TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@Bloem: Ja, vind het ook gewoon heerlijk om thuis te zijn hoor met deze dagen. Ook heerlijk mijn eigen dingetjes doen en ik hoef pas 5 Januari weer te beginnen, dus heerlijk vooruitzicht.

Nee, nee joh, hoeft niet persè ADR te zijn. Ik ben gewoon overal aan het kijken voor iets leuks en betaalbaars. Maar wil eigenlijk graag naar Spanje, Turkije of eventueel Portugal. Maar zit ook een beetje op BE* te wachten, omdat die vaak betere prijzen heeft dan de rest. Maar alleen het kijken en zoeken al, vind ik leuk. :wink:

cker idd… dan weet je precies wat er is en hoe duur het allemaal is en als het moment dan daar is, dan weet je precies waar je moet zijn!

@TRL
Heb je het gezellig gehad bij je broer?

@Roanna
Lekker luxe gegeten vanmorgen en champagne na. En gezellig geweest, wel jammer dan dat kokkie zijn pen vergeten was.
Volgens mij heb jij echt soms helderziende momenten, ze hadden daar dus echt rotballen. Of hele lichte voor de kids, of van die zware dingen met joekels van gaten waar je vingers in verdwalen. Jammer is dat dan vind ik, want ik bowl echt graag maar dan wel met een goede bal.
Ook al druk aan het speuren voor een reisje. Ben benieuwd waar je op uit gaat komen.

@Bloem
En wat is het geworden? Het elfstedenboek of frobelen op de website?
Morgen met de honden het bos in, ideale plek om mooie plaatjes te schieten.

Goedenavond.

@Marion: Oh, het bowlen weer overleeft? Ik moest wel ff lachen wat je zei over die of te kleine of te grote gaten in de ballen. :lol:

Ik vind het ook zo nu en dan wel leuk om te doen. Ook ik heb vaak last met de zwaarte van de bal.

Maargoed, je hebt het weer gehad.

Was nog wel weer een tijdje aan het zoeken geweest, maar heb toch nog niets naar me zin en budget kunnen vinden. Ik heb ook nog wel even de tijd en anders gewoon even wachten op de “uitverkoop”.

@Roanna
We hadden nu een ander bowlingcentrum dan normaal en het was ECHT een ramp dit keer met de ballen. Vond iedereen trouwens, misschien te goed gewend. Waar we normaal gaan heb je een heel groot rek waar je zelf je bal kan kiezen, nu lagen ze gewoon klaar. En had je dan een redelijke gevonden dan was je hem even later weer kwijt want ze kwamen van andere banen gwoon de ballen jatten. In het begin jat je ze terug maar daar word je ook knap simpel van op den duur. Maar goed, het is jammer maar we zijn toch even sportief bezig geweest he. Nog altijd beter dan dat gehang op de bank.

nix mis mee hoor, gehang op de bank :smiley: hahaha ikke lekker all you need is love gekeken, wasje gedraaid, konijntjes gedaan en boek ligt nog gesloten. ben wel al bijna klaar met de website… nog 2 dagen…ga daar nu maar eens aan beginnen :smiley:

Nouja, zo te zien iedereen nog effe bezig met, of websites aan het maken en de ander nog ff aan het bijkomen van de te zware ballen. Mooi verhaal weer Marion. Wel lachen hoor!

Ik naar de die musicalsuitzending zitten kijken en daar van genoten. Tussendoor even hier tjekke, maar het is erg rustig hier.

Ik meld me voor vandaag ook weer af. Ga boven nog ff verder kijken, als er tenminste nog wat op is en anders miss maar eens kijken of er ergens markt is. :stuck_out_tongue:

Weltrusten alvast en tot morgen weer op 2e kerstdag.

Dag lieve mensen. :dag: :kus: Allemaal.
:slapen:

@Bloem
Is ook niks mee maar daar word je alleen zo gammel van. En … dan is het ook nog niet eens je eigen bank :smiley:

@Roanna
WW-zakje al warm? En … veel plezier op de markt … wel afdingen he :stuck_out_tongue:

@ roanna welterusten of… ehm… nou ja… tot morgen :wink:

@ marion ja dat klopt maar mijn bank hangt dan ook wel errug lekker! je bent welkom hoor :smiley:

okey mensen, de website is af, ikke ben gaar, tijd om naar bedje te gaan dus

de link staat in mn handtekening :wink:

slaap lekker en ciaaaoooooo :dag:

:idea: Goodmorning all…

wij gister kerst, mams en paps hadden zakjes in de boom gehangen voor ons, met een financiele bijdrage(behoorlijke mag ik wel zeggen!!)…
Zelf ben ik aardig op aan t knappen gelukkig, al ging het gisteravond tijdens het eten behoorlijk mis…(al die luchtjes,warmte vettigheid,…ik kon ff rennen maar was op tijd hihi!)

Nu aan t werk, en morgen en overmorgen ook. Ach ja er moet weer geld verdiend worden…

Nog een btje ego,moet er ook nog inkomen weer…

@llen een fijne dag (thuis, markt, wandelen in t bos of wat dan ook) en tot vanaaf of morgen

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Beps,alweer een het werk,en gisteren een gevuld zakje gehad,altijd leuk toch.

Marion,lekker wezen bowlen,ondanks de verkeerde ballen.Bij broer was wel leuk,maar erg rokerig binnen,maar ja.En dacht dat z’n vriendin zelf nasi zou maken,maar helaas het werd gebracht van de chinees.

Bloem,lekker op de bank gehangen en website af,ziet er mooi uit hoor.

Roanna,vandaag nog plannen?

Linda,alles goed,tijd niet gezien hier?

fijne dag weer allemaal

Goedemorgen all.

@TRL: Nee, houden het ook vandaag weer lekker rustig. Wilden eerst nog even naar de achterhoek gaan, maar hoorde net dat ze daar nogal veel bezoek vanuit Friesland kregen en daar hebben deze oudjes :lol: geen zin meer in. Veels te druk.

Wel jammer van gister dan. Je rekent op lekker zelfgemaakte nasi, komt het van de chinees. Ook wel lekker, maar zelf maken is toch meestal wel veel lekkerder. Nouja, als het maar weer gezellig was.

@Beps: Da’s nie mis dan. Een zakje uit de boom. Kan je weer leuke “dingetjes” van kopen of mee doen. Lief van ze hoor!!!
Enneh… jij werkze ze weer, alsof er niks aan de hand is en alsof je nooit bent weggweest. De wereld, alsmede het leven draaid door!!! :dag:

@Bloem: Ik heb net ook even je nieuwe site bekeken. Ook nu weer… heel mooi gedaan en straks met je nieuwe toestel… vast nog mooier. :thumbsup:

De rest…allemaal weer een fijne 2e kerstdag. :dag:

Goede morgen …

@Bloem
Je nieuwe website ziet er weer mooi uit, het feest gaat weer bijna beginnen. Er zullen weer heel wat foto’s bij komen dan vermoed ik.

@Beps
Ook al verwend bij paps en mams, is altijd mooi een financiele bijdrage he! Alweer een beginnetje voor de volgende reis naar Azie of heb je de smaak nu niet te pakken?
Nu weer aan het werk, zal niet meevallen na zo’n lange vakantie. En al helemaal niet als je nog niet helemaal oke bent. Gelukkig daar geen etensluchtjes, je zou maar net met een klant aan de telefoon zijn op het moment dat …, sta je er mooi op.

@TRL
Rokerig bezoekje gisteren, is voor een keertje niet zo erg hoor, en voor jou ook goed om er een keer uit te zijn. Jammer van de nasi, alhoewel ik chinees wel erg lekker vind, of eigenlijk de babi pangang.

En nu moet ik snel ff een monchou-taart gaan maken want die moet straks mee naar zus. Ik moest onder andere zorgen voor wat lekkers bij de koffie. Zal me maar van de goede kant laten zien he.

Allemaal een fijne dag vandaag!!!

@Roanna
Te druk in de achterhoek en toe aan wat rust. Bouw je je eigen spaatje in de badkamer en ga je met je kerstcadeau aan de gang. Scrubben, badderen en een oliemassage van kokkie misschien :wink: ?

@Marion: Tja, is ook een idee. Lekker languit in bad en me laten verwennen. :stuck_out_tongue: Zit n.l. nog in mijn doll dus :lol:

Jij ook een hele fijne dag met de familie hoor en geniet ervan. :kus:

Ik ga er nu ook maar eens weer vandoor. :dag:

Meiden hier een gekkenhuis…echt…
Meld me vanaaf wel,…kussss

goooodd morning

beps alweer druk aan t werk? en drukdrukdruk… ja je zal maar zonder verwarming/ heet water zitten met de kerst… iekk en tis koud!

@ roanna, ja joh, lekker rustig aandoen, de achterhoek loopt niet weg…
@ marion lekker taart gemaakt voor bij de koffie, zal zus en de gasten blij mee zijn!

ikke zo lekker buiten wandelen…

Ja MEGA DRUK!!! dus zag niets zeg maar haha!!!