TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@TRL
Dat is goed nieuws toch? Sta je ook niet meteen bij stil dat hij na de fles nog wel een honger zou kunnen hebben. Hopen maar dat het nu afgelopen is met het huilen en jij vanaf nu kan gaan genieten van een vrolijk manneke.

@Bloem
Morgen je vriendinnetje weer thuis! Wat zal het pingelen morgen bij jou … you’ve got mail!!!

@Kaylo
Jij ook fijne kerstdagen, en niet teveel in de keuken he!!

Kaylo,jij ook fijne dagen en geniet ervan nu je zelf niet zo veel hoef te doen.

Marion,zeker goed nieuws,niks ernstig dus,maar heb dat jochie wel honger laten lijden…hoop dat dit goed blijft gaan
En jij koffers al tevoorschijn gehaald?

Goedenavond all.

Zo, ik ben nu ook zover klaar, dat het feest kan beginnen. :hihi: Nouja, morgenavond hier dus gourmetten met de kids en aanhang, dus net even al het vlees in de marinade gezet. Kan het lekker intrekken. De schapjes ook allemaal voor zover binnen, dus ben er klaar voor en klaar mee. Pfff…

@TRL: Oh gelukkiig maar meisje. Je bent wat wijzer geworden en nu maar hopen dat dat het was. Als ik het weleens aan mijn kokkie zei van je kleine man, zei hij, misschien heeft hij niet genoeg in de fles. Dat we daar zelf dus niet opgekomen zijn. Nu moet ik er wel bij zeggen, als bij Indische mensen een baby veel huilt, zal die altijd wel honger of dorst hebben, zei en zegt zijn familie altijd. :confused: Of het altijd waar is… ik weet het niet.

Verder alles weer zo’n bietje bijgelezen. Zag dat Kaylo ook nog even op de thee was geweest. Bloem weer thuis van het werk en heeft haar best gedaan op het werk voor de nieuwkomer en wacht nu vol ongeduld op de terugkomst van haar “dinnetje”.

Marion lekker lui gedaan vandaag. Mag het ook een keer? :thumbsup: Je bent straks nog druk zat met koffers pakken. Ha, ha. He bah, naar werk!!! :unibrow: Miere is ook maar aan het feesten de laatste tijd. Hoezo afscheidsfeest van Sode**? Ga je helemaal daar weg dan? Ik dacht alleen weg van die lokatie. Nouja, ik lees het wel een keer, of ik heb het weer eens niet goed meegekregen.

Zo, moet nu nog alleen een paar kleine kadootjes even in mooi papier doen en dan echt alles… finisch.

@TRL
Niet jouw fout hoor!!! Je gaat ook af op hetgeen ze bij het consultatiebureau zeggen.
En de koffers staan er nog van oktober, had ze nog steeds niet op zolder gezet :hihi:

hahahaha marion das wel heel erg!! hahahaa

pfppff ik kan echt bijna niet wachten… :smiley: denk dat ik maar vroeg naar bed ga… des te eerder is het morgenavond :smiley: hihihi

nou dames, ik duik er dus maar eens vroeg in… ciaaaoooooo!!

Goede avond all, zo ik ben ook weer thuis van de kapper en heb ff snel iets gegeten.werken zit er tot 5 januari op. heb 2 dagen lekker in mijn uppie,zonder telefoons tussendoor,een hoop rommel weggewerkt, van die klusjes die altijd blijven liggen. ga nu met een opgeruimd gevoel vakantie vieren:hihi:
Trl : ben eerst nog in noordwijk tot zaterdag en dan maandag naar londen
gelukkig meisje dat het waarschijnlijk aan te weinig eten lag.dat probleem is snel op te lossen:smile:krijg nu hopelijk een heel tevreden manneke
Bloem : weer blij dat dinnetje thuiskomt en plan plan nieuwe inwerken
Viva : klinkt als een zeehond maar dan in slechte conditie
Roanna : is helemaal klaar voor de kerst en zit nu op de visite te wachtenMarion : had in oktober al helderziende momenten, heeft koffer gewoon laten staan:thumbsup:
Cyn : nog een daagje werken en dan kan je ook je rug ontzien
Kaylo : morgen rustig avondje met ventje, nog steeds in 1e versnelling
Toos : vandaag ook aan het werken geweest, was ik toch niet de enige
Miere loopt van afscheidsborrel naar afscheidsfeest en moet zich nu voorbereiden voor de visite morgen

@Raak: Goeie update van je. Heeft Beps morgen wat an, als ze terug is.

Jij ook nog lekker even gewerkt vandaag. Ik ook en morgen ook nog een paar uurtjes en dan mag ik ook de 5e Januari weer terug komen. Heerlijk vooruitzicht en al helemaal in jou geval.

@Bloem: Weltrusten en slaap lekker, des te eerder is het manana. :vak02:

@Roanna
Klaar voor en met de kerst. Morgen gourmetten met de family en gelijk heb je. Laat ze hun eigen eten maar maken. Jij hebt hard genoeg gerend.

@Bloem
Lekker vroeg het bed in, deze dag kan niet snel genoeg voorbij gaan he?

@Raak
Eindelijk vrij, lekker in je uppie een berg werk verzet op de zaak, fijn idee he? Bijna op naar Noordwijk, en dan oversteken naar Engeland. Hoop dat je een fijne tijd hebt daar!

@Marion: Wat je zegt. Het was trouwens de schoondochters idee om te gourmetten en heb verder ook alles kant en klaar gekocht, op het vlees na. Hoef alleen maar ff de tafel een bietje gezellig te dekken en zet alles erop en dan zelfbediening. :lol:

By the way, dames en heren.

Zag net ook nog leuke vliegreisjes op Rya*air. Gratis en voor niets naar naar bepaalde steden in Europa. Nouja, als je de tijd ervoor hebt, kun je leuk en voordelig een weekendje weg zijn.

Ik vlieg nu maar hier naar boven. Jammer genoeg even geen P & W, maar kijk wel ff naar wat anders.

Iedereen weltrusten voor zo en tot morgen weer.

Bonne nuit en hasta manana. :slapen: :dag: :kus: Allemaal

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien, vanavond gecrockt. Tempo stond op slow vandaag, moest van de 6 uurtjes die ik moest werken al 1.5 uur bij een kerstactiviteit oppas spelen, eten en koffiedrinken er ook nog af, dus niet al te veel actief geweest.
Vandaag de kerstboodschappen gedaan en de drankvoorraad voor oudnieuw aangevuld. Morgen gaan de meiden koken (verrassing wat), eerste kerstdag gourmetten met familie en 2de kerstdag eet hub bij zijn moeder en ben ik weer aan de crock.
@Trl: Oplossing is zo simpel dat je niet aangedacht heeft, gaat het nu beter??
@Beps: Morgen weer terug, ben benieuwd naar alle verhalen
@Bloem: Vroeg de koffer in des te eerder is beppie weer terug
@Marion: :kus:
@Miere::kus:
@Linda: Ook even niet gezien, gaat het wel goed?
@Viva: Aan de was en nu samen met hubs, kun je even samen naar de markt:wub::wink:
@Raak: Haar weer in de plooi, klaar voor noordwijk en linden

Hallo, hier de nachtbraker weer…
FF voor Roanna, was afscheid van ons team, valt uit elkaar, ieder gaat ergens anders heen, maar ikke blijf trouw aan S****, hoor, moet wel, met een vast contract na 14 jaar, dat laat ik niet lopen.*
@ TRL, hoop voor je dat het probleem zo simpel was, en dat dat je van nu af alleen kan gaan genieten van je mannetje!
@ Beps, ben je er al???
@ Raak, naar Noordwijk, kom je nog ff langs in NWH? Is maar 5 Km.!!
@ Marion, Jaloers!!!
**
Net afscheid van 2e werk gehad, erg druk met klanten, en erg emotioneel, heb het er moeilijk mee, zelf, na bijna 10 jaar daar gewerkt te hebben, en dan op zo’n manier weg gaan, bah, is niet eerlijk…
**
Slaap lekker allemaal, :kus:

GGGGGGGGGgggggggggggggggggoooooooooooooddddddddddd morning!!!

It’s christmas time!!! hahahaha;llalalalaldllalalalalaadadddaaaa

nog ‘ff’ werken en dan krijg ik eindelijk mijn cameraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
whihheheheee

bring it on!!!

owh ja… wilde ook nog zeggen bedankt voor de kerstkaarten!! :smiley:

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Raak,oww dacht je nu al naar London ging,maar is Noordwijk,veel plezier daar.

Bloem,vanavond eindelijk je camera.

Roanna,lekker gourmetten vanavond en lekker de kadootjes uitpakken.

Toos,krijgt morgen een verrassingsmenu,laat je even waten wat het was.

