TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

mogguh allemaal :smiley:

goedemorgen allemaal

Maron lekker naar Side voor 10 dagen lijkt me heerlijk…
Roanna door Deventer gelopen, maar werd bijna verdrukt
Bloemmie nieuwe oplader, en gekl**t met verspringen (heel meestal te maken met Word, als je iets plaatst moet je het eigenlijk in Word opslaan met een opmaaksjabloon, dan verspringt het niet)
Cynnie afgesleten schoenzolen van het flyeren, lekker goedkoop zeg hij had beter postzegels kunnen plakken,of een advertentie in het huis aan huis blad.
Toos aan het rommelen geweest
iedereen kadootjes al bijna binnen en boodschappen ook al bijna in de kast.
Ik zorg ervoor dat vandaag bij mij alles klaar is voor de kerst.
Tlr…lieve lieve schat, V is niet belangrijk, en ik vind zijn reacie buitengewoon hufterig, maar dat is mijn mening. En wat C. betreft, lieverd jou baby is 2 en een halve week oud, hij moet zelf zijn ritme en regelmaat nog krijgen, op het moment dat jij aan jezelf gaat twijfelen merkt hij dat ook en het enige waarmee hij dat kan vertellen is huilen…blijf rustig…ik weet dat klink heel makkelijk maar als een baby veel huilt kan het diverse redenen hebben.

1. mams is ongemakkelijk en dat voelt hij
  2. de voeding is niet goed…
  3. kramp
  4. sommige kinderen moeten zichzelf in slaap huilen
    maar je hoort het verschil in huilen, maar waak ervoor dat hij niet overstuur raakt want dan ben je nog verder van huis, een baby die helemaal gaat snikken die slaap een uur later nog niet, probeer hem gewoon bij je te houden bijvoorbeeld in een draagzak, en ga vandaag advies inwinnen voor het inbakeren want dat helpt op zeker. En idd laat hem even bij opa en oma en ga even wat voor jezelf doen, de rust laten wederkeren vooral binnen in jezelf. Maar misschien wil je ook wel teveel…het is allemaal nog zo vers en nieuw en iedereen heeft tijd nodig om te wennen aan een baby.
    Wil je geen angst aanjagen, maar het kan ook zo zijn dat C. is geboren met het kisssyndroom, en dat is heel vervelend maar heel onschuldig…bij mijn buurvrouwtje was dat namelijk het geval. Het kisssyndroom komt voor tijdens de bevalling, de baby wordt aan zijn hoofdje gepakt om te draaien tijdens de geboorte, dan kan het nekje opslot schieten. Een speciale manuele therapeut moet de baby dat kraken (klinkt heel eng, maar is het niet) en dan is het probleem opgelost (buurjongetje huilde de hele dag en de hele nacht). Het CB kan daar naar kijken, maar ook de HA. Meestal kan je het ook wel zien, dan is hij namelijk een beetje scheef en kan hij niet goed naar een kant draaien met zijn hoofdje.

Mogguh allemaal. :dag:

Kom even zeggen… dat jullie van mij vandaag geen ā€œlastā€ :lol: zullen hebben. Zit nu in de doll, nog even aan mijn 1e bakje leut en om 10 uur komt de kapster ons beiden even bewerken. Dan werken en dan blijf ik daar, want om 15.30 uur, een door het personeel zelf georganiseerde kertsborrel.

Denk aan jullie. :kus:

Iedereen weer een fijne dag en tot vanavond. :dag:

Ik zelf snipverkouden en hoest me een ongeluk, straks maar eens even langs de apotheek om iets te halen tegen het hoesten…(kriebel)…

Roanna proost alvast voor vanmiddag.

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Viva,had zelf ook al aan het kisssyndrome zitten denken,ze zouden vandaag bellen van het consultatieburo dus dan maar even over hebben en anders morgen naar het inloopspreekuur.
Beterschap met je verkoudheid.

Roanna,veel plezier op de kerstborrel

Toos,hoe gaat het met je,beetje bijgekomen nu je in de ziektewet zit?

Bloem,druk met website.Ben je vrij of gewoon aan het werk?

Marion,al wat gehoord?

Goeiemoggel,
@Viva: Beterschap met je verkoudheid
@Roanna: Weer netjes de kerstdagen in, werk ze en borrel ze vanmiddag.

Hub is ook verkouden en hij is astmatisch, lag naast een heel orkest vannacht. Niet zo goed geslapen dus:(. Plannen voor vandaag, de was wegwerken

@Trl: Ja heb de batterijen een beetje opgeladen. Zou zeker advies vragen aan het CB en ook vragen naar het inbakenen. Misschien dat het helpt.

Heb je al een speentje geprobeert? Soms hebben baby’s een grote zuigbehoefte. Ik gaf de meiden als ze bleven huilen een speen als ze gingen slapen

Hallo iedereen, ben al dagen vreselijk druk dus helaas geen tijd voor WW. Deze week ook nog druk. Ben jullie nog niet vergeten hoor.

@toos
Bedankt voor je kaartje (het favo formaat van Hans :smiley: )

@linda
Dank je voor de kaart!

Voor alle anderen :kus:

@Viva
Wat een super update zeg!!!
Maar snel naar de apotheek voor wat tegen het hoesten. Een zieke Viva met de kerst dat kan niet. Beterschap :kus:

@Roanna
De haren weer in de shake voor de kerst en straks de kerstborrel. Veel plezier!!

@TRL
Nee nog niets gehoord, maar er moet ook bericht uit Turkije komen he, heb dat al ingecalculeerd.
Al nieuws van het consultatiebureau?

@Toos
Niet goed geslapen, vervelend dat er geen volumeknop op je joekskapel zat.

@MK
Druk druk druk … nog even en dan mag je een paar dagen uitrusten. En … wij zijn jou ook nog niet vergeten hoor.

Had hub net aan de telefoon, zei dus dat hij net de fanfare was, zegt ie had je een borrel moeten nemen

Goeiemorgen!!

Wat de kaartjes betreft… we wilden ze huis aan huis… dus dan heeft het geen nut om ze met een postzegel te versturen, weten natuurlijk geen 5000 adressen!! :wink: En een advertenties is al geplaatst :wink: Dus het is niet omdat het goedkoop moet, maar omdat we anders niet iedereen kunnen bereiken… :dag:

Ik druk op het werk!

:kus:

Marion,oww kan dus ook morgen worden,voordat je wat hoort.Nee nog niks gehoord van het consultatieburo.

Toos,speentje heeft hij al,zijn zuigbehoefte is idd groot.

Net bij me werk geweest met C,maxicosi op de wagen geklikt en rijden maar,hele tijd geslapen.En nu heeft hij honger dus tot later…

Zo ik weer terug, de boodschappen en kadootjes voor de kerst binnen…en bijna failliet, jeetje wat een bedragen bij de kassa zeg, en dan ga ik de 1e kerstdag nog wel uit eten…en 2e kerstdag alleen paps hier maar goed ik kan geloof ik een heel weeshuis uitnodigen.
Alleen moet ik nog meloen halen…die hadden ze dus niet grrrrrrrrrrrrr.

hahahah Tlr, zal je altijd zien, ga je wandelen slapen ze, en bij je werk natuurlijk ook helemaal in dromenland, en dan vervolgens weer thuis en dan brullen…en iedereen maar zeggen ach wat is hij zoet…makkie voor jou dus…maar wij weten beter.

En daar is ie dan … het aangepaste lijstje :lol:

***2009

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:
:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia