TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Viva… morgen moet ik ook nog :wink: :biggrin:

Goedemorgen all.

@Viva: Toch nog liggen blaffen? Ook al codeine geprobeerd? Gezellig toch hubsie zo de hele dag om je heen? :nod: Ha, ha. :paranoid:

Enneh… dat (zielige) boompje staat op een behoorlijk bijzettafeltje en daar lggen de kadootjes onder, dus niks geen geprop. :smiley: En… zoveel en zo groot zijn ze ook weer niet hoor! Moet wel leuk blijven. Hi, hi.

@Cynthia: Oom nog maar een paar dagen werken en dan vrij. Ik oooookkk!!
Zal je zo ff een leuk filmpje doorsturen die ik van R. kreeg en ook wel een beetje met jou werk te maken heeft.

@Raak: Is mij ook vele maken gebeurd, daarom wat Bloem ooit een keer zei, als je van die hele lappen tekst hebt, eerst maar maar even kopieren voordat je het verstuurd, gaat er dan wat mis, heb je het in ieder geval nog ergens.

@TRL: Hoe is het meissie? Gaat het weer een beetje?

Cynnie, was dus scheel…nou ja nog 1x werken dus voor de kerst, vandaag tellen we niet meer mee.
Roanna…codeine krijg ik niet, omdat alles nog vast zit…dan mag je die niet gebruiken…dus ik blaf vrolijk verder…jessy en ik lijken wel een tweeling.

Viva: haha nou vandaag moet ik nog gewoon 8 uur hoor :wink:

lucky you hihihih

Haha nou :wink: Ik heb totaaaaaaaaal geen zin vandaag :wink:

Hier nog een die geen zin heeft, en ik hoef niet eens te werken…hihihihi…ga mezelf maar een schop geven, de douche in en achter de strijkplank…bleeeehhhhh

bah… Strijken… Ben zo blij dat mijn moeder dat voor mij doet :wink:

Raak,alvast heel veel plezier in London.

Roanna,pakjes onder de miniboom,gezellig.

Viva,hubs thuis,kan die je helpen hihi

Bloem,iemand aan het inwerken.

Toos,weer aan de crock,wel snel of niet ?

Om kwart voor 12 komt de wijkverpleegkunidge van het cb,dus ben benieuwd.

Tlr…vraag haar of ze je wil laten zien hoe je moet inbakeren

Goedemorgen(nog net)
@ TRL, hoop dat ze wat voor je kan doen, ben benieuwd
@ Cyn, geen zin vandaag, nog efkes, meis
@ Bloem, moe, moe, moe, jammer, hoop dat je straks een beetje geod uit kan rusten
@ Beps, al weer bijna thuis, ben benieuwd naar de verhalen
@ Viva wil graag kerst vieren in Pieterburen, bij de soortgenoten, ook maar snel opknappen, is daar ook niet alles!
@ Toos aan de crock, hoop voor je dat het niet zo lang meer hoeft
@ Marion, lekker naar Turkye, ben benieuwd hoe het jou bevalt in de winter, ik vind het geweldig, zo rustig en anders dan 's zomers.
@ Hans, hard aan t werk nu

Zelf gister afscheids"feestje" gehad van C****, met de collega’s wezen bowlen en steengrillen, en daarna nog Leiden ingeweest, naar een cafeetje. Was gezellig, en teveel gegeten!*
En dan vanavond afscheidsfeestje van werk 2, wat een gedoe allemaal!!
Morgen eerst A op visite (nou ja) en dan 's avonds m’n jongens…En zo gaan we maar door. Ach, die dagen komen wel om. En een bietje rustig an met m’n arm/schouder(heb dus ook niet mee gebowld) dan gaat het wel. Een goed excuus om nu nog niet de ramen te gaan zemen, haha
Fijne dag allemaal

Goede morgen …
Ik ben echt een lui mens, vanmorgen flink uitgeslapen. Ik dacht blijf nog een uurtje liggen maar dat zijn er 3 geworden.

@Bloem
Beps al weer op weg naar huis? Ik dacht dus echt dat ze na de kerst pas thuis kwamen.
Nu druk je nieuwe collega aan het inwerken, valt niet mee als je zelf al totall loss bent :kus:

@Toos
Weer aan de crock vandaag. En … had de fanfare weer repetitie vannacht?

@Raak
Verslag spoorloos verdwenen. Heb je al die tijd voor niets zitten werken, net nu je al zo druk bent :kus:

@Cyn
Last van de rug. Teveel gelopen het weekend? Effe bij de baas melden, geeft ze je misschien wel een verwendagje kado, massage kan wonderen doen he. In ieder geval van mij een :kus: erop.

