TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Hey meiden,

Jullie ook alvast fijne feestdagen.

Groetjes Besmile

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
ikke ben net thuis… en ben kei kapot maar ik moet en ik zal nog ff kijken en spelen en en en :smiley: :smiley: :smiley:
we hebben lekker gegourmet en Wall-E gekeken! meeeaaannn wat is DAT een leuke film :smiley:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/Image2.jpg
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/computerhr.gif
Hihi de kerstman…in een compie…net als mn vriendjes…

Goeiemorgen,
Kom heeel even aanwaaien voor ik aan de crock moet. Zal morgen zijn voor ik langskom, dus hele fijne kerstdagen

goedemorgen allemaal…

Beps weer terug
Bloem helemaal blij
wij hier ook allemaal verwent…ik heb een kadobon voor permanente make up gekregen…dus echt veel te veel verwent, ook nog een ketting en noa parfum…
straks komen onze zoon en schoondochter, en dan vanmiddag kerstbowlen en daarna steengrillen…dus een leuke dag (hoop ik). Beetje vreemd allemaal een andere kerst vieren dan anders, maar dat zal wel wennen.

voor iedereen…

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/prettigefeestdagenpop.gif

Waarmee??? Hihihihihihi :lol:
VERTELLLLL hoe isttie!!!

Goedemoergen lieve ladies en genleman.

Ook namens mij en kokkie wil ik jullie ook een vrolijk kerstfeest wensen.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/kerst006.gif

Gaan zo eerst even naar de : ontbijtspecial" maar zal me vast later op de dag wel weer melden.

Iederen een fijne dag nog en voor de werkenden…helaas Toos…:frowning: werkse.

Laters. :dag:

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Allemaal een fijne dag.

Jullie ook lieverd!!! :kus:

Goede morgen … als eerste voor jullie allemaal een

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/181829christmas01.gif

Straks naar moeders…voor een gemarineerde rollade met alles er op en eraan…kijk nu ff nostalgie op nederland 1…

He,meiden…veel plezier allen op deze 1e kerstdag.

@Hans
Gisteravond lekkere warm bij de kachel AYNIL gekeken. Straks naar je moeder, samen aan de rollade, geen flappie dit jaar? Ook voor jullie een hele fijne dag vandaag.

@Roanna
Goed verwend, zit jij voortaan op sjiek ww te lezen met je bakkie in je zijden dolletje.

@TRL
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Thuis met zijn tweetjes of ga je ook nog naar je ouders? Kan best zijn dat je het hebt verteld maar weet het ff niet meer … beetje DDD soms he.

@Beps
De hele groep aan het spugen, jij de hekkensluiter maar gelukkig gaat het al weer beter met je. Inmiddels alweer met beide benen op nederlandse bodem, de was draait alweer!

@Besmile
Jij ook hele fijne dagen en heel veel plezier met askim in Istanbul! Maar er wat moois van samen!

@Bloem
Moe maar voldaan thuis gekomen van een leuke avond gehad bij paps en mams maar kan het toch niet laten nog even te spelen met …

@Toos
Aan de crock vandaag, hopelijk blijft het een beetje rustig vandaag.

@Viva
Ook flink verwend gisteravond. Vandaag erop uit met de kids, bowlen en steengrillen. Wij gaan ook bowlen trouwens, met mijn schoonfamilie, dat doen we al jaren met kerst. Zal wel vreemd zijn dit jaar. Hoe gaat het trouwens met je arm? Al wat beter of heb je er nog steeds last van? Wel uit kijken dan met die zware ballen.

Marion,gaan zo ff naar me broer daar eten,en morgen misschien naar ouders,of gewoon thuis,kers heb ik niks mee dus ben altijd blij als die dagen weer om zijn.

Jullie lekker bowlen,maak er wat van.En lekker aan het aftellen zeker…

@ marion tsk, dat gaat wel lukken!!

mogguh
ahuhmm… lekker dat ontbijtje :smiley:
ikke helemaal in de 7de hemel en gelukkig. hadden ook nog een half staatslot gekregen dus ik hoop dat het de goeie is… 7 miljoen delen door 2 is ook niet mis :wink: hahaha
en verder helemaal happy… opgelucht adem gehaald… geen incidenten deze kerst, dus ben blij. de kerst van vorig jaar is vergeten gelukkig… pfew…

iedereen lekker bezig met familie of lekker met nix doen!? heerlijK! :smiley:

Goedemiddag all.

Wij ook alweer een tijdje thuis, want kokkie had de prikpen niet meegenomen, dus konden niet veel langer blijven. Het was echt een heel leuk en luxe ontbijtje, al hadden we thuis alwel een beschuitje gegeten.

Lekker allerlei soorten afbakbroodjes, qrousantjes en weet ik al niet meer. Allerlei soorten beleg en nog een heerlijke smooty erbij en op het laatst nog champagne. Ze hadden ook nog een oude schoolvriendin met ouders uitgenodigd en dat meisje had net een nieuw fototoestel gekocht, die ze ook even aan het uitproberen was. Ook een super mooi ding. ( Can*n)

Nu inderdaad ook gewoon lekker thuis aan het niets doen. Nog veel eten over van gister, dus daar gaan we straks maar mee verder.

@Marion: Jij ook veel plezier straks nog bij het familie (ahum) bowlen en let jij ook op, dat je niet te zware ballen pakt, anders heb je nog een breuk voor je weggaat. :lol: Moet je toch niet aan denken. Ha, ha.

@Bloem: Jij ook verder vandaag gewoon rustig thuis de kerst doorbrengen, of ga je nog iets doen of ergens heen vandaag?

@ roanna, klinkt lekker zo’n ontbijtje zeg!!
en nee, ik ben net wakker, ga gewoon ff een wasje draaien, de konijntjes doen en ik twijfel tussen een nieuw boek over de elfstedentocht lezen of verder werken aan mn website…

ga eerst maar ff de was doen enzo…
en morgen lekker naar t bos met de hondjes, beetje plaatjes schieten als het weer mee zit :smiley:

@Bloem: Was ook lekker. Zeg heel eerlijk bij, thuis doe ik zoiets nooit. Maarja, het is nu ook een bietje feest he?!!

Jij dus gewoon de dagelijkse dingetjes aan het doen, alleen heb je er nu wat meer tijd voor. Ik was alweer een tijdje aan het zoeken naar een vakantie, maar ben er nog steeds niet uit en vind het ook allemaal behoorlijk duur. Maargoed, we hebben nog de tijd dus… komt vast nog wel. Be* moet ook nog uitkomen. Maarja, alvast een bietje orieenteren op het internet, kan geen kwaad toch!!!

En jij morgen dus je fototoestel uit proberen met de hondjes in het bos. Lijkt mij wel mooi in het bos. Kleed je wel dik aan hoor, want het wordt erg koud.

ja lekker koud!! jippiiee… denk dat we de eerste natuur-ijs-wedstrijd wel zullen hebben dit weekend… in de achterhoek zijn ze er klaar voor :smiley:

@ roanna, zou ook niet goed zijn als je elke dag zo zou ontbijten :smiley: hahaha
ikke hier lekker relaxed beetje aan t klooien, doe ik het liefste, maar voel me altijd een beetje schuldig als ik dat in mn 2-daagse weekend doe :stuck_out_tongue: nu dus lekker 5 dg vrij :smiley:

en ook lekker op zoek naar een reisje? lekker rondsnuffelen… maar moet het per se ADR zijn? is er niets anders op de markt wat je meer aanstaat? ik heb gisteren ook weer wat rondgekeken, maar ik weet niet of het er dit jaar inzit… eerst maar even dit schaatsseizoen overleven en dan kijken hoeveel geld er eventueel beschikbaar is :smiley: