TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

ola
hiero rustig… beter nog… nix te doen

@ trl mail gehad, mail is al terug :wink:
@ cyn druk aan t werk??
@ roanna jammer dat iedereen al zo snel weer naar huis gaat. lijkt me juist wel gezellig om met zn alleen het nieuwe jaar in te luiden
@ beps lekker televee aan het kijken?
@ toos, ook het virus te pakken… is alles er nu wel uit dan? weg? pfppff erg vervelend…

ikke de kriebels… geen butterflies, maar butter-eagles…
weet nu welke auto ie rijdt en die staat ook op de parkeerplaats :wink: hihi

@roanna
Het was een plaatje van een kus.

@trl
Misschien heb je het allang geprobeerd, die van mij lagen beiden op hun buikje veel beter dan op hun rug.

Spannend!!!

Bloem: hahaha cute :smiley: :wub:

:tssk: de liefde is over… hij rookt… :frowning:
al heb ik nog wel de kriebels…
en de nieuwjaarsdrink is voor heel t bedrijf :wink:

ik wil jullie allemaal een heel goed uideinde wensen…en de besde wensen voor hed nieue jaar…!!

xxx

Ze kunnen ook uit liefde stoppen…uiteindelijk…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/n/nieuwjaar/2a2.gif

Spring ook nog even binnen om iedereen een fantastisch, spetterend 2009 te wensen, met heel veel liefde, warmte, genegenheid, vriendschap, en vooral een heel goede gezondheid !!

Doe het nu al vooraf, ben druk bezig met voorbeidingen. Vanavond vrienden over de vloer, gezellig gourmetje doen, dus denk niet dat ik dan nog langskom. Vandaar mijn (vroege) wensen. Een hele dikke :kus::kus::kus: voor iedereen hier !

@ filiz goede reis naar NL en veel plezier
@ beps ja kan… maar toch…

@Kaylo: Voor jou en je ventje hetzelfde toegewenst en hopenlijk mag 2009 wat beter voor je ingaan. Alhoewel…operatie? Jij ook een fijne avond en een goede jaarwisseling gewenst. :kus:

@Bloem: Dat zou je zeggen, dat iedereen dat zou vinden tot na 12ven. Maar dit is nogal een lastminute-lowcost bruiloft door allerlei omstandigheden, ( verder niets mis mee) dus velen hadden al andere afspraken net oud en nieuw. Daarbij komt dat ook vele van de familie huisdieren hebben en die om 12 uur niet alleen willen laten.

Nouja, roken? Is dat all? :lol:

@Filiz: Jij ook een heel goed nieuwjaar en ook een goede reis en een leuke tijd hier in Holland. :dag:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/verjaardag/13.gif

En ik schaam me eigenlijk wel een beetje :

Véél te laat, maar alsnog voor MK en Bloem : sorry hoor meiden, hopelijk nemen jullie me dit niet kwalijk ? De :kus: :kus: komt IETS te laat, maar is wel goed bedoeld hoor.

Excuses worden blijkbaar niet aanvaard ? (Belg zijnde zeker ?) Nu ja, k heb mijn beste “beentje” voorgezet (al was het wel wat laat)

Hallo meiden daar ben ik dan weer…

De ziekenboeg gaat hier al een stuk beter, allemaal het bed weer uit, alleen ik heb totaal geen stem, maar dat is niet zo erg.
Ook ik wil iedereen bedanken die er voor mij was afgelopen jaar…DIKKE KUS VOOR JULLIE ALLEMAAL.

Bloem heeft vlinders maar die zitten in de rook, ach er zijn ergere eigenschappen.
Beps…nieuwe tv…nieuwe nagels
Tlr…C. nog steeds onrustig…kop op meis, het gaat over echt waar, alleen heb je daar nu niets aan.
Toos ook al niet lekker…en de staal pillen helpen ook nog niet
Roanna in de oliebollenlucht, en kokkie aan het blaffen…thanx voor de folder hij kwam vandaag binnen, ga hem eens op mijn gemakkie bekijken
Mk…wil ook weer naar turkije met de hele familie
Kaylo vanavond aan de gourmet, dus nu al de beste wensen ook voor jou, en dat het maar snel beter mag gaan met je been.
Cynnie spierpijn van de wii, en druk op het werk
Filiz goede vlucht naar nederland, zal fijn zijn om al je familie weer te zien
Hans al bijna bevroren brrrr moet je toch niet aan denken om maar steeds buiten te lopen met deze temperatuur.
Jac galstenen, bah bah bah gaat niet lekker dus.
Marion zit in Side…maar wil je toch een goed nieuwjaar toewensen…knuffel voor jullie
Bloem een paar dagen erfurt geboekt, lekker hoor…

Zo ik mijn wenkbrauwen helemaal getatoeerd…is niet geheel pijnloos maar wel heel mooi.
En nu bijna een nieuw deeltje…

Vanaf deze kant wensen wij jullie allemaal een goed uiteinde en een spetterend nieuwjaar.

liefs Viva, Damber en hubs…

@kaylo
Dank je wel en jij veel plezier vanavond met de vrienden.

@trl
Dank je voor je kaartje!

@viva
Nieuwe wenkbrauwen, blijft dit de rest van je leven staan?

Iedereen een hele fijne gezellige oudjaarsavond, en een prachtig mooi en gelukkig 2009 toegewenst!

Ik was even een poosje niet langs geweest hier. Mijn laptop is helaas opgevreten door een heel agressief msn virus! Dus zit nu op onze nieuwe computer, maar durf bijna niks meer te openen en zo.
Hoop dat het een ieder goed gaat in elk geval.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!

en toen…toen gingen we vandaag ook nog een nieuw deel openen

@Kaylo: Ze zitten op hun werk, reageren niet meteen, niet zo snel op de teentjes getrapt zijn hoor, daar wordt ik een beetje allergies door

namelijk NU!!!