@Viva
Nog steeds aan het blaffen? Misschien toch maar even naar de dokter, straks gaat het vastzitten en ben je met de kerstdagen doodziek. Ook voor jou een :kus:

@TRL
Gelukkig, de wijkverpleegkundige komt naar je toe zo meteen. Het mooiste zou zijn dat ze achter de reden van het huilen kan komen, toch het kisssyndroom misschien? Maar meestal kunnen ze zo 1-2-3 niets vinden. Hoop dat ze dan wat nuttige tips voor je heeft, of je uit wil leggen hoe je moet inbakeren. Ook voor jou een :kus:

Jeetje … ben wel erg kusserig uitgevallen vandaag. Als ik dan toch aan het uitdelen ben voor allemaal maar eentje :kus:

@Miere
De bloemetjes buiten gezet gisteren. En dan vanavond het volgende afscheidsfeestje weer. Hoop dat ook dat gezellig wordt.

Miere,lekker aan het feesten geweest…

Zo ze is geweest en "gelukkig"huilde hij nu ook,ze heeft inbakeren geprobeert,maar daar werd hij ook niet rustig van,dus dat was het niet.Het kissyndrome lijkt het ook niet te zijn,zijn nekje kan hij gewoon draaien.Dus haar conclusie hij heeft nog honger,heb dus weer een fles voor hem gemaakt en ja hoor hij lurkte er goed aan,schaam schaam,hij heeft dus gewoon honger geleden.Moet nu dus weer in ritme komen,dus eten,knuffelen en dan naar zijn bed,huilt hij dan nog,zijn speen geven en af en toe kijken als hij blijft huilen,niet uit bed halen.Morgen eind van de middag zou ze bellen om te vragen hoe het gaat.

hahahah ach gossie C. nog honger, dat wordt dus hollands welvaren…nou ja niet alle baby’s zijn met de standaard maat tevreden, maar nu weet je dus dat het niets ernstigs is, en inbakeren kan altijd.

Viva,ja nou erg he,ze zei ook hij kijkt al goed om zich heen daar krijg je nog wat mee te stellen,nou kan me borst dus nat maken.En meneer ligt nu al vanaf 1 uur lekker te slapen…Wat een rust hahaha

TRL: als dat de oplossing voor het eten zou zijn… prima dan toch!!! En als hij honger heeft… tsja dan zou ik ook gaan huilen denk ik!! :wink: :kus:

ola ikke weer thuis
beetje raar en rustig dagje voor de rest maar ik druk. heb alleen globaal dingen uitgelegd. kost de gemiddelde mens 3 mnd om t allemaal te snappen dus eerst maar even rustig aan… tis al gauw te veel…

nog 1 nachtje slapen!!
en morgen (vroeg) beps ook weer thuis… pfewwhe… heb ik die gemist. andere vriendin (gemiddeld 50 mails per dag) is ook weg en internetloos, dus jullie snappen, ben behoorlijk uit mn ritme. gelukkig zie ik ons beps zaterdag weer :smiley: hjjeee

morgen ook nog werken, vroeg beginnen en vroeg naar huis. ik neem mn laptop mee, hopelijk is t rustig en dan kan ik lekker met de foto’s kloten :wink: hoop ik dan :smiley:

@ trl das ergens wel goed nieuws. tis niet zo dat ie maanden honger heeft geleden, hij vindt het allemaal gewoon heel lekker! mooi toch?

goeieavond iedereen !

Weer een tijdje geleden, maar ik beloof beterschap als ik terug ga werken (hihi !!!) - dan zit ik meer aan de pc dan thuis.

Lees net dat Beps haar vakantie er ook al terug opzit. Gaat snel allemaal !!

Toos : vandaag jullie kaartje ontvangen, bedankt hoor ! :kus:

En op een vluggertje gelezen dat er velen zich niet al te lekker voelen, en dat net met de feestdagen ! Griepje in 't land of zo ?

Hier nog alles op eerste versnelling, hoop dat ik binnenkort in vijfde zit !

Maar wou in elk geval iedereen al een zalige Kerst wensen, want denk niet dat ik morgen nog langskom. Moet de boel in gereedheid brengen. (hoewel het een rustige avond wordt met mijn ventje en een lekker fonduetje erbij en wat hapjes en drankjes).

Dus bij deze : Iedereen een zalig Kerstfeest
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstrendier/2.gif