TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Pfffff… waar haal je de moed vandaan? Half zeven op!! Zeker het ritme van doordeweeks te pakken? Ja, dat kan… die mensen heb je!! Nou, toch fijn je even op deze tijd en dan ook nog op zondag, je te zien dan. :thumbsup:

@raak
Dat zijn toch geen tijden voor het weekend.

@roanna
Ja gelukkig wel, gister 2x gespuugd en hoge koorts, maar nu heeft hij volgens mij geen koorts meer en hij heeft ook alweer een boterham gegeten.

Vandaag eindelijk de kerstboom aan de beurt, wordt tijd…

@MK: Oh, gelukkig maar weer dan. Niets is vervelender dan dat je kind ziek is. Natuurlijk hoort het er allemaal wel bij, maar als moeder maak je je altijd ongerust. Nou, hopenlijk blijft het nu weer goed gaan.

Zo, ik ga nu even lekker languit in bad.

Miss nog even naar de stad vanmiddag. Even afwachten, hoe het met het voetbalknietje van kokkie gaat.

Iedereen een fijne zondag nog verder en tot laters weer. :slight_smile:

@Roanna::dag:, nee ben niet vrij, moet vandaag weer aan de crock. Kokkie last van zn knie, kan zomaar kunnen dat hij het verdraaid heeft. Wie weet helpen de molletjes en als het dik wordt een icepack erop
@MK; Er heerst het norovirus, is 1 of 2 dagen alleen maar spugen, diarree en koorts.
@Raak: Elke dag om half 7 je bed uit, zou niks voor mij zijn, ben echt een avondmens

@Toos: Zal het even doorgeven aan hem. Hij heeft er al wel wat langer last van hoor, maar niet in deze mate. Nu denkt hij ook nog, dat het miss weleens van de simvastatine kan komen en dat zou natuurlijk ook best kunnen ( had ik ook, maar na halvering nu niet meer), maargoed, we moeten het maar even aanzien.

@Toos: Oh, vergeten. Werkse vanmiddag nog even dan. :dag:

@Roanna: Zou zomaar kunnen dat de medicijnen de oorzaak is, ze staan er om bekend. Even in de gaten houden maar. Badder ze en ook een fijne zondag:dag:

Roanna,hoop dat het meevalt voor je kokkie.

Toos,crock ze weer vandaag.

Bloem,schaatsen aan het kijken?

Raak,zo vroeg wakker…

Mk,G ziekjes.
Kan je me je adres pmen kan ik een kaartje terug sturen.

Wij vandaag uitgeslapen heb C na de ochtendvoeding lekker naast me neer gelegd en nog ff geslapen.

@toos
Hier heerst ook novo in de verzorgings- en verpleeghuizen.
Denk niet dat dat het is (gelukkig) want hij knapt alweer op.

@roanna
Kokkie zomaar een zere knie, hoop dat het snel weer overgaat, sterkte ermee.

@trl
Pb gestuurd :wink:
Lekker is dat om ze naast je te hebben, ik zal wat een keren tijdens het voeden in slaap gevallen zijn om vervolgens een paar uur later weer wakker te worden.

mogguh

@ roanna, je moet ook uitkijken op de markt he? al die losse klinkertjes :wink:
sterkte ermee, meteen maandag de doktor/ arts bellen!
@ mk beterschap voor G

ben idd schaatsen aan het kijken, nou ja… eerst voetbal, dan schaatsen, dan zwemmen, dan schaatsen, dan atlektiek geloof en dan weer schaatsen… grgrgr… heel de dag weg voor 1,5 uurtjes schaatsen kijken… zo is er echt geen ene r*k aan… :frowning: maar goed, wil t wel zien he? :wink:

hier weer berichtje van mij gaat langzaam weer beter met voet ben donderdag eerder naar huis gegaan ivm de pijn kon het niet meer aan maar zolang t niet rood was op pus eruit kwam deed huisartsendienst niets vrijdag thuis gebleven gister weer gewerkt met pootje hoog achter de kassa

Natuurlijk wéér een dag te laat maar :

TRL : alsnog een héél gelukkige verjaardag gewenst ! :kus:

Zou eigenlijk ook aan de kerstboom moeten beginnen denken, maar heb er gewoon geen zin in dit jaar. Pffff … en dan daarna dat afbreken ! Misschien deze week, anders komt het er niet meer van.

De kaartjes heb ik wel al klaarliggen, die gaan morgen op de post.

Iedereen nog een prettige zondag verder !

@Roanna
Kokkie nu last van zijn knie, verdraaid of door de medicijnen. Maar hopen op het 1e want die medicijnen heeft ie toch nodig of niet? Weet niet of er andere zijn voor hetzelfde resultaat zonder die bijwerking.