Miere,loopt van feestje naar feestje.

Beps,Welkom thuis!!!

Hier gaat het goed,C heeft gisteravond en vannacht lekker geslapen,en drinkt deze fles ook leeg,dus misschien weer iets verhogen.

Fijne dag allemaal

goedemorgen allemaal…

Jeetje wat een update Raak, daar heb je lang op zitten broeden
Tlr…C. lekker geslapen en nu de fles ook weer leeg, zou er idd nog iets meer in doen, als hij genoeg heeft stop hij er vanzelf mee, of als hij te veel krijgt spuugt hij het er wel uit…no way dat hij nog eens honger krijgt bij jou hahahaha…kleine mannetje laat dus goed weten dat hij ergens niet mee eens is.
Roanna klaar voor de kerst
Toos vanavond een mistery diner
Kaylo nog steeds in de 1e versnelling
Bloem vanavond eindelijk haar camera
Beps ook van mij welkom thuis
Waar zit Linda???
Marion koffers nog steeds in de aanslag vanaf oktober, dus dat wordt een makkie.
Hier nog steeds een zeehond in nood hoor, halve nacht wakker geweest van het hoesten:mad:

Goeiemorgen…

Ik wederom op het werk…

Beps, welkom terug!! Brrr je zult het wel koud vinden hier!
Bloem: vanavond je camera… Spannend!!!

Kerst, tsja zoals de meeste van jullie wel weten heb ik er niet echt wat mee… Gaan vanavond denk ik een filmpje kijken (misschien wel de nieuwe Najib) en morgen gourmetten met paps en mams… (oma zit op de Rijn :wink: ) Vrijdag naar mijn broer, weer gourmetselen… en dan zaterdag gewoon weer een normale dag!!! :biggrin:

Ik even aan de slag nu!! :dag:

Goedemorgen ladies en man.

@Bloem: Klepdoos mee of toch nog thuis? Je kon van blijdschap niet uit je woorden komen zeg ik net. Maarja… zou ik ook hebben met zoveel leuke dingen voor vandaag voor de boeg. Heel veel plezier ermee en …dan dinnetje ook nog thuis. Hoe kom je dag weer door he? Laatje wel even weten hoe je de camera vind?

@Viva: Nog steeds als een zeehond. Misschien eens een lekkere rauwe haring in je mond laten glijden. :idea: Doen ze in het Dolfinarium ook!!! Nee hoor meid, ik weet hoe vervelend het kan zijn en daarom…:kus:. Beterschap!!

@Miere: Oh dan!!! Ik dacht ook al.

@Toos: Lekker werken met kerst, maar toch ook vanavond eerst nog een lekkere :confused: verrassingsmaaltijd. Kon je ervoor kiezen, of werken met 2e kerstdag, of mee eten naar schoonmoeders? :lol: Nouja, wel fijn voor JP. Is hij toch ook weer onder de pannen die dag. Hi, hi!!!

@TRL: He meid, heerlijke berichten van jou zijde. Laten we hopen dat het dat was en dat jullie nu lekker gaan genieten van elkaar. Ennehhhhh… ze zijn vaak ook zo lieffffff… als ze … slapen . Ha, ha.

@Marion: Vandaag kantoordagje of al holiday? Lekker aan het aftellen nu zeker he?

@Raak: Kom je nog even langs vandaag?

@Mk: Even niet gezien, dus van hier af even :kus:

@Linda: Is er wel, alleen even niet hier, maar zal zich vast eerdaags wel weer melden. Is even aan het bijkomen, van alles en nog wat, maar komt vast goed. Ook jij :kus:.

Zo meiden, ik ga ff douchen en me weer klaar maken voor het laatste uurtje van dit jaar op het werk. Ik denk haast wel, dat het niet druk zal worden vandaag, want velen wensten me vorige week en gister al fijne dagen en zeiden tot volgend jaar.

Pffff… ik hoor net op de radio dat de schaatsen uit het vet kunnen volgende week en dat er na de jaarwisseling een koufront vanuit het noorden hier naar toe komt en even aan zal houden. :hihi: Brrrrr.

@Cynthia: Oh… maar dus ook nog wel leuke dingen in het vooruitzicht!!!

Werkse meisje. Hopenlijk krijg je het een beetje druk. :dag:

Ik weet nog steeds niet waar wij heen gaan… Ik heb er nog nooit zolang over na hoeven denken, als dit keer. Pffff…