@Roanna: Ultra is incl buitenlands gedisteleerd…en dat heeft ADR niet… helaas…en ook niet onbeperkt bij de a-la-carte eten… menig ultra heeft dat ook!
Maar goed… we gaan kijken…
TV staat(in een kast, hoeft niet te hangen) maar doet het al wel
@Beps: Oh, bedoelde je dat. Dat wist ik niet. Wij drinken ook alleen cocktails en dat zat er wel bij.
Ha, ha.
Ik vond het al ultra, omdat ik niet apart de kluis hoefde te betalen. :unibrow: Zat er ook bij in.
Heb ik dat ook weer niet goed gelezen. Dacht echt dat ie opgehangen werd, alhoewel je gister wel zei, dat het kastje aangepast moest worden. Tja… DDD he!! Heb er weer eens last van.
Maargoed, ik ga ook nog ff wat doen hier.
Beps,het is geen dikkere voeding,alleen krijgt hij nu meer.
Tv hangt dus vanavond lekker op groot beeld kijken.
Mk,idd na laten kijken kan nooit geen kwaad.Jullie in juni lekker naar Turkije als vriendin kan.
Wat is er bijzonder aan Adr dat de meesten daar heen willen?
@TRL: Oke, kijken of het werkt. Als ze zo druk zijn(ook met huilen) verbruiken ze ook meer he. Dus meer nodig hebben ze dan zowiezo! Ik hoop dat het helpt, of anders een schepje molenaars kindermeel erdoor(maakt het dikker, en het schijnt ze voller te laten voelen)
@ roanna compliment mag altijd… dus kom maar op :unibrow:
@ MK owh ja… wat stom, ga t meteen veranderen!! dank je
@ beps… en de tv boven? inklappen/ ophangen?? is dat gelukt?
@ trl een verrassingsbezoekje … gelukkig nemen ze het wel serieus en doen het niet alleen maar af met “sommige kinderen huilen nu eenmaal meer dan andere”
nu kijken wat het is…
@Bloemmie: Stap voor stap he…nu eerst beneden, en dan mag hij de slaapkamer gaan doen
hallo allemaal,
ik ben vanmiddag even bij de ha geweest omdat ik telkens zo pijn in mijn buik heb. Nu heb ik waarschijnlijk galstenen en mijn maag is ook wat mis mee. maar dat konden ze niet zien van de buiten kant.
Ik heb nu tabletten gekregen voor mijn maag en zetpillen voor de pijnaanvallen.
volgende week terug komen.
Is het dan niet over dan moet ik een maagonderzoek gaan doen!
Nou dat was weer lekker bericht zo laat in het jaar.
Mag niet zoveel meer hebben. Geen oliebollen nou ja geen vet, koffie, alcohol, pittig eten enz.
Ach ja sonja B is er niks bij hahaha.
Verder heb ik net een super aanbieding gekregen van ADR om daar te boeken. En dat schilt 200 euro pp bij O*D. En dat voor de nieuwe kamers, dus dat vond ik wel super lief!
Nou iedereen een fijn avond.
Loopt wel los, Jac, ik heb dezelfde problemen, en in Thailand ALLES gegeten hoor, ook pittig.
Maar doe rustig aan, neem vooral je maalox tabletten, dan kan je ook een bolletje eten hihi!!
En hebben jullie nog plannen voor morgen avond?
Ik ga het met en bij vrienden vieren,alleen weet ik nog niet of ik C zal meenemen,opa en oma willen graag oppassen,maar wil hem ook wel meenemen,even kijken dus.
Ik ga naar vrienden, Aiji kan mee. Eerst werken, dan naar hen toe.
1 Jan komen mn ouders een bakkie doen overdag en dan weer werken
@ trl lastige keuze, maar aan de andere kant, kun je wel echt genieten als C mee is?
@ jac, oei slechte berichten dus. hopelijk werken de pillen en kun je er mee vooruit en hoef je idd niet zo’;n maagonderzoek (niet aan te raden, ik kan het weten!)
@ beps, rustig aan dus? ik had wel gedacht dat alles meteen in 1x gefixt zou zijn
hahaa ![]()
owh dames… ikke ben screwed !! :wub:
er is een jongen/ man op het werk. Ik weet niet hoe hij heet, weet niet wat ie doet, alleen dat ie waarschijnlijk in hetzelfde gebouw werkt als ikke, en dat ie meestal om dezelfde tijd gaat lunchen. Maar goed, stond een keer met een oud-collega te wachten op koffie en we hadden het over type jongens die we leuk vonden. In t engels. En er zaten 2 mannen achter ons, waarvan de 1 me al eerder opgevallen was, dus zei zegt: die ene achter ons, die vind ik super ‘cute’ maar ik dacht dat ze die ene bedoelde die ik eerder had zien staan en me al eerder was opgevallen omdat hij echt mn prototype guy is. Maar goed, ik beaam dat dus volkomen en agree met haar dat hij echt enorm leuk is, en met draai ik me om en kijk naar iemand helemaal anders… ahum…
Maar hij had dus alles gehoord (en hoorde dus dat ik hem super leuk vond - wat (op dat moment) niet zo was maar die andere) en sindsdien zit hij elke keer te kijken en me aan te staren en al wat niet meer…
maar goed… ondertussen ben ik er dus wel achter dat ookal is hij ietsje minder mijn type, hij is toch wel leuk… dus ik dacht, als ik hem nu eens alleen tegen kwam, op de parkeer plaats ofzo, dan kan ik eens hallo zeggen of een soort van praatje aanknopen… dacht ik dus…
maar goed… vandaag… uhm :redface: liep ik dus naar buiten en wie staat daar bij zn auto, klaar om in te stappen…? juist… die jongen dus. maar goed, ik durfde dus niet, kriebels overal, en ik ben gewoon doorgelopen zonder op of om te kijken. Hij deed er super lang over om in zn auto te komen (express?) maar uiteindelijk reed hij dus achter mij aan naar buiten…
er kwam nog een auto tussen (opluchting, want ik zit altijd naar de bestuurders achter me te gluren door de achteruitkijkspiegel) en we reden allemaal weg…
ondertussen helemaal kriebels en zenuwen hahaha… vond mezelf toen al stom… maar ik stond voor het stoplicht rechtsaf en hij voor rechtdoor en ik voelde zn ogen gewoon branden maar ik durfde gewoon niet opzij te kijken… grggrr schijtert…
dus… i’m screwed, want ik word alleen zenuwachtig als ik iemand echt leuk vind. als ik hem niet echt echt echt leuk had gevonden, had ik allang iets stoms/ opvallends/flirterigs gedaan… ahummm… screwed dus… :wub:
ik had me verheugd op een tafel vol toastjes, cabaret op, kachel aan, trainingsbroek aan en drank bij de hand… nu vroeg mn moeder vandaag of ik en mn broer gezellig kwamen eten :retard: helemaal geen zin an! bah!
Bloem,kan je toch nee zeggen tegen je moeder of gaat dat niet?
Ojee vlinders in de buik,misschien op de nieuwjaarsborrel van het bedrijf een praatje maken??
Ik ga ff truussen…misschien tot later…
@ trl ja had gekund maar aan de andere kant is het ook wel gezellig…
en had me dat ook al bedacht van de nieuwjaarsborrel maar weet niet of dat alleen voor onze afdeling is voor heel het bedrijf… en durf ik dan toch niet waar al mijn en zijn collegas bij staan…
truusen? da heb ik al 1,5 week nie gedaan… toch maar eens gaan doen… :tssk:
@Bloemmie: Ohhhh flieft… hihi(plaag plaag!) Baal meis, pak jezelf bij kop en kont en ga op die knul af…
Veel plezier bij mams en paps!!!
Zo meiden…en toen ging ik zo naar huis
Het is mega rustig, en dan ga ik lekker bij hubbie zitten
Tot straks
jea wat een rust hiero
ikke ben klaar voor vandaag… moe, morgen vroeg op hopelijk op tijd naar huis
ik hoop dat ik een beetje kan slapen ondanks de kriebels…
mornink!
***2009
:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN**
Bloem29 : 29 januari: Erfurt
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Op deze laatste dag van het jaar,wil ik jullie allemaal bedanken voor alle steun die ik het afgelopen jaar tijdens mijn zwangerschap van jullie heb gehad en nog steeds krijg.Jullie hebben me er echt doorheen gesleept:kus:.
Bedankt!!!