket.com/albums/b313/yukikopesik/kerststuk.jpg
Ik heb er maar een kerststukje van gemaakt, past wel deze tijd!
owh nice… zelfgemaakt?
Nee, deze keer niet ![]()
Net wel met moeders op stap geweest om de coniferen op kantoor ‘kaal’ te knippen.
Zij is namelijk wel heel creabea.
Goedemiddag.
@Raak: Ook weer terug van weggeweest? En… was het spannend weer?
En dat van GT en SD (zijn trouwens dezelfde) had ik ergens gelezen en ben toen even gaan controleren op de site van SGR en inderdaad… daar staat het. Indien men na 12-12-2008 daar boekt, staan ze niet meer garant.
Wij ook terug van het WC, waar het gezellig druk was. Daarna even alle papperassen aan het uitzoeken geweest voor het geval DAT. Alles nu bij elkaar in een mooi attachèkoffertje, dus mocht er wat gebeuren… staat alles bijdehand. Jullie zullen wel denken… die is gek :lol:, maar soms moet je de boel ff ordenen en dat was hier wel ff nodig. Hier lag wat en daar lag wat en nu alles bij elkaar.
Ook de plannen weer opgevat om met de tijd toch een appartementje te gaan huren. Ze zijn hier in de stad overal met mooie projecten bezig, dus maar eens even kijken of wij daar ook voor in aanmerking kunnen komen. Hoeft ook niet meteen, maar op op termijn. Begin volgend jaar maar eens even werk van maken bij de woningbouwverenigingen.
Wat een plannen he? :lol: Nu nog uitvoeren. :idea:
Oh MK, … wat een mooi kerststuk.
Roanna : ja ben weer terug, hij is weer geslaagd, heeft nu oranje band met zwart streepje :hihi:
@Raak: Niet dat ik er verstand van heb, maar dat zal vast heel goed zijn. Gefeliciteerd weer met je kleinzoon dan. Goed hoor! ![]()
@roanna
Alle papieren weer op orde en na straks maar weer verdiepen in leuke huurappartementen. Als ze op diverse plekken met projecten bezig zijn, dan zou je menen dat er wel iets leuks voor jullie bij moet zitten.
@raak
Kleinzoon geslaagd, leuk hoor en super dat oma daar getuige van was.
Wat is het gigantisch koud buiten. Vanmorgen even de stad in geweest voor een paar degelijke pantoffels voor M. die ook nog blijven zitten aan je voeten, maar die waren helaas niet te vinden. G. is ziekjes dus die was bij mijn moeder. Vanmiddag moesten we op verjaardag, maar ik ben maar met G. thuisgebleven. Nu even tijd voor ttt want G. ligt te slapen.
lekker ff tijd voor jezelf MK
@ roanna, nee hoor, nix geks… je kunt dat soort dingen maar beter bijelkaar en geordend hebben…en op zoek naar een appartementje… ga ervoor!! mooi locatie uitzoeken en afwachten of je ervoor in aanmerking komt
@Bloem: Zo is dat. Alles weer even afwachten. Zo, wij intussen ook al gegeten en getruust, dus weer lekker de avond in.
@MK: Een griepje zeker? Hoor je momenteel best veel. Beterschap ermee.
Bloem…Syrie/Jordanie heb ik gedaan…fantastisch,mijn mooiste rondreis tot nu toe…hoogtepunt voor mij was Petra,uit rots uitgehouwen woningen.
Kasteelbezoeken in Syrie,achtergelaten door de kruistocht-ridders.
Dames,afzien vandaag…koud,T*T muts op,handschoentjes zonder vingers bedekt.
Om de paar uur snotten,zakdoekjes in de zijzak van mijn broek…
Was een’'rustige dag vandaag…morgen vrij en dan 6 dagen van de week stevig aan de bak…
Bloem,nee heb nog geen gebakje op,straks misschien,moet nog wat kilo’s kwijt…
Marion,oww ik dacht dat jullie al aan het kijken waren voor de zomer,maar tis voor binnenkort,lekker hoor…
Vandaag even een minder dagje,kraamtranen zijn er nog steeds,C huilt veel,moeilijk hoor en wil hem ook niet de hele dag op de arm nemen…
@ trl ik weet niet wat ik moet zeggen, babies zijn moeilijk… dan maar een dikke :kus: voor jou
@ hans, ja die reis zou ik dit voorjaar gemaakt hebben, 8 weken middenoosten maar er kwam iets tussen… blijft knagen… wie weet
@Bloem
Jou reisje naar Jordanie/Syrie gaat er heus wel een keer komen hoor. Je wil het gewoon TE graag. En is het niet dit jaar dan wel een van de komende jaren. Flink wat reclame maken voor je site zo links en rechts voor dat extra zakcentje.
@MK
Met moeders de coniferen geplukt. Kan ze nu mooi creatief aan de slag en als beloning voor je hulp maakt ze vast ook iets moois voor jou.
G ziek, heeft ie de griep te pakken? Ze zeggen dat het weer overal heerst.
@Roanna
De paperassen weer op orde, fijn gevoel he?
Volgend jaar toch maar weer achter het appartement aan. Weet niet hoe het bij jullie staat met de huurappartementen maar hier is het een drama. Er zijn nog …honderd wachtenden voor u. Inschrijven kan nooit geen kwaad dus.
@Raak
Heb ook geen verstand van karate. Geloof dat de zwarte band het hoogste is of niet? Maar klinkt koninklijk in ieder geval … de oranje band met zwart streepje.
@Hans
Geniet van je vrije dag morgen. Maandag moet je er weer flink tegenaan.
@TRL
Geen vrolijke verjaardag voor jou dan. C die veel huilt, en dat is absoluut NIET leuk :kus:. Je vraagt je af waarom, is ie niet lekker, zit er een boertje in de weg, heeft ie zijn broek vol, een wisseldag misschien? En meestal is het gewoon helemaal niets en hebben ze gewoon een jengeldag, hopen maar dat hij morgen in een beter humeur is.
Zo, intussen Paultje ook opstaan.
@Marion: Nou, over het algemeen is het hier ook best moeilijk om iets betaalbaars te krijgen, maar we staan al meer dan 5 jaar ingeschreven, want toen liep ik al met die gedachte om heerlijk gelijksvloers te gaan wonen, alleen was het nog nooit op mijn pad gekomen. Na de feestdagen maar eens wat meer werk van maken. Wie nie waagt, wie nie wint toch?
@Bloem: Ook ik duim voor jou, dat jou droom ook eens mag uit komen en hopenlijk dit jaar (mmmm…2009) al. Lekker op reis, naar waar je al zolang naar toe wou. Wie weet!!!