@Bloem: Ha, ha. Zou zomaar HP geweest kunnen zijn, maar het was inderdaad in de zomer toen het een keertje echt warm was en zij dus de korte broek aan had. Waren toen bij hun op het terras aan het BBQen. Daarom staat er ook nog die koelbox, die ons van is. :vak02: Maar poesje is altijd zo lief he, dus moet er altijd even een foto van maken. Heb er nog wel meer.
Nou, ik ga ook maar afsluiten. Zit ondertussen heerlijk naar het geOH van Andre van Duin te kijken en lig zo nu en dan dubbel hier.
Beps,geen last van jetlag?En druk op het werk,de mensen willen er warmpjes bijzitten.En weer een meevaller altijd lekker zo in deze maand.
Bloem,mooie foto’s gemaakt,van de hondjes zal ze straks eens gaan bekijken.
Roanna,Andre van Duin aan het kijken,staat hier ook op.
Viva,ook lekker gebowld gisteren en vandaag paps op visite.
Ik vanmiddag bij ouders geweest en wat hebben we gegeten…Boerenkool hahaha me mams moest er ook wel om lachen,normaal gourmetten we met de kerst,maar hadden we dit jaar geen zin in,boerenkool smaakte heerlijk.
C weer huilerig,maar kan hem niet nog meer voeding geven,hij drinkt deze fles niet eens helemaal leeg,misschien toch voeding voor hongerige baby’s gaan geven.Ook even bij vrienden geweest,moest ff zat er ff doorheen,vrienden bieden wel allemaal aan om op te passen,maandag wil man van vriendin C wel hebben en volgende week zaterdag wil vriendin hen een nacht hebben,zodat ik ook een keer bij kan tanken s’nachts,weet niet of ik dat doe hoor,vind het wel snel.
@ roanna beestjes zijn geweldige foto objecten he?
@ TRL tja meis, moeilijk beslissing, maar een blije mama betekend ook een blije babie he? anders blijven jij en C daar slapen en gaan je vrienden eruit als ie huilt, kan jij allicht doorslapen? compromis? lastig allemaal hoor…
:idea:
Goedenmorgen van t werkfront!!
Hier weer snel richting werk zo, zorgen voor wat schapjes als ik klaar ben en dan…
BIJ KLETSEN, KNUPPELEN, en FOTO’S KIJKEN!!!
hahahaha!!!
@Bloemmie: Veel plezier, mooie foto’s maken, kunnen we vanaaf meteen ff kijken hoe het werkt niet waar…
@TRL: Zorg dat jij je batterij opgeladen houd. Je moet het alleen doen, dus neem die hulp gewoon lekker aan. Doen. Is goed voor C en voor jou. Hij leert overal te slapen, mensen lief te vinden, en jij hebt je rust. Zoals Bloemmie al zei: Beter een blije mama, dan straks een ingestorte mama!!!
en toen…toen moest ik mn koffie maar eens opdrinken haha
:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
goooooooooood morning sunshine!!
howly smokes what is het K-K-K–Kkk-k-koud!!!
moest ff fris uit de douche richting super voor brood en broodjes (die afbakbroodjes komen ook je oren uit) tis nu -4 volgens de temp.meter… het zonnetje komt nu wel op…
zo… ff ontbijt opeten, bunnies schoon hok en eten geven, tanken en op naar t noorden.
@ beps zal onderweg ff zwaaien… enneuhmm wijn? alweer…? ben blij dat ik eens een dag nuchter mag zijn hahaha ik heb nog wel 3 flessen lambrusco staan… zal ik die gewoon meenemen?
Bloem en Beps,weet dat ik die hulp gewoon aan moet nemen,maar wil het ook zelf doen,vind het moeilijk om C uit handen te geven voor een dag en/of nacht.Maar morgen ga ik in ieder geval weer naar me cluppie en dan past me mams op,omdat ze dat graag wil…
Toos,wat was je verrassingsetentje?
Volgens mij is het behoorlijk koud buiten dat vond ik gisteravond al,brrrr moet nog boodschappen doen.
Zit heerlijk nog in de (nieuwe) doll, aan mijn 2e bakkie en denk dat ik toch zo maar eens wat moet gaan doen hier thuis. Kokkie is toch even aan het knutselen bij de zoon, dus kan ik ook beter opschieten.
@TRL: Nou heerlijk weer even naar je cluppie toe. Ik zou toch echt wel gebruik willen maken van het aanbod die je vrienden doen. Wat Beps ook al zei, zo leren ze ook bij een ander te slapen en dat is soms best makkelijk als je zelf echt eens een keer weg moet. Die jongste van ons, wou nooit ergens slapen, omdat we het ook nooit geprobeerd hadden toen die nog klein was, maar daaintegen, de oudste was bijna altijd als ze niet naar school hoefde, bij mijn ouders. Vonden ze allemaal leuk toen en ik vond het ook wel best. Lekker even tijd voor jezelf. Heb je zo af en toe best nodig en is niets om je schuldig over te voelen, is mijn mening.
Verder iedereen de kerst een bietje goed doorgekomen? Ikke wel! Hebben het lekker rustig gehouden.
@Bloem: Al weg denk ik…maar toch nog even… heel veel plezier. :dag:
Goede morgen …
De kerst zit er weer op, terug naar het gewone leven voor even.
@Bloem
Het bos in geweest en mooie plaatjes geschoten. Vandaag op naar Beps heb ik begrepen. Veel plezier samen.
@Beps
Een drukke dag gehad gisteren maar straks mag je bijkomen. Alles in de ruststand behalve de mond denk ik, want Bloem komt op bezoek. Thailand verhalen, 1600 foto’s, lekker na genieten samen.
@Roanna
Een rustdag gehad gisteren en kokkie aan het werk in de poezenkamer. Ik ben niet zo van de poezen maar het is echt een mooi beestje.
@Viva
Het steengrillen tegen gevallen, dat is echt balen. Wss ook de 1e en de laatste keer dat je met kerst uit eten gaat. Ik vind het ook niet kunnen die lege schaaltjes. Wij hadden dat ook met ons familie-uitstapje en heb me groen en geel zitten ergeren. Schaaltjes a la formaat puddingschaaltje, daar kan ik nog inkomen want het staat al snel vol op tafel. Maar gaan 2 man champignons aan het bakken dan is het leeg. Vraag je of het bijgevuld kan worden dan kijken ze je chagrijnig aan en dan heb je nog geluk als er geen domme opmerking bij komt. Sorry hoor, maar vind het uberhaupt al niet kunnen dat je er om moet vragen. Zet 1 man bij die in de gaten houdt of er wat leeg is. Je betaalt er dik voor en hebt nog maar half gegeten.
En ga je ook nog naar huis met een zieke hubs, geen geslaagde dag voor jullie. Gelukkig is ie weer wat opgeknapt nu.
@TRL
Aan de boerenkool gezeten gisteren. Maakt niets uit, als je maar gezellig samen bent. Daar draait het toch om?
Ook C weer huilerig aan het worden, het zit niet mee he? Nu aan het twijfelen, een keertje weg brengen of niet. En dat is moeilijk want je wil het zo graag allemaal zelf doen. Maar aan de andere kant, je moet ook aan jezelf denken. Je wordt onrustig, moe en kriebelig. Dat voelt C ook en daar wordt hij weer onrustig van. Een cirkel, waar je maar moeilijk uit komt als het lang gaat duren. Je hoeft hem ook niet meteen de hele nacht weg te brengen toch? Een paar uurtjes is om te beginnen toch ook al mooi? Even wat tijd voor jezelf, wat bijtanken. En ben je er dan aan toe dan kan je altijd nog besluiten hem een nachtje te laten logeren. En misschien is dat ook helemaal niet meer nodig. Cliche en je hebt er nu zo weinig aan, maar ga op je gevoel af dan doe je het nooit verkeerd. In ieder geval al even eruit naar je cluppie, geniet er van!!
@TRL: Nou meisje, adviezen te over weer, dus zie wat je ermee kan of doet. :kus:
Trouwens over die boerenkool. Je ziet het… jij hebt heerlijk en voldoende gegeten voor weinig geld en dat kan iedereen hier niet zeggen. :lol: Mij kunnen ze daar ook blij mee maken hoor en beter dan al die liflafjes, die je meestal in die restaurants voorgeschoteld krijgt en vaak een vermogen kosten.
Wat is er lekkerder dan vooraf: kopje soep, hoofdgerecht boerenkool en als nagerecht een lekker ijsje of ander toetje. Mmmmm… lekker hoor en simpel!!
Dank jullie wel,en ik weet het ook wel dat een keer wegbrengen geen probleem is,maar ja,moet het toch ook zelf doen.
Denk dat ik vandaag ook maar eens voeding voor hongerige baby’s ga halen,want heb het idee dat C geen voldoening heeft bij de voeding die hij nu heeft,dat hij te snel verteerd,en dan een schepje voor hongerige baby’s door deze voeding doen.
Marion,koffers al een beetje aan het inpakken of doe je dat een dag van te voren? Weet je jullie vliegtijden al?
Roanna,ja boerenkool smaakte goed,voor mij hoef het niet perse iets speciaals te zijn met de kerst.
hoihoi
iedereen de kerstdiners achter de rug?
ik heb heerlijk gewerkt en mijn diner bestond uit een beschuit met een plakje kaas.
Hollandser kan het gewoon niet.
Maar goed als je last heb van je buik wil je alles laten liggen. Maar genoeg over mij.
Hopen dat jullie allemaal genoten heb van alles.
Heb eigenlijk niet terug gelezen.
Maar ik weet dat bloem nu in Heerenveen is.
@TRL: Goede zet. Gewoon verder met het leven, alleen dan met een ‘extraatje’ erbij… het belangrijkste voor jou!!!
Ik thuis, eten gaan Bloemmie en ik zo halen. Het is te druk geweest dus ik ga absoluut niet koken!!! Daarna lekker bijkletsen enzo… Ze is onderweg uit Hvn hierheen
Dus…dames en heren, appels en peren, koeken en keren…
Ik ben er vanaaf niet hahahaha
Doeggie toedeledoki tot morgen!!!
:dag:
@TRL
Nee hoor, ik heb de koffers nog niet gepakt. Wel al uitgezocht wat er mee moet en ben nu de laatste dingen aan het wassen. Dan hoef ik het er maandag alleen maar (netjes) in te gooien :lol:.
Veel plezier met de vrienden vanavond!