TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

nee nie eens!! :eek: :smiley: hahaha… nee hoor, gun t haar van harte! geen tijd voor missen :wink:

Bloemmie : misschien camera verkocht en wordt (nog)niet gemist
Beps heeft het heerlijk naar dr zin.Ook nog mooi cadeau gekocht voor Pa
Roanna : werk is ok nu, de laatste eindejaarsklusjes voorbereiden en zorgen dat tijdens ons verlof de winkels toch goederen krijgen.Met wat molletjes is mijn hoofdpijn ook weer redelijk onder controle en nu lekker aan de koffie met een flinke scheut whisky, slaap ik misschien ook nog goed.Hele lieve mail uit Turkije gehad van mijn zoon en dat helpt ook weer, net als alle lieve woorden hier waarvoor mijn dank aan allen:kus:Kokkie gelukkig ook weer stuk beter en jij nog een pluim, nounou kan niet op he:hihi:
Toos : merkt nog nix van de pillen, heeft nu pillen nodig voor de maag:(
Hans : heeft vandaag zijn eerste extra dienst gehad,weet je mijn naam ook, had nl geen post vandaag:lol:
Cyn : heeft schitterend cadeau gehad en nog geen last van de recessie en nu weer wat proberen wijzer te worden in hotel bij Schiphol

@Bloem: Mooie berichten weer van jou zijde. Heerlijk elkaar zo af en toe ff lekker verwennen. Enneh… mist ze jou niet eens? Kan ik mij niet voorstellen. :lol: Zeg ze, maar meent ze niks van.

@Raak: Gelijk heb je. Heerlijk een scheut in de koffie en wat zul jij zo slapen. Ook fijn, toch even nog mooie berichten uit Turkije te krijgen. Een klein woordje doet soms zo goed he!! Nou, hou je haaks he meid?!!! :kus:

Ja die Cyn. Wordt toch ook altijd maar zo heerlijk verwent he!! Tis je ook gegunt hoor meissie.

@Toos: Nou, ik vind een pluim van je werk wel leuk, maar hier vind ik eerlijk gezegd niet veel aan. Wij hebben de rode en dan heb je echt niet veel keus. Maargoed, je mag een gegeven paard, bla, bla, bla. Gebruik 'm maar voor een kleurtje in het haar te doen, bij ons op het WC, bij de AM*kapper. Is die ook voor geldig.

@Hans: De eerste proef doorstaan? :lol: Ga zo door jongen. :dag:

@Raak: Geniet van je neut, je hebt groot gelijk, wie weet slaap je lekker op.
@Roanna: Ach het is een stukje waardering van je baas. Wij krijgen niks, mogen ons alleen de ple*ris werken

@Toos: Ach welja. Je hebt nog gelijk ook. Er zijn er velen die nix, nada, nothing krijgen, dus mag ik eigenlijk ook niet klagen.

Maarre… ik had toch liever een vakantiewaardebon of zoiets gehad. :lol:

Navond, meiden (en man?)
efkes een stukje terug gelezen, vervelende dingen gelezen, allemaal sterkte ermee, slecht slapen, huilend babietje, pijnlijke knieen, vriendinnen die weg zijn, en je geeneens missen…:kus:
De mijne heeft vanaaf gebeld uit marmaris, is erg stil daar op het moment, maar ze is lekker aan t relaxen, ze komt donderdag al weer thuis (gelukkig).
Voor mij ook rare dagen nu, werk afgelopen, maar toch nog niet helemaal, moet er van de week nog wel naar toe, voor diverse partijen, alleen morgen vrij, en dan tot en met zaterdag elke dag wel werken.
Maar daarna vrij tot 5 jan.
Heb ook zo’n rooie pluim gehad, Roanna, weet jij al wat je ermee gaat doen? Ik niet hoor, vind het altijd moeilijk om iets te kiezen.
Volgende week 2 afscheidsfeestjes na elkaar, van alle2 m’n banen, en dan in Januari 2 nieuwe banen, wel veel tegelijk hoor.:frowning:
Boom staat, maar de kaarten moeten nog steeds. Trouwens, iedereen die een kaartje gestuurd heeft, hartstikke bedankt, ik heb helaas geen adressen van jullie, maar uiteraard voor iedereen de allerbeste wensen, maar dat doen we later nog wel over, denk ik!
KUzzzzzzz

Hey Miere. :dag:

Nou, heel veel succes met je nieuwe banen.

Ik ga de pluim maar hier bij de kapper gebruiken.

En dat kaartje… graag gedaan hoor. Maarre … heb jij onze adressen niet? Hmmmm… vreemd. :lol:

Miere : veel suc6 met je nieuwe banen

zo dames, kachel al uit, even overal de kerstverlichting eruit rukken en lekker slapen…
allemaal welterusten en tot morgen weer :dag:

Weltrusten Bloem. Slaap lekker en tot morgen weer. :dag:

Zo dames en heren… ik ga er ook maar een eind aan haken. :idea: Uit en tot morgen weer allen.

:slapen: :dag: :kus: Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal.

Klein :idea: maar aan laten voor de nachtbrakers en laatkomers.

Bloem en Roanna : slaap lekker !! tot morgen:dag:

Bloem…mijn gedachte…stekkers eruit en de kachel op nachtstand…ff kijken wat P en W doet en dan plat…

Dames,truste voor straks en droom zacht…

Hans : Trusteeee en droom lekker:slapen:

goedemorgen dames!!

zoooo mistig hiero! brbrbrr… voorzichtig naar t werk maar…

goedemorgen allen

wat een butweer zeg…levensgevaarlijk, mistig en glad…ja gaat goed hierzo.
Wij moeten maar afwachten wat we krijgen, meestal een cadokaart van de bijen… en de ander helft van het kadootje wordt geschonken aan een goede instelling, althans een instelling die gekozen wordt door het bedrijf, als ik dan wat wil schenken, vind ik dat ik zelf mag kiezen, meestal gaat het hier naar de novib en daar ben ik het dus niet mee eens, daar blijft zo vreselijk veel aan de strijkstok hangen, ik had het liever aan de cliniclowns gegeven of de dierenbescherming…weet ik veel … maar niet aan de novib

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Viva,jammer is dat dan dat een deel van je kerstpakket naar iets gaat waar je het niet mee eens bent.
Wij mochten zelf wat uitzoeken,was dit jaar niet veel bijzonders vond ik,dus het verrassingspakket maar gedaan,komt collega deze week brengen,en we krijgen altijd voor €50,00 Ir*sbonnen ter compensatie van het koffie geld.

Roanna,gelukkig dat de knie van kokkie weer beter gaat.

rest nog niet bijgelezen sorry…

Ik kom alvast even goede morgen wensen.

@Viva: Nee, dat heb ik dan ook. Wij kunnen die Pluim trouwens ook aan bepaalde doelen schenken. Staan er een paar op, maar gebruik het dan toch liever voor mezelf. Ego misschien, maar ik geef jaarlijks al genoeg aan verschillende doelen.

Hier ook alles dicht. Ben ik blij, dat ik de (snel) weg niet op hoef.

@TRL: Alles goed daar? Hoe is het met de blaasontsteking, als het dat al was? Ben je er nog voor naar de HA geweest? :kus:

Zo, ik ga even showeren en dan straks werken, voor 3 dagen op de andere lokatie.

Werkse allen en een fijne dag verder. :dag:

Meld me ook weer ff, wat later door de mist, heb rustig aan gedaan

:ninja: druk!!! :biggrin:

:dag: :dag: :dag: