Goedemorgen ladies en man.
@Bloem: Klepdoos mee of toch nog thuis? Je kon van blijdschap niet uit je woorden komen zeg ik net. Maarja… zou ik ook hebben met zoveel leuke dingen voor vandaag voor de boeg. Heel veel plezier ermee en …dan dinnetje ook nog thuis. Hoe kom je dag weer door he? Laatje wel even weten hoe je de camera vind?
@Viva: Nog steeds als een zeehond. Misschien eens een lekkere rauwe haring in je mond laten glijden. :idea: Doen ze in het Dolfinarium ook!!! Nee hoor meid, ik weet hoe vervelend het kan zijn en daarom…:kus:. Beterschap!!
@Miere: Oh dan!!! Ik dacht ook al.
@Toos: Lekker werken met kerst, maar toch ook vanavond eerst nog een lekkere
verrassingsmaaltijd. Kon je ervoor kiezen, of werken met 2e kerstdag, of mee eten naar schoonmoeders? :lol: Nouja, wel fijn voor JP. Is hij toch ook weer onder de pannen die dag. Hi, hi!!!
@TRL: He meid, heerlijke berichten van jou zijde. Laten we hopen dat het dat was en dat jullie nu lekker gaan genieten van elkaar. Ennehhhhh… ze zijn vaak ook zo lieffffff… als ze … slapen . Ha, ha.
@Marion: Vandaag kantoordagje of al holiday? Lekker aan het aftellen nu zeker he?
@Raak: Kom je nog even langs vandaag?
@Mk: Even niet gezien, dus van hier af even :kus:
@Linda: Is er wel, alleen even niet hier, maar zal zich vast eerdaags wel weer melden. Is even aan het bijkomen, van alles en nog wat, maar komt vast goed. Ook jij :kus:.
Zo meiden, ik ga ff douchen en me weer klaar maken voor het laatste uurtje van dit jaar op het werk. Ik denk haast wel, dat het niet druk zal worden vandaag, want velen wensten me vorige week en gister al fijne dagen en zeiden tot volgend jaar.
Pffff… ik hoor net op de radio dat de schaatsen uit het vet kunnen volgende week en dat er na de jaarwisseling een koufront vanuit het noorden hier naar toe komt en even aan zal houden. :hihi: Brrrrr.