@Raak
Altijd om 6.30 eruit, pffffffffffff wat een tijd, waar haal je de kracht vandaan.

@Toos
Het is winterstop nu tot na de kerstvakantie. Alleen eind december hebben ze een kersttoernooi.

@TRL
Lekker uitgeslapen en C bij je in bed, vond dat ook altijd zalig, dat kleine hummeltje tegen je aan.
Wel al gepuzzeld en hebben wel een paar hotels op het oog. We moeten alleen even afwachten of J mee kan in januari, zo niet dan probeer ik tussen kerst en nieuwjaar of we wachten tot de carnaval.

@MK
G gelukkig weer wat gegeten, een teken dat hij zich beter voelt. Wat zijn ze altijd zielig he, als ze ziek zijn, je zou het het liefst zelf over nemen. Maar helaas … dat kan niet.

@Kaylo
Ook al geen zin in de kerstboom te zetten? Geloof dat er een heleboel (nog) niet echt in de stemming zijn.

@Linda
Gelukkig weer wat beter met de voet nu, en goed dat je naar huis bent gegaan. De ziektewet is er tenslotte niet voor niets.

@Bloem
Sportdag vandaag, alleen jammer dat je zoveel meer moet kijken voor 1.5 uurtje schaatsen.

@toos en beps: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@Goedenavond.

Nou, niet weggeweest dus. Kwam weer van alles en nog wat tussen, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. :drugged:

@Bloem: Nee, ook niet eens naar de markt geweest. Ook geen kerstmarkt. :stuck_out_tongue: Hij heeft er nog wel last van, dus van de week maar even langs de HA en vanaf vanavond even stoppen met de simvastatine. (Cholesterolverlagers)

@Marion: Hij heeft ze in principe niet nodig, want zijn waardes waren keurig netjes. Ook voor dat hij diabetes en hartpatient was. Nu heeft hij, goede Chol.= 3.7 en slechte chol.= 1.9.

Maar als hart/vaat/diabetes patient krijg je ze altijd ter preventie. Ik ook!! Alleen hij krijgt ineens nu 20 mg, i.p.v.toen altijd 10 mg. Maargoed, we wachten het ff af.

Jullie nog wat leuks gedaan?

ikke wel!
heb er hartkloppingen van!! pffppffweeeewwww

ik… heb een besluit genomen mbt de kamera en dus mn kerst en verjaardagskado…
en heb in overleg met paps en mams maar meteen besteld…

over 2 dg wordt er dus een pakketje bij hen afgeleverd met mijn kado erin!! whihheee!!
het heeft lang geduurd… heb zo getwijfelt want had een super dure lens nodig om de kamera zodanig te kunnen gebruiken waar ik em voor wil gebruiken… echt te veel geld, dus twijfel twijfel… maar heb nu toch voor een gulden middenweg gekozen. eens zien wat deze doet en dan kan ik altijd nog heel de zomer rustig sparen voor het volgende schaatsseizoen en dan de super dure mega geweldige lens aanschaffen…

heb overigens ook de Pentax K200d gekocht. (dat stond al vast) met de 18-55 lens en de 50-200mm lens. geheugenkaartje erbij, uv filter en klaar was bloemmie…
kadootje van mijn paps, mams, broer en van mijzelf aan mezelf :smiley:
en ik hou geld over om in 1x de zorgtoeslag terug te betalen en nog een klap van mijn lening af te lossen… sow ben ik verstandig bezig he?? :smiley: ben best een beetje trots op mezelf…

pfpfpf die hart kloppingen moeten echt stoppen nu!! heb nu natuurlijk nog meer zin in het nk (meteen na kerst) het ek (1e week jan) en het wk (feb) !! hahaha
ga maar es gauw de website maken :smiley: die weet ik al precies hoe die eruit moet zien…

mhmhmh misschien kan ik maar beter eerst gaan afwassen en eten…
:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

stuiter stuiter

@Bloem: Nou meid, jij moet vast de lotto hebben gewonnen, dat je dat nu allemaal kunt betalen. :lol: Geintje hoor, want het is je gegunt. Jij hebt zo’n camera met de benodigde lenzen echt nodig waarvoor jij ze wilt gebruiken.

Ik stuiter ff met je mee. Hiep, hiep, HOERA!!! :dag:

@Roanna
He toch, heel je planning weer aan gort vandaag.

@Bloem
Trots op jezelf … en dat mag … nu stuiterend aan de afwas :smiley:
Mooi verjaardagskado zeg … een beetje van de familie en een beetje van jezelf.

ja cker! ben ook trots dat ik zo verstandig ben geweest

@ roanna nee dat niet, maar krijg in 1x 6 mnd vakantie geld, en 50 vakantie uren uitbetaald…
ach maakt ook niet uit hoe of wat natuurlijk, maar ik ben wel super blij :smiley: