Oh jee, nog 79 te gaan.
@Roanna: Wachten gewoon maar af, ben wel benieuwd naar hun prijzen. Tja en anders wordt het iets anders
@Bloem: Ja hoor wil er wel over praten. Voel me errug moe, moet mezelf iedere dag een schop onder mn k*nt geven om vooruit te komen. Staalpillen doen eigenlijk niks maar kan 6 weken duren. Moet over een week of drie weer gaan prikken. Op mn werk gaat het wel, heb vorige week aangegeven hoe de vork in de steel zit en dat als mn batterij leeg is omdat ik veel achter elkaar moet werken of veel last van mn schouder heb, ik me ziek meld en geen discussie meer aanga. Geloof dat de boodschap wel aangekomen is, voor hoelang weet ik niet. Teamleidster had wel gezien dat ik er soms niet bepaald florisant uitzie en een behoorlijk kort lontje kan hebben. Ben wel nog steeds aan het kijken voor iets anders, maar er worden over het algemeen geen vaste contracten gegeven. Maar wie weet wat er nog op mn pad komt
@Roanna: Ik denk zomaar dat het wel eens geen ADR zou kunnen worden, heb ook naar andere bestemmingen gekeken waar de prijzen lager van zijn en meer bieden dan ADR. Gister naar Marokko gekeken en vind de dom rep ook wel aantrekkelijk
Hoi, ben er ook weer (op kantoor).
Vanmorgen een beetje uitgeslapen, gister was het zomaar half 2. De baas komt net met oliebollen aan, zal er zo eentje naar binnen werken.
@beps
Wat een ernorme tv, super hoor.
@bloem
Weer een uitje, mooi vooruitzicht weer!
@toos
De boel aan kant en boodschapjes halen en een beetje uitrusten van al dat gecrock.
@roanna
In de stank de komende dagen, wat een lieverd die kokkie dat hij de hele familie voorziet van lekkere bollen.
wow erfurt is echt leuk
zin an!
@ roanna ja toch even op bex wachten maar ook zij zullen wel een beetje in prijs gestegen zijn denk ik
@ toos, marokko, dom rep. mexico misschien? of ook richting thailand?
en goed dat je het weer hebt aangegeven, al vraag ik me af of ze er echt wat mee doen, want dit is vast alweer de 100e keer… maar goed, je rust pakken wanneer je het nodig hebt he?
@ mk ook aan de bol? hebben jullie nog vakantieplannen deze zomer? weer met de hele familie?
@Bloem: Nee niet richting thailand, het trekt me niet zo. Zal vast prachtig zijn, ga liever richting de carribean. Las in de krant vanmorgen dat de reisorganisaties met de prijzen zullen moeten zakken omdat ze te hoog zijn en er veel minder geboekt wordt. Andere jaren kon het niet op en werd er volop geboekt maar denk dat de mensen de hand op de knip gaan houden. En voor turkije betaal je nu bijna net zoveel als voor een verre bestemming, dat is nie slim denk ik zo
@MK: Geniet van je oliebol, toch aardig van je baas. Moet je morgen ook werken?
Zo, de boel weer fris en fruitig. Moet me alleen nog even opschilderen.
@Bloem: Dat zal ongetwijfeld wel, dat ook zij de prijzen hebben opgeschroefd. Anders ga ik toch voor het najaar kijken, want mijn schoonzus en zwager willen nu ook echt weer mee en dan heeft tot nu toe ook Corend*n toch de leukste prijs voor ADR. Bijna € 200 goedkoper, dan wij de laatste keer betaald hebben. Kijk, dat is dan nog leuk!!!:vak02:
En dan voor het voorjaar ook maar iets anders zoeken.
@MK: Ja, hebben jullie alweer plannen, of ben je daar nog niet mee bezig? Werkse nog even hoor!
@Toos: Dus nog niets te merken van die staalpillen? Schiet ook niet op zo he? En goeie afspraak met je teamleidster gemaakt. Geen discussie meer mogelijk en gelijk heb je.
@Roanna: Heb je ook bij ark* gekeken, zij waren de goedkoopste, als je in juni gaat tenminste. Moet er wel bijzeggen dat ark* de prijs vorige week met bijna 50 euri’s heeft opgeschroeft
Ik ga even de toko rechttrekken, dus tot latersss:dag:
@Toos: Volgens mij had ik daar ook al gekeken. Tja, waar nog niet? Maar ik dacht toch gezien te hebben, dat Corend** dan nog goedkoper was en… met Transavi* he! :king: Maar ik ga het zo nog ff een keer tjekke.
Ik ga uit van 16 Juni vertrek en in ons geval voor 8 dagen. Ik ga weer ff kijken bij Ar**.
Ark* € 1213,50 met Arkfl
Corendon € 1179 met Transav**.
8 dagen met vertrek op 16 Juni 2009.
Tot zover deze info.
Ik ga eten.
mmhhh… lastig he?
maar in het najaar en dan 200 euro goedkoper!! dat zijn nog eens de verschillen!
hopelijk is bex nog lager!
Cb net geweest,kwam zomaar langs ze zou eigenlijk bellen.Alles doorgenomen en moet toch de voeding weer verhogen,ook een folder gehad van een manueel therapeut voor eventueel kisssyndroome,nu denken we niet dat dat het is,want C draait zijn hoofdje gewoon,maar na laten kijken is natuurlijk nooit weg.Overigens ligt C nu wel stil in zijn bedje,maar slaapt niet.
Adr zit volgend jaar vol met wwers zo te lezen,gezellig.
Uiteraard hebben wij ook vakantieplannen. Wordt juni, net voordat G. 2 jaar wordt. Mijn vriendin zou kijken wanneer zij eventueel kunnen en misschien gaan we dan wel weer samen. Dan moeten we samen kijken welke bestemming. Als we alleen gaan, dan wordt het (uiteraard) Turkije.
Vandaag stop ik om half 4 en morgen nog een ochtendje werken.
@trl
Hij heeft blijkbaar veel nodig, hopelijk gaat het met meer voeding beter.
En naar de manueel therapeut, laten kijken kan zeker geen kwaad. :kus:
@bloem
Op je site (home page) staat het EK allround op 9 februari, moet dat geen januari zijn??
Zo mijn nageltjes in de kleur(haartjes doen het nog prima, dus niet nodig) en t pubermeisje weer strak in de haartjes-kleur voor t gala deze week!!!
@Roanna: ik vind ADR in juni(vertrek 19-20 12 dgn) bij cordinges goed betaalbaar eigenlijk…
We twijfelen nog wat om mss toch een ultra weet ik veel luxe dinges te zoeken, maar dat de paps en mams meegaan, dat begint bijna cker te worden!!!
@TRL: Niet meteen over denken… Kunnen ze nu zowiezo nog niet vaststellen…en al zijn die kinderen ‘onverzadigbaar’ ze kunnen ook gewoon stil zijn!!!
Dus nu eerst over op dikkere voeding
Zo, heb maar geen brood gegeten, want had al 3 oliebollen op. :hihi:
@Beps: Dat is zekers een mooie prijs. By the way… ADR is Ultra All Inn. Enneh… leuk toch die oudjes ook mee. :lol:
Hangt de TV al?
@Bloem: Wou ik ook iedere keer nog zeggen. Had gister al ff op je site gekeken en wou je nog een complment maken.
@TRL: Nouja, er wordt gelukig weer even aandacht aan besteed, dus maar weer afwachten.