TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Linda : rustig aan he meis
Trl.: hoop dat C weer snel van het huilen af is, is voor allebei niet prettig he, als het krampjes zijn dan trekt ie zijn beentjes omhoog, moet je proberen hem op zijn buikje te leggen op je arm:kus:
Roanna : aan het werk zoals gewoonlijk
Bloem : beetje aan het werk:hihi:
Marion : nog voor J afwachten of er geboekt kan worden, suc6
Viva : uit bed gepest en nu aan het kerstshoppen
Rest ff kwijt, sorry

Vannacht slecht geslapen pfff… VRESELIJK!.. Maar goed het is ook wel weer lekker weer buiten , bewolking maarrrr wel koud eng een regen…

Goeiemorgen!!!

Ik ben kapot… Gister om 7 uur mijn bed uit en onderweg naar mijn collega en daarna naar Aalsmeer. Hadden daar presentaties van 10 tot 18 uur… Dus weer een hoop info in mijn hoofd opgeslagen :biggrin: Vanavond ook nog een presentatie van Allt**rs in het vd Valk hotel bij Schiphol…

Bloem: nieuwe camera in aantocht!! Spannend!!! :smiley:
Linda: nog steeds pijn in de voet
Roanna: :kus: weet niet wat er is maar toch :kus:
Marion: in de reisgidsen :wink:
Trl: C aan het huilen :kus:

Verder… Gister waren mijn ouders naar Nijmegen en Arnhem shoppen… en toen hebben ze alweer een kadootje gekocht voor mij… Omdat mijn broer de tmtm gaat krijgen voor kerst hadden ze voor mij ook al wat gekocht… een wit gouden ring met briljanten :wub: ik weer helemaal verliefd!!! :wub:

Zo nu ga ik even aan de slag!!

:dag: :kus:

@marion
Ik hoop dat jullie goedkeuring krijgen van de school van J. zodat jullie kunnen boeken.
Waar gaat de reis naar toe, dat heb ik volgens mij gemist.

@roanna
De knie van kokkie gelukkig weer iets beter.
Verder zorgen voor het nieuwe jaar :kus: voor je.

@bloem
Verjaardagcadeau besteld, spannend hoor. Meteen een nieuwe site, ben benieuwd.

@toos
Hoe gaat het nu, merk je al iets van de pillen.

@raak
Vroeg opstaan om niet te piekeren, zorgen, hier een :kus: voor jou.

@viva
Nog steeds last van de schilders :wink: nu lekker aan het shoppen om de kerstcadeau’s bij elkaar te krijgen. Hoe gaat het nu met je rug en je tennisarmen.

@trl
Een huilerige C. Het valt ook niet mee voor zo’n kleintje, 9 maanden lekker in mama’s buik en dan moet je er zomaar uit. Wennen aan het eten, krampjes in je buik…. Maar als moeder wil je natuurlijk dat hij niet verdrietig is. :kus:

@cyn
Alweer een cadeau gekregen, wat een verwennerij weer :slight_smile:

@linda
Wat vervelend allemaal, hopelijk kun je vannacht weer wat beter slapen. Sterkte :kus:

@deefke
Ook al slecht geslapen en niet lekker in je vel, volgens mij heerst het hier op het forum.

goh wat is het hier stil zeg.

Niet geslaagd voor de kerst, kon niets leuks vinden,…nou ja het weekend met hubs maar even op pad…

Deefke : niet lekker geslapen, welcome to the club :nod:
MK : dat is een flinke update meis:thumbsup: Hoop dat jij wel lekker slaapt:)
Viva : nounou, wat zal jij veeeeel geld uitgespaard hebben vandaag:tongue:

Goedenmiddag.

Zo, ook weer thuis van werken en schapjes doen.

Daarnet even sommigen van ons nog even op de hoogte gebracht en laat het voorlopig nu maar even rusten. :hihi:

He bah, wat vervelend dat velen van ons zo slecht geslapen hebben. :frowning: Nou, moet eerlijk zeggen, ik heb goed geslapen, maarja, dat lukt meestal wel met een “chemisch” slaapje. :lol: Toch Toos???

