maar ik ga nu ook slapen, truste allemaal en tot morgen!!
Ik ga ook zo mn mandje opzoeken, heb het wel weer gehad voor vandaag. Dus welterusten en tot morgen maar weer
Iedereen weltrusten voor zo en slaap lekker en morgen gezond weer op.
Kokkie kon vanmiddag haast helemaal niet meer op de knie staan en ligt nu met een ontstekingsremmer, die hij nog had van de vorige keer, al in bed. Morgen maar even de HA bellen voor een afspraak,.
Weltrusten meiden en heer. :kus: :dag: :slapen:
@Raak&Roanna
Ook al in de problemen/zorgen, het zit ons niet mee he, zo aan het einde van het jaar.
Dikke kus voor jullie :kus:
@Viva
Gefeest tot in de kleine uurtjes en net de hele dag nodig gehad om bij te komen.
@Toos
Ook weer uitgecrockt voor vandaag, heb je het hele weekend moeten werken?
@Bloem
Alweer een site in de maak. Je bent er maar druk mee. Wel leuk om te doen denk ik.
En ik ga hier ook de toko sluiten. Truste allemaal
Ja, ik heb afgelopen 3 avonden gewerkt en jij? Nog gekeken naar een reisje?
gooooooooooood morninkkkk allen
zo ik ben er weer bij hoor, kort nachtje!!
en nu lekker weer een hele week werken, jippppieeeee (ahum)
@ marion, ja cker druk en leuk, maar ik ben dan zo iemand die em in 1x af wil hebben en tja, dat kan natuurlijk niet…dus moet mezelf dan echt dwingen om te stoppen en er niet meer aan te denken, anders lig ik nog uren te piekeren hoe ik dit wil en dat daar en zus en zo en als dit werkt, dan kan ik dat ook doen…etc… ![]()
maar ik ga eens even achter een andere computer zitten… beetje werken enzo…
Goede morgen … wat is het nog rustig hier
:idea: ik zal een lampje meer aan maken, misschien worden jullie daar wakker van.
@Toos
Ik kijk eigenlijk altijd naar reisjes ![]()
Nee serieus, hotel zijn we uit, voor zover we op internet kunnen zien is het vrij. En anders hebben we nog een 2e keuze. Nu alleen even afwachten of J vrij mag. Vanmiddag komt de ouderbegeleiding hier en hoop dat die kan vertellen of het mogelijk is dat J mee kan.
@Bloem
Herken het wel, het is leuk om te doen, hoe kijkt dit kleurtje of is die andere beter. Welk kader is het beste? Welk lettertype? Natuurlijk zijn er meerdere mooi en moet je weer kiezen. En voor je het weet ben je uren verder. Maar gaat goed komen hoor want je bent er goed in.
Ook goedemorgen.
Joehoe… ik ben ook al wakker hoor, maar wat bleef het toch lang donker he! :idea: Doe er ook nog even een bij aan in deze donkere dagen. :lol:
@Marion: Ja, velen van ons even een winterblues, zoals Viva dat gister al zei. Maargoed, problemen zijn er om opgelost te worden, alleen dat zal voor de een wat makkelijker zijn dan voor de ander. Maar we gaan er voor toch?
Kokkie’s knie gaat gelukkig weer een beetje beter. Heeft nog wel last, maar niet meer die hevige pijnen met staan en lopen, zoals gister. Hij heeft zojuist nog maar wel even weer een onstekingsremmer ingenomen, dus hopenlijk helpt dat en dan van de week maar even langs de HA.
Ik hoop voor jullie dat het mag en dat jullie dat reisje mogen/kunnen boeken. Liefst vandaag nog. Duim, duim, duim.
Zo, drink ff mijn bakkie leeg en dan weer ff poedelen en dan … net als alle andere dagen… werken en dan… pffffff. Zucht!!!
Fijne dag allen. :dag:
Ik zal even het lijstje hier neer zetten, kan TRL even uitslapen. :slapen:
***2009
:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
morgen,
Roanna,beterschap voor kokkie en wat het andere ook is voor jullie een dikke :kus:
Raak,ook zorgen,ook voor jouw een dikke :kus:
Bloem,weer druk met een website maken,ben benieuwd.Werke vandaag.
Viva,leuk feest gehad en gisteren bijgekomen.
Toos,weer lekker gecrockt?Hoe staat het met de sollicitaties?
@Roanna
We gaan er voor, zeker weten. Al gaat 2009 een heel moeilijk jaar worden, uiteindelijk komt alles goed toch? Daar gaan we tenminste van uit.
Gelukkig is de pijn bij kokkie weer wat minder vandaag maar ondanks dat toch maar even bij de huisarts langs vandaag he!!
En … wil je je ei kwijt … ik ben er ook voor jou he :kus:
ook van mij een goedemorgen.
Vandaag lekker vrij, wilde wat langer blijven liggen maar dat is helaas niet gelukt, de schilders zijn er nog en zijn bij de buren aan de gang, bij mij is het klaar, maar zetten ze precies een radio onder mijn slaapkamerraam, dus al weer vroeg wakker.
En meiden wat is het koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…
Vandaag maar eens kijken wat ik ga doen, zo de boel maar even strak trekken en aan de was, vanmiddag maar eens even op pad voor de kerstkadootjes…heb eigenlijk geen idee wat ik voor iedereen moet halen, maar goed daar zijn de winkels voor, misschien loop ik tegen wat leuks aan.
Goedemorgen vanuit een bewolkt Belgie, laatste werkweekje van het jaar is dus begonnen, nu nog rustig:hihi:
En langzaam aan druppelt iedereen binnen …
@TRL
Hoe is het vandaag met jullie? C nog steeds huilerig of doet hij het weer goed nu?
@Viva
Wakker geworden door de arbeidsvitaminen van de schilders.
@Raak
Aan de laatste werkweek van 2008 begonnen :kus:
Raak,mooi vooruitzicht laatste weekje van het jaar.
Viva,wakker gemaakt door de schilders ,en straks op zoek naar kerstkado’s.
Marion,zal voor je duimen dat J vrij kan krijgen van school.Cis nog steeds huilerig als hij wakker wordt en na de fles ook weer.
Vind oud en nieuw leuker dan de kerst,ga dat ook uitzitten bij vrienden denk ik.
Tlr, misschien last van krampjes, even aankijken, misschien moet hij andere flesvoeding hebben.
zo ik ga me aankleding, vind het koud…
@TRL
Kunnen idd goed krampjes zijn, hoor je heel vaak. Wel erg vervelend voor je want dat huilen ben je heel snel moe. Duurt het te lang naar je zin het bureau maar even bellen, maar denk dat je al snel voor controle daar heen moet of niet?
goedemorgen allemaal net effe snel bijgelezen, had vannacht weer een slechte nacht. voelde m heel erg opgefokt van binnen kwam daardoor niet in slaap hoort er allemaal bij (bij overtraind zijn) vanavond maar op tijd naar bed proberen te gaan nu weer verder met de huishoudleijk taken