@ roanna grappig he? ik ben echt blij met dit huisje, soms vind ik het wel te groot, maar was dus 2 dagen bij mn ouders⦠en die hebben een groot rijtjeshuis, echt veeeeels te groot. al die lampen die aanmoeten, zit je bij de tv moet je toch heel het huis warm maken⦠pfpfp veeeeels te groot voor mij
@Bloem: Nou, jij kent ons huis zoān beetje en vind het nu de kinders al een tijd uit huis zijn, ook veel te groot voor ons. Wat denk je ook van al dat onderhoud. Kijk als je jonger bent, lukt dat allemaal nog wel, maar nuā¦pfffff. En nu nog kopen, schiet ook niet op, want dan moet er geld bij en dat hebben we niet ( meer). :lol: Daarom dus liever huren nu. En ik ken mensen uit mijn omgeving, die dit al zo gedaan hebben, dus het moet wel kunnen. Alleen moet ik er dan wat meer achteraan gaan.
@ roanna, ja dat snap ikā¦
zo met die kerstverlichting en alles lekker gezellig enzo ik ben echt blijjjjj met mn huisje! echt super, voor het eerst voel ik me ergens echt thuisā¦
en ja, je moet er wel achteraan, maar dan hebbie ook wat he?!
Goeiemorgen, @Trl: Gefeliciteerd met je verjaardag, wens je alle goeds toe samen met C. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstversiering/13.gif
Dan ook namens Hub bedankt voor de felicitaties en de bloemen @Raak: Knap hoor van je kleinzoon, weer een band erbij! @Bloem: Een kaartje kunnen bemachtigen voor het schaatsen, leuk. En die rondreis naar het midden oosten. dat komt er vast wel van @Roanna: Toch aan het bedenken om naar een appartement te gaan, nu alleen de woningbouw nog achter de vodden zitten @Marion: Heeft J. nog moeten voetballen gister of is het kerststop? En bezig om naar een reisje te kijken om op korte termijn er even tussenuit te gaan @Linda: Hoe is het met je voet? @Viva: Leuk feestje gehad?
Wij ook al wakker hoor. Alleen⦠nou heeft kokkie zoān last van zijn rechterknie, zodat hij er haast niet mee lopen kan. Hij zegt, dat het net lijkt of de knie verdraaid is. Zo voelt het. Daarnet maar even een paar molletjes gegeven en hopenlijk doen die hun werk en anders van de week maar even naar de HA. Noe, dat weer.