En zal ik jullie wat vertellen?.. Kokkie heeft practisch geen last meer van zijn knie. Hebben die remmers toch wel goed geholpen en voorlopig maar even ophouden met de simva. Hij staat nu weer heerlijk in de keuken nasi te maken. :stuck_out_tongue:

Verder erg rustig hier geweest.

@Viva: Nou, dan nog lekker even met hubsie shoppen in het weekend. Ook gezelli toch?

Roanna: gelukkig heeft kokkie vrijwel geen last meer :kus: :dag:

O ja, ik zelf heb vorige week via de post een "Pluim Voucher’ gekregen van mijn werk, waar ik wat leuks mee kan uitkiezen op het internet of sommige winkels/kapper hier.

En daarnet kwam de post een pakketje brengen voor kokkie. Van TN*. Als oud medewerker krijgt hij nog ieder jaar een kerstpakket(je). Toch leuk niet waar?

@Raak: Kun je je hoofd er nog een beetje bij houden vandaag? Druk met werk, of valt zo aan het eind van het jaar nog mee?

@MK: Mooie mega update. :thumbsup: Alles nu weer oke met G?

Nou meiden ik ga zo ff eten. Tot laters :dag:

@Cynthia: Nou zeg dat wel. Was echt zielig om te zien, maar nu gaat het weer ( bijna) goed.

Heb je het eigenlijk al druk met de zomerboekingen voor zover die al uit zijn?

Roanna: ja behoorlijk!!! Ik kan wel eerlijk zeggen dat wij geen last hebben van de recessie op dit moment… :smiley:

Tot morgen… op naar Schipho… pfffff…

:dag:

ola ikke ook weer thuis
uit t werk meteen ff kadootje (ahum) wezen shoppen voor paps… hij gaat heeeel erg blij worden :smiley: :smiley: hihi wordt ik zooo blij van! hahaha alleen was t mega druk op de weg, allemaal van die rukkers die niet kunnen rijden in t donker grr…
maar goed, zennnn

ik sluit me ook ff aan bij de update van MK. wel zo makkelijk en heeft ze al die moeite nie voor nix gedaan
oude camera ook waarschijnlijk verkocht :smiley: happy…

owh ja
@ roanna, leuk zo’n pluim!! super en ook al het kerstpakket voor kokkie binnen, super

vandaag een sms marathon met beps gehad… morgen/strax gaan ze naar de ollie’s en t was erg leuk en ze mistte me nog absoluut niet :smiley: hihih

Roanna…goed nieuws…

Cyn…mooi kado gekregen…komende weken druk op werk…

Tja,vandaag ronde 1 qua kerstkaarten,veel retour gestuurd(geen nummer toevoeging)nu ken ik de mensen in mijn wijk;dus op naam komt het in de bus,hoewel het huisnummer ook niet klopt…

Nou,laat die sneeuw maar lekker wegblijven…

Goeieavond,
@Mk: Wat een goeie update:thumbsup::thumbsup::thumbsup:, sluit me er gemakshalve maar bij aan. Merk trouwens nog helemaal niks van die pillen, behalve dat ze zwaar op mn maag liggen:(
@Bloem: Oude camera verkocht, zou mooi zijn. En een mooi cadeau voor paps gekocht. Tja je hebt inderdaad randdebielen op de weg. Uitgebreid met Beps gesmst, heeft ze het naar haar zin?
@Hans: Ben je ook zo lenig als die man in het spotje?

ja absoluut!! zeker weten… ze mistte me niet eens :smiley: hahaha

@Roanna: Een pluim, leuk! Ik heb er 2 jaar geleden een gehad, heb toen een abo op een blad genomen. Kokkie ook verwend met een kerstpakket. Gelukkig dat het beter gaat met zijn knie

Nou ja, wat is dat nou, zelfs niet een heel klein beetje?:lol::lol: