TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Bloem en MK…een’‘late’'knuffel,maar wel gemeend hoor…

Mation…go on,ga er ff lekker tussenuit en ga ook eens bij Linda langs,die heeft het ook niet makkelijk.

Morgen de kou weer in…eerst fiets ophalen na een lekke voorband,kan er ook nog ff bij.

Dames,nog 2 dagen…

Ik heb met je te doen hoor nu met die kou. Geloof dat het morgen net boven 0 is.

Bloem,dat zit ik af en toe ook hoor met me handen in het haar,weet het soms ook niet meer.Morgen toch maar weer eens bellen met het consultatieburo…

Marion,leuk dat N toch nog na kan komen,en gezellig nog 1.5 dag samen,zitten ze in hetzelfde hotel?

@ trl, ja dat snap ik goed ppfff… tis allemaal niet makkelijk! weet dat je er nix aan hebt, maar toch :kus:

ikke ga maar eens opruimen en naar bed toe… morgen weer werken enzo

Zo ouders op bezoek gehad, en die zijn nu ook weer weg.
Nu slapen…

Doeggie, en Marion: GENIETEN!!!(Zeker nu N ook nog een dagje komt!!! :dag:)

Ik kom ook nog even gedag zeggen.

Ben ook opgehouden door iedereen en van alles en nog wat, maar ga nu zo maar eens lekker naar bed. Kokkie ligt daar nu ook heerlijk te blaffen, dus kan me lol ook op. :frowning: Denk dat ik maar ff naar de markt ga.

Jongens en meisjes… weltrusten en tot morgen weer. Een na laatste dag alweer.

@Marion: :vak01::vak01: Leuk dat N. ook nog even daar komt. Veel plezier hoor!

@Roanna::dag::dag:, wens kokkie beterschap. Hopen maar dat hij er niet echt ziek van wordt.
@Marion: Leuk dat je N. ook nog even ziet in Side. Wens jullie een fijne vakantie toe:kus:
@Bloem: Heb even op je site gekeken, mooie foto’s hoor
@Hans: Succes morgen in de kou, zou als ik jou was je gebreide string en geitenwollen sokken maar aandoen
@Trl: Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt, misschien toch voeding voor hongerige baby’s. Zou in ieder geval advies aan het CB vragen
Ik ga ook zo naar mn mandje toe, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Moet weer een beetje mn duracelletjes opladen. Slaap lekker:slapen::kus::dag:

Nou meiden en heer … ik duik het bed in. Misschien tot morgenvroeg, als ik er vroeg bij ben, en anders kom ik vanuit Side nog wel even langs.

Truste!!!

GOEDE MORGEN!!!

Wij zijn er vandoor … DOEI!!!

doeiiiiiiii

en goedemorgen voor de rest…
tis -8 sodeju…
hoe koud zou het in het hoge noorden zijn? om en rond de 11 steden daaro?? if only :biggrin:

ikke zo weer werken, duimen dat het autooke wil starten, doeii

Ik ook wakker, Marion onderweg naar het mooie Side…
Hub gaat tv-tje ophangen(40"= 101 cm) ikke naar de nagelmuts en dan komt t pubermeisje haar haartjes doen en bij kletsen…of andersom haha!

meld me weer
Iedereen die moet werken sterkte, die buiten werken succes en sterkte…

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29 : 29 januari: Erfurt
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem

en ikke ga een weekendje naar Erfurt
29 januari met de trein en dan 2 februari weer terug…
toevallig is er dat weekend ook schaatsen daaro :smiley: heeeeel toevallig :smiley:

Bloem,weer wat om naar uit te kijken.

Goedemorgen all.

@Bloem: Da hedde gij da ma weer goed veur mekaar he? :lol: Enneh… wel heel toevallig dat daar ook het schaatsen is. Maar vind het weer hardstikke leuk voor je.

@TRL: Ik zou er toch ook op de een of andere manier ff werk van maken, als je vind dat het niet langer zo gaat. Zoek hulp, voordat je er zelf onderdoor gaat. Heeft niemand wat aan. Vind het zo naar voor je. Eerst zo’n moeilijke zwangerschap en nu zit dit ook al niet mee. Meid toch. :kus: Neem even als het vandaag ook nog kan, ff kontakt op met het CB en anders je HA.

Zo, Marion al onderweg. De rest werken ofzo? Beps krijgt haar opknapbeurt weer vandaag. Was zeker wel nodig he Beps? :lol: De TV vandaag ophangen, dus dat kan weer wat worden vandaag. Succes ermee. Wat zal het weer mooi worden daar bij jullie thuis.

Kokkie nog steeds aan de blaf, maar heeft net wel al even het beslag voor de oliebollen gemaakt. Hij gaat er vandaag al een bietje mee beginnen en dan morgen ook nog. Allemaal voor de familie. Pfff… hij doet maar. Straks blaffen zij ook allemaal. :smirk:

Iedereen een fijne dag verder. Ik ga ff badderen nu. :dag:

@ roanna so kokkie aan de slag om voor de hele familie oliebollen te bakken? buiten of binnen?

ikke idd lekker naar erfurt. sinds het begin van het seizoen zat ik al te twijfelen. zo vlak voor onze zweden/noorwegen trip. niemand wilde mee, met de auto is geen doen, trein vast heel duur… dus gisteren met de ns gebeld om voor eens en altijd te weten of het echt te duur was, maar dat viel reuze mee. hostelletje gevonden voor 14 euro per nacht en dus 4 dg Erfurt. Moet een hele mooie stad zijn :smiley: dus happy!

Goeiemorgen,
Wat een rust hier. Marion inmiddels vertrokken, kokkie blaffend aan de oliebollen, Beps dr hub met de tv aan de gang en Beps zelf nieuwe nagels.
@Trl: Het zit je ook niet mee he. Hopen maar dat ze er bij het CB wat op weten:kus:
@Bloem: Met de trein naar ehrfurt, een hotelletje en ook nog naar het schaatsen. Het is je gegunt hoor, wordt weer genieten
@Linda: Al even gemist
@Viva: Hoe is het in de ziekenboeg?

Ik heb niet echt plannen voor vandaag, straks de ouwejaarsboodschappen en een beetje de toko rechttrekken

@ toos hoe voel je je nu? en hoe staat het ervoor op het werk? of wil je er liever niet over praten?

ikke net de treinreis geboekt. had gisteren gebeld en gevraagd naar het goedkoopste tarief, maar die was nu niet beschikbaar :frowning: maar wel een nog goedkoper tarief :smiley: hahaha beetje raar, maar okey. Ga dus lekker een stukje treinen… hihi… en erfurt moet erg mooi zijn en er wordt ook nog geschaatst :smiley: whihee en een goedkoop Hostelletje gevonden (geen hotel, da kan ik nie betalen ehj) hahaha
ben dan bijna 3 weken vrij :smiley:

@Bloem: Gewoon binnen hier in de keuken. Hoorde toevallig gister op de radio, dat het om de beste bollen te bakken, beter is om het juist in de warmte te doen. Vanwege de warmte en vochtgehalte. Tja, of ik daar zo blij mee ben? :frowning: Ach, hij doet het ieder jaar zo en 1 a 2 dagen per jaar mag het hier wel ff een keer stinken, maar dat werk wat hij eraan heeft. Pfff…maargoed, hij vind het leuk om te doen.

@Toos: Heb daarnet ff met Be* gebeld en ze komen pas eind van de week online, dus toch maar ff wachten weer. Hopenlijk is het dan wel de moeite waard geweest. :rolleyes: En anders… :confused:

Maargoed dames en heer.

Ik ga nu echt badderen, want heb toch maar eerst ff de kerstboel oprgeruimd hier. Was er zo mee klaar, want zoveel stond er niet. :lol:

Latersssssssss :dag: