TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Zo ik was weer even terug in bed gedoken en net weer wakker geworden.

Cyn,ik heb ook niks met de kerst,morgenmiddag naar me broer en misschien vrijdag naar me ouders,vind het altijd zo van die verplichtingen.Normaal zitten we kerstavond samen met de vrienden,maar dit jaar had niemand er echt zin in.

En ik ga ook ff douchen,voordat C weer komt

lastig he? je wilt zoveel en de portemonnaie heeft ook wat te vertellen…

enneuhm dames :finger: willen jullie stoppen met dat ‘dinnetje’ heb ik echt een hekel aan…

TRL: ik vind het ook zo’n verplicht nummer… Net als oud en nieuw… Bah… mag van mij snel januari zijn… :smiley:

Ga je naar Suriname :wink: Is weer eens wat anders!! :hihi: En druk… mm zal wel niet… De meeste mensen lopen nu in de supermakt enzo…

tis toch gewoon wat je er zelf van maakt? ik doe gewoon precies waar ik zelf zin in heb… nix geen verplichtingen…

Dat is wel zo… maar er zijn geen winkels open… dus voel ik me een beetje verplicht om thuis te blijven… Zou niet weten wat ik anders moet gaan doen… Het is dat het altijd deze tijd druk op de zaak is… Anders ging ik met kerst en oud&nieuw mooi elk jaar op vakantie…

Gunaydin,

Wilde niet weggaan zonder iedereen uiteraard hele fijne vrije dagen te wensen en voor de kerstvierders onder ons : hele fijne kerstdagen en tot zaterdag
Beps : welkom thuis : hoop dat jullie een zalige vakantie gehad hebben maar aan de tussendoor berichtjes twijfel ik daar niet aan:hihi:

Raak: jij ook! Fijne dagen!

@ Cyn maar je bent wel lekker vrij en je hoeft niet te werken… tis gewoon echt wat je er zelf van maakt…

@Raak: Jullie ook hele fijne dagen hoor en ga er lekker van genieten met z’n allen. :dag:

@Bloem: Nouja sorry hoor, wist niet dat je het je kwaad zou maken en dan erbij… ik heb dat niet verzonnen. :drugged: Genoeg erover dus!!! :dag: Silence!!

@Cynthia: Ja, of naar Bonaire, St.Maarten offeh …Marokko ofzo.

En voor de rest… iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind. Als je maar plezier hebt. Ik heb er ook totaal niets mee en verplichte nummertjes, doe ik al helemaal niet aan. Ook nooit aan gedaan!!

Dames en heer, voor de werkende werkse nog even en de rest allemaal een hele fijne dag verder.

@Beps: Welkom thuis. :dag: :king:

Cyn,oud&nieuw vind ik dan weer leuker dan de kerst,dat vieren we meestal met vrienden,alleen dan 1 januari weer,wordt er weer van je verwacht dat je de familie langs gaat,maar gelukkig hebben wij dat afgeschaft,alleen ff naar me ouders.

Zal dit jaar vast wel een traantje laten met oud & nieuw en dan denkend aan vorig jaar toen ik het in Kusadasi vierde.Maar zo zullen er wel meer dingen komen waar ik met een traan op terug kijk.

Raak,jij ook fijne dagen

Allemaal natuurlijk fijne dagen.

TRL: :kus: Zal niet makkelijk voor je zijn deze periode!!
Bloem: haha ja ik ben inderdaad wel lekker vrij!! :smiley:
Roanna: Marokko moet ook erg mooi zijn… maar is geen vlak land he… houdt daar even rekening mee!!!

marokko lijkt me schitterend!! weet alleen niet of het dan relax vakantie wordt… de cultuur daaro ‘moet’ natuurlijk ook onderzocht/bekeken worden!

@ trl dat mag toch! zoiets moet je verwerken…

Ik zou heel graag een rondreis koningssteden in Marokko willen maken… maar goed eerst maar eens Thailand!!! Ben benieuwd naar Beps haar ervaring daar!! :smiley:

en de fotos!!!

Ook dat!!! :smiley:

Lieve mensen
Ik wens iedereen hele mooie Kerstdagen en alle goeds en gezondheid voor het nieuwe jaar.
Maak er wat moois van met alle mensen die jullie lief zijn!

dikke knuffel, Marjan

Mar: Jij ook!! :kus:

lekker rustig
ik ga om 2h naar huis :smiley:

Goede morgen!!
Het werk zit er op tot 2e kerstdag 's morgens. Nu de toko en de was nog.

@Beps
WELKOM THUIS!!!
Ik ben benieuwd naar je verhalen.

@TRL
Een goede nacht voor C, en dan ook voor jou he! Mooi zo!!!

@Cyn
Gaat druk aan de slag met pannetjes met de kerst.

@Viva
Nog steeds een zeehond. Uitkijken meis, voordat het straks echt vast gaat zitten.

@Toos
Ben benieuwd wat de meiden vanavond voor jullie in petto hebben!

@Roanna
Geen kantoordag voor mij vandaag. Ik ben vrij tot na mijn vakantie. En die telt idd lekker af, over een weekje zit ik al daar. Het is bijna niet te geloven, verwend schaap dat ik ben, 3x per jaar op vakantie.

@Miere
Een emotioneel afscheid gehad gisteren :kus:

@Bloem
Superdag voor jou. Beps terug en de nieuwe camera. Gaat weer laat worden vannacht vermoed ik want je moet met je nieuwe speeltje aan de gang. Tenminste … zou ik we hebben.

@Linda
Dikke :kus: voor jou!!

@Raak
Hele fijne dagen!!!