TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Ik heb besloten dat ik om 16 uur weg mag :smiley: Dus nog maar 4 uurtjes :smiley:

beps is geland en een uurtje thuis
net ā€˜even’ met haar gebeld… ze gaan nu eerst boodschappies doen :smiley: aiji alles goed, huis in orde en veeeeel verhalen :smiley: kan nie wachten op de rest :smiley:

Bloem: :smiley: pfff boodschappen doen… Moet er niet aan denken om dat vandaag te doen… :crybaby:

d’rin en d’ruit hoor… ff pakjes drinken grijpen en thats it hoor! ik ben zo snel! duw gewoon iedereen omver die in de weg komt hahahah

haha ik zie je al gaan!!! :smiley: Elleboog-stootje daar, knietje hier… :biggrin:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vechten/fan025.gif

Jaaaa ik ben er weer… idd te veel verhalen, foto’s nog niet eens bekeken, maar 1600 ongeveer haha!!!

Niet bijgelezen…maar ik vind iedereen lief, hoop dat iedereen er nog is en ben vooral benieuwd naar ene Cedric haha!!!
Kuss allen, nu naar mn bedje een paar uurtjes…

Welkom thuis!!! En als je nog vrij hebt de komende dagen… probeer dan wakker te blijven… dan ben je zo weer in het NL ritme!!! :kus:

@Beps: Nogmaals…WELKOM TERUG en nu in het eggie. Zo te zien bij je handtekening, erg naar 't zin gehad. Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar je verhalen en foto’s, maar kom eerst maar even lekker bij van de reis hoor. Stap voor stap.

@Marion: Oh, mooi meisie. Heerlijk, nu eigenlijk al een bietje vakantie en dan moet de rest nog komen. Je echte vakantie en wat verwend schaap??? Je hebt het gewoon verdiend!!! :kus:

@Cynthia: Nou, ik noemde zomaar wat, omdat jij over Suriname begon. Ik dacht, die houd me voor de gek. Natuurlijk ga ik daar ook niet heen. :lol: Zo ook niet naar Marokko.

Haha ik dacht dat je Marokko serieus meende :wink:

@beps
Welkom thuis!
1600 foto’s pffff, we zien er vast wel een paar langskomen. De camara is dus goed ingewijd.

@raak
Vast te laat, maar alsnog veel plezier aan zee en over zee.

@trl
C. gewoon honger, dan verzin je toch niet… Nu weer een voorbeeldig ventje!

Ik vanmorgen gewerkt en vanmiddag de voorbereidingen voor het eten (kerstdiner :wink: ) voor morgen. Over een half uurtje de kinderen halen van het KDV, want die sluit wat eerder vandaag. Even badderen met z’n allen en dan vanavond na de kerk lekker eten bij mijn oom en tante, de jaarlijkse traditie.
Morgenmiddag langs mijn schoonouders en daarna thuis lekker eten. En 2e kerstdag naar mijn zwager en schoonzus en daar komt de hele familie. Gaat dus helemaal goedkomen de komende dagen. Oh ja en ook met Melissa naar de kerk , kindje wiegen (speciaal voor kinderen).

Iedereen veel plezier tijdens de kerstdagen en voor diegenen die er niet om geven, dan maar een prettig (lang) weekend.

:kus:

@MK: Jullie ook heel veel plezier en een hele fijne tijd gewenst. Ga er lekker van genieten met z’n allen. :dag:

Leuk voor M. kindje wiegen. Nog nooit van gehoord, maar zal vast heel leuk zijn.

@Cynthia: Nee joh. Ik ziet nog wel, wat het gaat worden. Wel thuis zo hoor en ook fijne dagen gewenst. :dag:

Ik ga hier even verder met de voorbereidingen.

@roanna
Ben er zelf ook nog nooit geweest, ik zal achteraf verslag doen :slight_smile:
We wonen tegenover de kerk en ze vraagt af en toe of we een keertje binnen gaan kijken.
Alles is natuurlijk mooi versierd, dus het bezoek opzich is al een hele belevenis waarschijnlijk.

Joepie!! Naar huis!!! :dag: :kus:

@Bloem
Ellebogenwerk in de super! Zie je al helemaal als een tornado door die winkel gaan.

@Beps
In diepe rust nu? En nogmaal WELKOM THUIS!!!
Moet wel zeggen dat jullie de camera goed ingewijd hebben zeg. En straks de verhalen … can’t wait!

@Roanna
:kus:

@Cyn
Eindelijk vrij!

@MK
Een druk programma voor jullie met de kerstdagen. Kindje wiegen, heb er ook nog nooit van gehoord.

:smiley: :smiley: ikke was even onder-(de dekens) gedoken… :smiley: :smiley:

lekker fris gedoucht maar heb nu wel honger, dus ik ga maar gauw richting ouderlijk huis, :smiley: :smiley:

iedereen fijne dagen :dag: ik meld me vanzelf weer :dag:

Jij ook fijne dagen Bloem!!!

Beps…welkom terug…

Ga barre tijden tegemoet als postbode als ik de verwachtingen lees qua weer…maar dat hoort erbij,door weer en wind;vorst,regen en hitte…

Iedereen hier een fijne kerstavond…de kachel en sfeervolle lampjes aan…en kijken naar all you need…

Goedeavond.

Kom ook nog even aanwaaien. Zo, hier alles weer rustig. Ieder weer z’n eigen kant op, maar het was echt even gezellig zo een avondje met de kids. Kokkie en ik leuke kadootjes gekregen. Voor ons beide een digitale weegschaal, kokkie nog een mooie (kakkers met van die ruitjes)) trui gehad en nog een of andere dvd natuurfilm en ik 2 zijden pyama’s ( ik zit nooit in de doll :lol:) en lekker scrub en bodyset van Ritua**. Nou, we zijn d’r weer blij mee hoor. De kinderen uiteraard ook het een en ander van ons gekregen, maar dat is een beetje teveel op om te noemen. :lol: Gewoon leuke dingen, waarvan ik wist dat ze die goed konden gebruiken.

Morgenochtend om 10 worden we bij de zoon en vrouw verwacht voor een ontbijtspecial. Nou, ben benieuwd.

Jullie de avond ook nog een bietje leuk en aardig doorgekomen? Ik heb niks van de tv gezien, dan wat er nu nog op staat en dat is Andre Rieux.

@Hans: Zeg dat wel. Ik zou maar een extra lange onderbroek en borstrokje aan doen volgende week, want het wordt koud. Brrrrr… :frowning: Ik heb bewondering voor al die lui die buiten moeten werken.

Volgens mij zijn er momenteel niet veel online hier, dus zeg ik ook alvast maar, voor degenen die er wel zijn en de laatkomers… weltrusten en tot morgen weer op 1e kerstdag. Heb helemaal nog geen gevoel dat het kerst is. Raar he?

:dag: :kus: Allemaal.

Zo ben ik weer. Gister was hubbie ziek, spugen enzo(brr…) het ging het groepje door, wij waren de laatste… nu ikke… Gelukkig van korte duur, dus… het gaat alweer beter!

Nu draait de machine, heb ik mn vriendinnetje(te kort hihi) gesproken, is de hond er weer, en mn vrienden ook weer gezien…
Dus we zijn weer echt thuis…

Morgen naar mn ouders, en dan weer werken…pfff geen zin, maar het is niet anders…

Kerst…nee geen gevoel bij dit keer…gister lagen we aan het zwembad, in 40 gr, te luisteren naar ā€œlet it snowā€ā€¦ nee dat voegt niet :hihi:

@Beps: En alles gaat weer gewoon door he? Maar hebbie het verder wel leuk en mooi gehad? Denk het wel he!!!