Meiden(en Hans) HET IS GEKOCHT!!!
40" van S*ny… Mega groot… Morgen gaat hubs m neerzetten enzo, de kast aanpassen!!!
En dan het andere wat gedaan MOET worden:
MARION(en J) VEEL PLEZIER!!!
Meiden(en Hans) HET IS GEKOCHT!!!
40" van S*ny… Mega groot… Morgen gaat hubs m neerzetten enzo, de kast aanpassen!!!
En dan het andere wat gedaan MOET worden:
MARION(en J) VEEL PLEZIER!!!
@TRL: Bij jou ook alles een bietje rustig nu? Of toch nog onrustig?
@Beps: MEGA GOEDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Veel plezier ermee. :dag:
Thanks…was een redelijke bevalling…
En ohhh die hubbie…ja daar en daar isttie zoveel goedkoper… En dat gaat je dan vast niet meer lukken bij de I*'s… Dus wel he…
Gewoon zo van: Nou ik wil graag die, alleen heb ik m daar en daar voor zoveel gezien, en zijn jullie dus een btje te duur…
Ohhh daar kan het bij ons ook voor hahahahha(en geen extra kosten… er hoeft niets verwijderd, dus ook geen bijdrage haha)
@Marion: Voordat ik het vergeet, ( hoe kan ik dat nu vergeten?) wil ik jou en J. ook een hele fijne vakantie toewensen en dat je er maar van mag gaan genieten, ook al is het winter daar. Rust maar lekker ff uit van alles en neem je tijd, om alles even op een rijtje te zetten.
**Maar vooral… ook heel veel plezier maken hoor! :kus: :dag: **
http://www.ceramictravel.nl/files/Plaatsen/Side/side0024.jpg
@Beps: Klopt! Wij zijn ook redelijk vaste klant van It* en hij kijkt voor ons ook altijd even in zijn systeem, of er niet wat vanaf kan en meestal lukt het. Zelfs nog op een Mixer met kom, kreeg ik korting.
Roanna,hier was het wel mega druk op het reisburo,zag ik toen ik naar binnen keek.C nog steeds onrustig en ik kan er zo slecht tegen als hij huilt.
Beps,veel plezier met de nieuwe tv.
ola
@ beps, jeaayyy bevallen!! goed hoor… maar jullie wisten precies wat jullie wilden en de mannen bij its zeiden lets do it! goooooeeed!!
@ trl owhh vreselijk huilende babies! heeft ie al een schepje van die hongerige babie voeding erin?
@ roanna, nee nix speciaal. ben net langs pa en ma geweest. mams had biesboschflappen gehaald (appelflappen gevuld met slagroom en kersenflappen gevuld met slagroom) ppfpf ben er een beetje niet lekker van :retard:
maar goed, ikke ff aan de zuip
de voorraad moet op… hahaha, zit nog even te kijken om een weekendje naar erfurt te gaan, maar weet t echt niet of het verstandig is… maar ja :tssk:
Roanna: ja super gaaf… Heb wel mijn hele arm al stijf getennist, gebokst, gebowled etc… :biggrin: Mijn vader is naar de stad voor Mario kart… kan ik met mijn stuurtje autoracen ![]()
Beps: top!!! 40" zegt me nooit zoveel… Hoeveel cm is dat?!?
haha ben daar niet zo goed in ![]()
Wie paps net gesproken… Hij heeft Mario Kart en Mario Galaxy voor me gekocht !! :wub: lief!!
Ik morgen vrij… Dus WIIEN!!! ![]()
:dag: fijne avond!
Bloem,nee nog niet geprobeert,ben bang dat hij daar weer erge krampjes van krijgt dus nu deze voeding maar weer wat verhoogt.Maar huilen doet hij nog steeds,ruim 1.5 uur na de voeding nog,kan moeilijk blijven verhogen,want dan krijgt hij weer teveel.
Cyn,wauww de wii cadeau gedaan aan jezelf gaaf hoor.En dan van paps nog 2 spelletjes krijgen helemaal super.
@ trl dan heeft hij toch wel duidelijk last van zn eten… erg lastig… ikke zou met mn handen in t haar zitten :kus:
@ cyn dus jij hoeft ook niet meer naar de sportschool? wii-en is veeeeel leuker ![]()
Goede avond …
Even rustig een sigaretje en hier bijlezen voordat ik verder ga met mijn programma. Ik heb de hele dag gesjouwd en nog niet veel gedaan :retard:
Zo meteen eerst maar eens aan de koffers beginnen, dat is het voornaamste. De rest loopt niet weg en eerder heb ik toch geen rust in mijn lijf.
Eens kijken wat ik heb onthouden …
Er is flink geinvesteerd.
@Beps
Een nieuwe tv, hubs moet weer aan het werk om alles een goed plekje te geven
@Cyn
Een wii gekocht en stuurt paps op pad voor Mario Kart. Grappig dat ie het ook nog doet en … nog een spelletje meer mee neemt zelfs.
@Viva
Jij hebt helaas moeten inversteren in medicijnen. Hoop dat ze gaan helpen en dat jullie snel opgeknapt zijn. Allemaal beterschap!!!
@Toos
Verwend door de dochters, het zijn echte TOPkoks of niet?
@Bloem
Flappen gegeten bij pap en mam en nu aan de drank.
@TRL
C nog steeds onrustig. Loop er niet te lang mee door meis maar trek aan de bel want dit is voor jou ook niet vol te houden. Ik denk aan je en een dikke :kus:
En dan …
Allemaal bedankt voor jullie lieve ‘goede vakantiewensen’ en de mooie foto’s … laf you **
all!!**
Trouwens … ik heb nog een nieuwtje. Mijn vriendinnetje komt me na en we hebben nog 1.5 dagje samen ![]()
@ marion ik wens je ook alvast een super vakantie!!
ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je weer samen met N geboekt had, maar had het mis… maar nu toch gezellig 1,5 dag samen!! lekker hoor! heeft J er ook een beetje zin in of vindt hij het jammer dat hij geen vuurwerk kan afsteken?
Marion, heel veel plezer met J. in Side!!
http://www.2ehuisinturkije.info/images/uploads/side_inner_gate.jpg
Iedereen bedankt voor de felicitaties, ga zo de boel klaarzetten.
Marion en J een hele fijne vakantie!!!
@Cyn: ja lachen he Wiien ik heb hem ook gekocht vorige week en ook gelijk karten methet stuurtje.
Ik lig nog steeds in een deuk. Verder heb ik de fit plaat besteld. dit omdat ik ook een skispelletje heb.
Maar goed nog 6 weken wachten!
Succes met wiien
@Bloem: leuke foto’s van het schaatsen!
Verder iedereen een hele fijne avond!
Groet Jac
@ jac dank je wel! vooral dag 2 was veel beter, dus alles staat nu online… ben er blij mee
jammer dat het al donker is, anders wilde ik nog wel even kijken hier in de buurt of er op de ijsbaan nog geschaatst wordt… misschien later deze week want ik geloof dat het zo koud blijft… toch?
@bloem
Je camera doet het super zie ik en een mooie site hoor!
@ mk dank je wel! de camera doet het idd super. de lens is ook niet slecht, maar heb toch echt wel een betere nodig, maar ja… alles op zn tijd he?