Marion: wat heerlijk!!! :kus: welke acco ga je?? :kus: ben blij voor je!
@Cyn
Is er geen bedrijf bij jullie dat wekelijks reclamefolders huis aan huis verspreid? Kost misschien wel wat maar jullie zullen ook niet voor niets de hele zondag rond gaan lopen.
@Toos
Wat zei jij? Meestal is het de fanfare zelf die aan het borrelen gaat.
@TRL
Al iets gehoord inmiddels? C mee op werkbezoek, en ja … dan gedragen ze zich meestal voorbeeldig. En dat is blijvend, soms maar goed ook ![]()
@Viva
De kerstboodschappen al binnen en dan ga je wel even met je ogen knipperen he?
@Cyn
We gaan naar Side West Resort. Moet zeggen dat het nu wel begint te kriebelen hoor. Nu helemaal in mijn uppie met J en vraag me af of er ook nog wat ‘oudere jongeren’ zitten op het moment. Straks zit ik tussen allemaal oude vandagen op oudejaarsavond ;).
Maar goed, ik ga lekker even mijn hoofd leeg maken en daar was het om begonnen he. En ik heb er zin in.
Marion: geen idee of dat hier is… Waarschijnlijk wel… maar was te kort dag… De kaarten kwamen vanuit Duitsland en zijn pas donderdag bij ons bezorgd… Dus dan moet je wel zelf lopen ![]()
Side west… lekker hoor!! en ja de kans is wel wat groter op de oude vandagen he
haha
Cyn…T*T een optie?5000 is niks,bezoek hun website…
Viva…sorry,vrouwenpraat,moet dan afhaken
Marion…Side West is een beste keus,hoop dat het qua weer meezit…
180 miljoen kaarten dit jaar via T*T…vandaag enorme aantallen bezorgt.
Morgen nog ff druk en dan zal het rustiger worden.
Zag net op het NOS journaal dat de nieuwjaarwens kaart meer in opkomst is…dat zie ik dan volgende week wel.
Marion,heerlijk hoor lekker weg.En nee niks gehoord is wel 2 keer gebeld met prive nummer,maar was toen net met C bezig dus kon niet opnemen en was niks ingesproken,morgen maar proberen om naar het inloop spreekuur te gaan,want zo gaat het ook niet.Hij ligt nu eindelijk in de box te slapen,ben bang dat als ik hem in zijn bed leg hij weer wakker wordt…
viva,lekker alle boodschappen binnen
Goedenavond.
Zo, ook weer thuis en al gegeten en getruust.
Het was bere gezellig op de borrel en hapjes. Echt even weer heerlijk gelachen en over niks l*llen enzo.
Huisgaande even naar de Interto** geweest om prepaidkaarten( waardebonnen) voor de kleinkids te halen. Ben ik daar ook mee klaar en heerlijk… onbeschoft… chinees meegenomen en dat net op dus.
Even zien wat ik nog weet.
@Marion: Dus toch gelukt. Hardstikke gaaf en super leuk voor jullie. Eindelijk dan toch in het lijstje. :lol: Heerlijk hoor!!! :zon:
@Toos: Heeft de fanfare vannacht op bezoek gehad. Tja… en Toos, als je het dan de volgende morgen tegen hem zegt, weet hij zeker van toeten nog blazen he!!!
@Viva: Ook weer thuis van het boodschappen doen en gelijk faiiliet. Maarja, je gaat zo te zien wel gezellige dagen tegemoet.
@Cynthia: Weer helemaal bijgekomen van het flyeren? Pfff… huis aan huis. Ach ja, je moet er wat voor over hebben he!!!
@TRL: Lekker even met de kleine vent er tussen uit geweest en hij had zich netjes gedragen daar. Nou, zelfs dat kon ik vaak ook niet eens TRL. Zelfs dan jankte die jongste van mij nog. :mad: Verder wat CB betreft, nog niets vernomen?
Enneh… bedankt voor je leuke kerstkaart. Ik weet heel niet, of ik jou er ook een gestuurd had, want ik heb er zoveel verstuurd de afgelopen weken.
@Hans: Nog even jongen. Dan zit het erop. Nog even doorzetten hoor! :dag:
Raak ook al even niet gezien. Zekers druk met afhandelen van het boekjaar. :dag:
Oh ja, ik nog 2 dagen werken en dan vrij. Niet eerder dan 4 januari weer beginnen. Hieperderpiep!!!
@Hans
We zien wel hoe het weer is dan, ben wel heel benieuwd hoe het is om in de winter in Turkije te zijn. Ik heb het alleen nog maar van de zonnige kant gezien he.
@TRL
Wat stom dat ze nog niets hebben laten horen. Als ze met een privenummer bellen hadden ze minstens iets in kunnen spreken toch? Morgen maar naar het inloopspreekuur dan, je wil toch een keer weten hoe of wat.
@Roanna
Een gezellige middag gehad met de collega’s en eindelijk alle inkopen binnen. Lekker gevoel he, kan de kerst maar beginnen.
Vandaag eindelijk de sollicitatiebrief op de mail kunnen zetten. Had gisteren telkens bezoek en daarna kwam er niets zinnigs meer op papier. Tenminste niet het soort brief wat ik in gedachten had. Hij moet tenslotte een beetje opvallen en enthousiast overkomen he. En nu maar afwachten, lijkt me echt een hele leuke baan.
En daar is ie dan … het aangepaste lijstje :lol:
**
Marion: 30 december: Side:TURKEY:
2009
:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
Het lijstje even goed aangepast, je gaat toch niet in december 2009 Marion?
Hopen maar dat je brief opvalt en ze je in ieder geval uitnodigen. Ga in ieder geval http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif
@Marion: Ook wat betreft je solli… ik ga ook nu weer voor je…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/1175815379_www-animaatjes-nl.gif
@Toos: En ik maar zoeken waar jij zou staan in dat lijstje. Maar zag niks. :lol:
@Roanna: Goeie update, in ieder geval geen last van DDD na het borrelen
Goed opgelet Toos!!! ![]()
Enneh… 2 zielen, 1 gedachte weer he? :dag:
Zo zie je maar Marion. We leven met je mee hoor!!!
Nee hoor sta nog niet in het lijstje:drugged:
@Toos
:redface: Wat een muts he. Nee, heb geen zin om te wachten tot 2009.
Thanks meiden … jullie zijn schatten :kus:
Weten we dat we dat zijn:smirk:
Ja toch!!! Enneh… graag gedaan hoor!
Marion lekker weg, zal vreemd zijn oud en nieuw vieren in een ander land.
Ik voor de rest niets te melden, snotter nog aan een stuk zo door.
@Viva: Nog iets bij de apotheek kunnen scoren voor het hoesten?