TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@Bloem: Ach welja. Het maakt toch ook geen flaus aus, waar je de centen vandaan haalt :lol:. Je hebt er in ieder geval iets nuttigs meegedaan of gaat het nog doen. Mooi toch?

Hallo, ikke ook weer thuis.Zijn wezen winkelen in Rotterdam en daarna naar mijn moeder geweest, was echt gezellig daagje.Ik was er heel hard aan toe, vertel het nog wel maar niet hier.Ik sta altijd vroeg op, heb me ook in mijn hele leven nog nooit verslapen maar nu wil ik er meteen uit als ik wakker ben zodat ik niet ga liggen piekeren.Ben dus ook beslist nog niet in kerststemming helaas,hoop dat het nog komt:(
Bloem : gefeliciteerd met je perfecte aanwinst, hoop dat je veel mooie momenten ermee vast kunt leggen
Roanna : planning in duigen gevallen, nou ja, heb iig ook geen geld uit kunnen geven:lol:Kokkie sterkte met zijn knie
Toos : aan de crock, werkse meissie
MK : gelukkig de kleine weer een stuk beter, is altijd zo zielig he
Trl : lekker geslapen met de kleine naast je, alleen dat babygeurtje al he…en bij mij is het toch al meer dan 35 jaar geleden maar je vergeet dat nooit
Linda : ook weer aan het werk, voet een heeeel klein beetje beter
Viva : niet gezien vandaag?
Kaylo : ook nog niet in kerststemming

@Raak: Oh, gezellig zeg een dagje winkelen in R’dam. Ga ik ook eerdaags weer eens op een zondag doen. Vond het de vorige keer bij de meeting, er ook al zo gezellig uitzien daar.

Enneh… ook een beetje in de troubels? Nou, ik zal je zeggen, ons staat in 2009 ook nog wat te wachten en dat weet ik nu al en maakte mij er ook heel druk om, maar het zij zo. Ook ik vertel dat wel een keer, omdat het nog niet aan de orde is.

Wat het ook is meid… sterkte ermee en dat je nog geen kerstgevoel hebt… geeft niks hoor, here the same. :kus:

Roanna : pb

mmhmhhh gaan we nou allemaal al de zorgen van 2009 bespreken :tssk: het lijkt ons allemaal niet mee te zitten he? :frowning:
ik hoop dat we er allemaal wel uit komen en als de tijd rijp is en het gevoel ernaar staat, dan horen we het wel

:kus:

Bloemmie : heb wel zorgen maar kan er nix aan veranderen, dus…probeer het maar zo positief mogelijk te benaderen. Komt goed hoor :kus: terug

ja raak, okey, maar ik merk aan je dat er iets dwars zit/ niet lekker in je vel zit… je werkt ook veeeeels te hard!!! :kus:

@Bloem: Sorry, maar ook ik vertel het eerdaags hier wel ff en anders van de week ook ff een pb aan jou. Ik denk dat je al wel een idee hebt om wie het hier weer draait. Maar ook wij houden de moed erin.

Ik ga in ieder geval het jaar wel goed uitluiden. We hebben een uitnodiging gekregen van een nichtje van ons uit Ierland ( ze is Ned) die 31 december hier gaat trouwen en s,avonds een feest op een bungalowpark hier in Beekbergen geeft. Zijn we als het goed is, dus met de hele famlie (van kokkie’s kant) die avond bij elkaar en kunnen we even de zorgen vergeten.

Nu over tot de orde van de dag!!!

Dames, ga nog ff beetje bankhangen en me dan weel langszaam voorbereiden voor de nieuwe, laatste werkweek van het jaar.
:slapen: allemaal en tot morgen :kus:

@ roanna wow op 31 dec trouwen!! leuk dat wordt natuurlijk mega gaaf! ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee… ik geef nooit zoveel om oud/nieuw

@ raak, truste!!

@Raak: Weltrusten voor zo en werkse dan weer in deze laatste werkweek van het jaar. Joh, wat klinkt dat raar he? Laatste week!!! :idea:

@Linda & Bloem: Ik heb jullie beiden even een PB gestuurd, zodat jullie nu ook weten waar het zo’n beetje omging.

@Bloem: Ik heb ook niets, maar dan ook niets met oud en nieuw en zoiezo niks met deze feestdagen, maar dat was al wel bekend toch!!! :lol:

Hallo meiden, beetje laat maar toch nog even hier langs waaien…

Moest gewoon bijlezen…feestje was gezellig hoor, beetje laat thuis 3 uur, dus vandaag heerlijk brak geweest. Hier ook al alles geordend kwa administratie, dus dat is ook weer gebeurd.Morgen lekker vrij…en alleen dinsdag en woensdag werken.

Raak,…wat het ook is dikke knuffel van mij
Roanna voor jou ook, ik denk dat ik wel weet om wie het gaat…beterschap voor kokkie zijn knie
Bloemmie nieuwe camera…voor jou van iedereen fijn voor je meis…en dan ook nog een hap van de lening enzo kwijt…schone lei voor het nieuwe jaar dus.
Tlr…hou het in de gaten meis, je zit niet te wachten op een ontsteking je geeft de borst niet dus je kunt gewoon aan een mega kuur
Toos aan de crock…voor jou ook een knuffel want ik vind je veel te stil…
Linda gelukkig gaat het iets beter met je voet…doe rustig aan meissie
Marion op zoek naar een reisje, dat is al snel dan zeg tussen kerst en oud en nieuw…zoekse meis.
Hans succes aankomende dagen met alle post en het koude weer

Goeieavond,
Weer thuis van een avondje crocken, was wel rustig, in ieder geval bij ons nog geen norovirus.
@Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe camera en dat je er maar veel fotoplezier van mag hebben. Maar dat komt wel goed 'he
@Raak: Gaat niet zo lekker. Hoop wat het ook is dat het weer goedkomt. In ieder geval sterkte
@Roanna: Ook al geen kerstgevoel en gaat ook niet helemaal lekker. Hoop voor jou ook dat het weer goedkomt.

Meiden… maak je geen zorgen… het komt hier vast wel weer goed.

@Viva: Juist dus!

Jij ook alles weer op orde. Tja, zo af en toe als je weer eens met de neus op de feiten bent gedrukt, denk je bij jezelf, als ons wat overkomt, moeten ze niet hoeven zoeken, maar alles mooi bij elkaar.

Trouwens… TRL geeft dacht ik gelezen te hebben de fles, wat niet wegneemt, dat ze wat aan haar pijn moet laten doen.

@Toos: Ook weer rond wezen crocken. Gelukkig maar dat ze wat rustig waren vandaag. Wisten zeker dat jij kwam. :lol:

Ik geloof dat iedereen hier zo’n beetje last heeft van de winterblues…gebrek aan zon dus.

Zo meiden ik ga er een eind aan breien, voor iedereen welterusten…

ik doe de kachel wel een graadje lager…en het spaarlampje aan…zuinigheid met vlijt zeg maar.

truste.

Dan ga ik met je mee Viva. :slapen:

Ik heb het ook wel weer gehad voor vandaag. Hopenlijk gaat die blues morgen weg. :lol:

truste dames
ikke was natuurlijk weer druk bezig… nieuwe camera, dus kan ik eindelijk mn eigen foto site maken
dacht… ik maak vast een beginnetje :smiley: :smiley:

Meiden slaap lekker :kus: