Gaat de tijd wel lekker snel Beps. Nog effe volhouden. :dag:
jeetje… wat zijn jullie stil geweest!! ikke 2h in het bos gewandeld en mooie foto’s gemaakt!! woooowww
beetje rare reactie’s gehad op mn website, dus ben nu een beetje in mineur… ik probeer het van me af te zetten maar lukt niet zo goed… hummmmmm ze nnnnnnnn
de foto’s
@Bloem: Ik heb ze gezien hoor!
Mooie scherpe foto’s zeg!!! Enneh… ook leuke ouders en lieve doggie’s heb je. Mogen er wezen hoor! ![]()
Binnenkort je fototoestel uitproberen op de schaatsbaan… maar zo te zien, gaat dat nu wel goed komen.
@ roanna ja bedankt, we hebben best wel veel lol gehad in t bos… hihi…
t was lekker zonnig maar wel koud tegen het einde… ik weet nog niet of het gaat lukken op de ijsbaan, vind het wel moeilijk om zo snel te zoomen (handmatig) maar we zien het morgen wel
heb er echt wel zin an…!!
wat hebben jullie verder vandaag gedaan??
@Bloem: Goede test morgen dus weer. Als ik naar die dame van die Casi* reklame kijk, dan denk ik … zo hhhm… zo kan het dus ook. Als je maar weet hoe het allemaal werkt, lijkt mij.
Wij hebben gewoon lekker helemaal niets gedaan. :lol: Net de kliekjes op zitten eten en morgen gaat kokkie ff bij de zoon aan de gang om de poezenkamer daar af te maken. Dan is alles hopenlijk weer normaal.
@ roanna lekker aan de knutsel dus? die katten hebben een goed leven dan?! een eigen kamer, super hoor, kunnen ze zich helemaal uitleven…
Nou, ze hebben maar 1 poesje en die heeft haar eigen kamer als hun hele dagen werken zijn.Tevens de logeerkamer hoor! :lol:
Hier even een foto van poesje.
Haha die benen op de achtergrond hahahaha!!!
@Bloemmie: MOOIE FOTO"S!!!
Ik ben thuis, we hebben gegeten…en ik ben op!!! Waarom wil iedereen de kachel aan…en waarom bellen ze ons dan??? SIMPEL word ik ervan echt!!!
Nu ff onderuit, aan t genieten van santa clause(jaja kinderfilm ik weet het!!) en op naar HP!!! Dus mijn avond komt weer goed…en morgenavond…JAAAA KNUPPELEN!!!
@Beps: Nouja, daaraan kun je dus zien dat ik maar een amateurtje ben. :lol:
HP??? Oh die. Ik dacht even aan wat anders. ![]()
Jij in ieder geval weer lekker thuis bij de kachel. Ha, ha. Moet er ook even niet aan denken, dat de cv het nu zou begeven hoor! Brrrrrrrr…:drugged:
Veel plezier vanavond.
@Roanna: Ja iets anders bij HP…iets met compies zeker…hahahaha!!!
Oh dames trouwens…ik heb iets nog niet verteld… hahahaha WIJ HEBBEN GELUK!!!
Hubbie heeft een idee bij de baas ingediend… zo dat als het een goed idee is dat je dan een centje kan krijgen(meestal een VVV bon en dank je voor je idee, maar t is niets…) MAAR BIJ ONS… jajajaja GELD!!! toch best veel GELDDDDD… Iets met dat de camera gratis is…en we er nog een telelens bij kunnen kopen ofzo hahaha!!! Nou goed… wij zijn dus BLIJ!!!
@Beps: Het blijft maar binnen komen he, dat schip met geld. :lol: Hoezo kreditcrisis? Niet in huize Beps hoor! Het is jullie gegunt hoor.
Nuh… geen compie… maar HP met SM dacht ik. :idea: Hi, hi.
@Roanna: HP Is Harde Politiefilm… Toch ![]()
Hallo allen, ik ben er ook weer even…
gisteren dus wezen bowlen( met mijn arm ging het niet zo lekker dus heb heel laag gegooid met een lichte bal dus kalm aan gedaan), en daarna steengrillen, wat een fiasco…eten was wel goed hoor daar niet van, maar helemaal verkeerd ingedeeld…mini buffet met 130 personen, weinig personeel, en hetgeen dat er liep 0,0 ervaring (van die studenten die wat bij willen verdienen met de feestdagen, ja dat is prima hoor daar niet van) maar het gevolg daarvan was dat de hele boel spaak liep, bakken niet bijgevuld, duurde uren voordat er weer een schaaltje met salade ofzo werd neer gezet, dus ik naar de manager en daar even mijn beklag gedaan.
Bloedje heet in dat restaurant, hubs en ik alle twee lid van de zeehonden vereniging kregen het echt spaans benauwd, dus gegeten en naar huis, hubs doodziek dus die met 2 asperines en een soort van kramp in zijn rechter grote rugspier kreeg geen lucht het bed in…tig keer naar boven om te kijken of het goed met hem ging om 6 uur vanochtend zakte de kramp af, nu heeft hij er geen last meer van maar ik schrok me een ongeluk…daardoor waardeloos geslapen, de hele nacht liggen blaffen met zijn tweetjes…
Vandaag paps opgehaald, vreemde kerst voor hem en voor ons hoor, in zijn eentje hier, maar hij heeft zich kranig gedragen hoor…hubs brengt hem nu naar huis toe.
Voor de rest dus eigenlijk wel rustig geweest.
Beps, jij moet oudejaarsloten kopen het geld stroomt bij jullie binnen (hahahha het is je gegunt hoor)
Bloemmie mooie website, en prachtige foto’s van die 2 kleine boefjes (ik bedoel de hondjes hoor)
Roanna een foto van een rode poes, van zoonlief, ook al zo’n lekker bekkie
Voor de rest hier heel rustig geweest.
@Beps: Jaaaaahhhh!!!:unibrow: Harde Po…litiefilm met Spannende Momenten. Toch?
@Viva: Jij hebt wel steeds pech op feestjes met het eten en de hitte he!!! Vorige keer toch ook al met je werkuitje? Jeetje, wel jammer weer hoor.
Enneh… ja, heel vreemd is dat, als je het eerste jaar zonder een, of zoals in mijn geval dat jaar, beide ouders moet doen. Ik had er toen die tijd ook heel moeilijk mee. Moeder de 23e December jarig en tevens waren wij toen 25 jaar getrouwd en dat is allemaal langs mijn heen gegaan toen. Maargoed, het slijt op den duur wel, al zal je ze nooit vergeten. :kus:
Ja ik denk maar zo het is nog steeds 2008…
Zo ik ga er weer vandoor, hubs komt binnen, dus weer aan de koffie…meld me weer.
toedels
zo film is afgelopen, fles wijn is leeg, toastjes zijn op (voor vandaag) en ik ben van het geheel helemaal rossig… ihihi
@ roanna, blote benen op de achtergrond hahaa… ik dacht ook HP… of zomer ![]()
@ beps brbrbr moet er niet aan denken nu de kachel kaduk! snel beps bellen! en goed idee van hubs… super en naar behoren beloond… nice… waar gaat de volgende reis heen??
hihih…
ikke ga maar es slapen, dit weekend lange dagen…
slaap lekker allemaal
ciaooooo