ola ikke ook weer thuis
bedje riep een beetje hard, dus maar aantoe gegeven… echt een rampdag
morgen nieuwe collega. moet ik voorlopig inwerken… kan er ook nog wel bij…
sms-je van beps… ingepakt en klaar om terug te gaan… nog een half dagje en ze zijn onderweg… werd tijd hahahaa maar volgens mij zijn ze verslaafd hihih…
@ marion zo snel al!! oud&nieuw in turkije vieren… kun je nog ff op de thee bij filiz
@Bloem: Dan was je ook echt moe he? :slapen: Jeetje, zijn ze alweer bijna onderweg huiswaarts. Wat is dat snel gegaan zeg. Zullen ze zelf ook wel vinden.
En jij bent al zo moe en dan ook nog iemand in werken!! Poe hee. Kan echt vermoeiend zijn, maarja hij/zij moet het ook leren toch!!
@Viva: Niet ziek worden met deze dagen hoor!!! :kus: Nog niks voor je blaffen gekocht? Gewoon een lekker half zwaar shaggie draaien en oproken. Wil ook nog weleens helpen… zegt mijn schoonzus altijd!!! :drugged:
Ik ga ook zo mn mandje opzoeken, was om 4 uur wakker door de fanfare naast me:(. Doe vannacht maar oordoppen in denk ik.
Ga morgen weer beginnen met crocken, blijf thuis ook alleen maar aan de gang. De duracelletjes zijn een beetje opgeladen en ga ieder geval niet versleten de kerstdagen in. @Roanna: Heb nog eens even verder gekeken en voor de prijs van 2 weken ADR zit ik ook 2 weken in de dominicaanse. Denk dat we daar nog eens over gaan brainstormen
@Toos: Gelijk heb je. Ik ga er ook heel goed over nadenken nu. Weet ook eigenlijk niet ,maar heb momenteel ook helemaal nog geen vakantiegevoel. Miss komt dat nog!
Nou, sterkte ermee vannacht, anders doe je de i-pod maar in. Heb je ook geen last van die tuba.
had een heeeel verslag zitten schrijven en gepost, is ie helemaal verdwenen:tear:
Nou dan morgen maar weer nieuwe poging:hihi:
Dames slaap lekker allemaal en tot morgen:dag:
:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
Ik vandaag en morgen nog werken… en dan 4.5 dag vrij!! Lekker!!! Mijn rug kan dat wel even gebruiken Zit enorm vast… haha… Zal vandaag en morgen wel niet zo heel druk worden denk ik…
Roanna pakjes onder de minipiramide…hhahaha het zal een heel geprop zijn geweest, om alles er onder te krijgen
Bloem…nieuwe collega inwerken, oochhhh blehhhh daar wordt je bij voorbaat al moe van…alles tig keer uitleggen
Tlr…gaat het een beetje met c.
Toos wil wel naar adr, maar kan voor die centjes ook naar DR…heeft een heel orkest naast haar in bed
Beps op weg naar huis
Linda hier al een paar dagen niet gezien?? Gaat alles goed???
Cynnie vandaag laatste dagje en dan lekker een paar dagen vrij.
Raak, heel verhaal kwijt, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Ikke halve nacht wakker van het hoesten, pilletjes van de apotheek helpen ook niet…dus blaf rustig verder…lijk wel een zeehond…eens kijken of ze in pieterburen nog een plekkie voor me hebben…
Hubs zowaar al vrij,…tot 5 januari dat is ook een ongekende luxe, wel wennen hoor de hele dag een vent om je heen…(hij die altijd weg is)…maar heeft ook wel weer zijn charme.