TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Goodmorning!
Ook hier weer wakker, niets te melden
Niet echt uitgeslapen, maar door de nwe tv hebben we film-kijk-zin dus net HP 2 gekeken…

@TRL: Ik vind jou ook lief :wub: En ik heb het met liefde voor jou, maar zeker ook voor C gedaan.
Hoe hebben jullie de nacht doorgebracht(een btje geslapen hoop ik!)

JAAAAA
kwam deze ergens tegen, wilde m jullie niet onthouden

CHINEESE OGENTEST:

Trek je ogen in spleetjes en je kan het lezen

Goeiemorgen!!! :dag:

Zo laatste werkdag van het jaar… Zal wel weer druk zijn!!!

TRL: :kus:

En meiden:
Het is niet dat ik hier niet veel wil komen, maar dat ik gewoon de tijd even niet heb :crybaby: :kus:

Goedemorgenall. :dag:

@TRL: Geen dank, maar heel graag gedaan. En als je het nodig vind… gewoon als je het even niet ziet zitten… er is altijd wel iemand van ons die jou er weer doorheen wil of kan helpen. Gewoon aan de bel blijven trekken.

Ik heb het zelf ook mogen ondervinden hoe lief jullie allemaal zijn. :kus: En dat het helpt, om die nare periodes door te komen, is zeker!!!

@Bloem: Meid toch. Wat lees ik nu toch allemaal? In love :wub: Nou, je hebt nog een dag, dus probeer het gevoel vast te houden. Who know’s.

@Beps: Jullie dus lekker van de grote nieuwe tv genoten met de HP films. Ja, dan kom je haast het bed niet meer uit he?

Jeetje, wat heb ik dan toch nog goede ogen als ik ze gespleten houd. :lol: Hij is leuk.

Wij gisteravond de hort opgeweest om her en der, de oliebollen weg te brengen en de rest komen het vandaag hier ophalen, want de familie en wij, hebben vanavond die bruiloft nog op dat bungalowpark. Kunnen ze het mooi meenemen. Duurt officiel tot 24.00 uur, maar wat ik zo hoor, gaan de meesten al voor 12ven weg om thuis de jaarwisseling te vieren. Wij dus ook, want ga vast niet met al dat vuurwerk, dan nog naar huis rijden. Zorgen dat we voor 12ven weer hier thuis zijn.

Verder heb ik ook even niets te melden. :idea:

Meiden en heer… jullie allemaal ook nog een hele fijne laatste dag van DIT jaar.

Ook deze nog 1 keer dit jaar… voor een ieder die hier gehoor aan geven wil: PB voor rekeningnummer graag :hihi:

http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/wemsen2009.jpg

Ook op de laatste dag van het jaar een goeiemorgen.
Wilde gisteren de ouwejaarsboodschappen doen, maar dat feest ging niet door. Op andere afdelingen heerst het norovirus, zondag was er iemand bij ons die aan het spugen was. Ze dacht dat het van vette oliebollen was, nou denk het niet. Heb geen oliebol gegeten en heb gister regelmatig de wcpot van binnen bekeken. Nu nog een beetje gammel, maar met wat molletjes gaat het wel lukken vandaag.
@Bloem: Vlinders in je buik, zou met de nieuwjaarsborrel toch een praatje maken. Wie weet
@Trl: Graag gedaan hoor, kan alleen maar wensen dat 2009 voor jou een gelukkig jaar gaat worden samen met C. En als je een luisterend oor nodig hebt, er is altijd wel iemand die je er weer doorheen helpt. Dikke :kus:
@Beps: Hij is leuk:lol:
@Roanna: Je hebt het maar druk met die oliebollen en vanavond nog een feest ook. Hoe is het met kokkie? Nog steeds aan het blaffen?

@Cyn: Werk ze vandaag:dag::dag:

Toos: dankje!! :dag:

@Toos: He gatsie toch en heb jij nu die virus dan? Moet je nog wel werken vandaag?

Met kokkie gaat het al wel weer. Blaft nog wel een beetje, maar heeft op tijd de codeine en ook een paar molletjes ingenomen dus gaat wel weer goed nu.

@Cyn: Altijd een goed teken, als jullie het druk hebben daar. :thumbsup:

@Beps: Die heb ik ook gehad. :lol:

http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesK/kusjes15.gif

Dikke kus voor iedereen!

@Roanna: Nee hoef niet te werken vandaag, vrijdag pas weer. Denk dat ik dat virus heb gehad, als je met iemand in aanraking bent geweest die het heeft, ben je tussen de 12 en 48 uur ook de sjaak. Dat klopte dus wel. Maar het gaat wel weer hoor

@Trl: Een beetje geslapen vannacht?
@MK: :kus:

@MK:Jij ook :kus: Ik zie alleen niks op dat plaatje of heb ik dat alleen weer?

We zitten bijna aan het eind van dit deel dames… en heer.

Roanna: dat is waar… Het zijn vandaag alleen een beetje *** klusjes :wink:

Zo, ik ga badderen en ga dan nog even schapjes doen, want vanmiddag gaat alles eerder dicht.

Dus… laters en voor de werkenden… werkse nog even.

Latersssssssssss :dag:

Ik ga ook even badderen en wat boodschappen doen. Tot laterssss:dag:

Toos,beterschap.Helaas heb ik niet goed geslapen vanacht.Deed C het gisteren lekker na de laatste fles van kwart voor 11 eergisteren,kwam hij gisternacht pas weer om half 5,maar helaas ging dit vanacht niet op,en vanaf 6 uur is hij weer huilerig en onrustig in zijn slaap.Hij is ook verkouden,dus misschien dat dat ook meespeelt,maar huilen deed hij daarvoor ook al,dus vandaag de manueel therapeut bellen.

Cyn,werk ze,lekker toch dat het druk is gaat de dag snel voorbij.

Roanna,vanavond bruiloft leuk.

Bloem,heb je me email gehad?

En ik voel me vandaag niet heppie,gedachten gaan ongewild toch terug naar vorig jaar toen ik oud & nieuw vierde met V.

Trl: lieve schat… :kus: het kan ook zijn dat C. veel huilt omdat jij niet lekker in je vel zit he!! :kus: Een kennisje van mij zat ook niet lekker in haar vel, en dat jochie bleef ook maar huilen… Ze schijnen dat toch aan te voelen he…