TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

tis altijd een afweging he? ze weten dat ADR in trek is, dus dokken maar!

@ linda bedankt voor je verjaardagskaart :smiley:

ikke idd de batterijtjes opgeladen. heb een nieuwe snellader gekocht, de oude deed er meer dan 24h over en die heb ik bij een vriendin laten liggen, heb nu dus deze nieuwe, alle batterijen opgeladen en die kunnen over 3 nachtjes slapen goed gebruikt worden!! :smiley:

Ook mee eens. Jammer hoor. :frowning: Of gewoon weer wachten tot ze 'm weer in de uitverkoop doen.

Wij kijken in ieder geval ook nog even verder en anders wat je zegt… wie weet op de vakantiebeurs.

Mijn ene schoonzus belde ook al op, of we anders weer mee wilden met de bus naar Spanje. Wil ook wel weer graag een keer naar Spanje, maar toch liever niet met de bus. Ha, ha. Maarja… ik zeg maar even niets meer! :lol:

Dat zei ik vorig jaar ook!!! :idea:

@Bloem: Dat is ook zo, maar geloof dat er voor mensen toch een grens is. Misschien denken ze dat die hollanders toch wel komen, maar denk toch dat mensen een beetje voorzichtig zijn en de hand op de knip gaan houden. Heb je ook zo’n oplader die in een kwartiertje batterijen oplaad?

@bloem: graag gedaan!

@Bloem: Ik schrok me kapot. Ik zie bedankt voor je verjaardagskaartje en dacht… oh shit… heb ik dat vergeten dan? Maar nee, het duurt nog een week, dus Linda… beter te vroeg dan nooit he!!! :lol: Je weet het nu maar nooit met die drukte bij T*T.

@Toos: Zo is dat!!!

@roanna: ja daarom maar op tijd aan bloem verstuurd!

@ roanna nee deze doet een uurtje, maar das al meer dan 24h sneller dan die andere :stuck_out_tongue:

en tja, ADR… gewoon ff afwachten. als het leeg blijft zakt de prijs allicht…

Roanna,idd helaas heb ik niemand die het over kan nemen of die er s’nachts een keer uitgaat,maar dat wist ik van te voren,vanmorgen ook ik douchen en C in de box,maar die lag dus hevig te huilen toen ik klaar was,maar wat moet ik anders.Vrienden hebben al aangeboden om hem een dagje te nemen/op te passen,maar om dat nu al te doen vind ik wel snel,maar misschien moet ik het toch een keer doen.Ik kan er ook niet goed tegen als hij huilt.

@Bloem: Dat van die batterij vroeg Toos aan je. Maargoed, dan weet Toos dat ook weer, want de apparaten van haar vreten energie.

@Roanna: Tja dat schuifje he, ik wist niet eens dat het er zat:lol::lol:

@ roanna, sorry, 5 dingen tegelijk aan t doen :retard:

@ trl waarom niet? hoeft toch niet heel de dag, maar gewoon eventjes 3 uurtjes, jij lekker in bad/ douchen, misschien even de stad in of een stukkie fietsen, gewoon er ff uit, ff geen ‘mammie’ zijn… je gaf zelf aan dat het je zo’n goed had gedaan dat C ff bij opa was en jij naar de kapper :kus:

@TRL: Ik begrijp het volkomen. Misschien toch een keer doen wat je vrienden aanbieden. Kom jij ook even tot rust en anders weer kontakt opnemen met het CB, want vaak heeft het wel een oorzaak, wat niet wegneemt, dat er dan niets aan te doen is. Ik heb weleens progamma’s over gezien, over wat en hoe te handelen met huilbaby’s. Sterkte ermee meid! Zo moeilijk he!!! :kus:

En die van je staafmixer was toch ook zo snel leeg? :lol:

@Bloem: Geeft ook niets hoor! Je bent soms ook zo druk met van alles en nog wat. :dag:

@ roanna, ja de nieuwe website… pfppff… echt zoooo klote dat alles altijd verspringt, dan heb je het goed en sla je het op, ga je het checken, en tjoep… foto 3 staat achter foto 5 enzo… grgrgrgr

Ha meiden, rustige zondag gehad? Ikke wel, vanmiddag bij (zwangere) schoondochter op verjaardagsvisite geweest, en 3D echo van de kleine gezien. Echt schattig! En vanaaf nog naar d* H*** geweest, A even gezien. blijft moeilijk, maar komt goed. *
Kerstkadootjes doen wij niet aan, dus dat scheelt een hoop gedoe, alleen boodschapjes doen voor Kerstavond, dan komen alle3 m’n jongens met hun vriendinnen bij me gourmetten. 1e kerstdag bij Crazy en family eten, ook gezellig, maar verder hou ik het erg rustig. Voor mij hoeft het allemaal niet zo
@ TRL, komt goed meis, ook dat huilen gaat op een gegeven moment over, en tot zolang sterkte ermee, en idd, ook ik zou zeggen, neem af en toe een paar uurtjes voor jezelf. Dan kan je het daarna ook weer beter aan.
@ Bloem, succes met je springende fotoos!
@ Marion, brief al gestuurd? Doen hoor!!
En nou stop ik maar met typen, moet achter die PC vandaan, heb zere hand en schouder. Schouder is al lang, maar hand is vandaag begonnen, lijkt wel op een muishand of zo.
XXX Mar

@Bloem: Ik zie het helemaal voor me. Jij aan het ergeren. Komt vast wel goed, jou een beetje kennende. :smile:

Ik ga mijn WW zakje maken. Ja, ja, heb nog steeds last van kouude voeten. :stuck_out_tongue: Ga zo lekker sportprogamma kijken in bed.

Dus zeg hierbij alvast… weltrusten en slaap lekker en iedereen weer een fijne :so: (halve) werkweek.

@Miere: Jij ook succes op je nieuwe werkplek. :wink:

Weltrusten all.

@ miere en roanna, truste…

ikke idd flink aan t kloten. en idd het komt ook wel goed, wou alleen dat het in 1x goed ging, dit kost zoo veel tijd! maar goed, domein is geregistreerd… nu nog de fotos van de afgelopen wedstijden uploaden, (duurt nog wel 70 uur) en dan kunnen er nieuwe fotos bij :smiley:

@Miere: Heb wel een simpele oplossing, koop een polsbeschermer voor skaters en gebruik dat als brace. Is goedkoop en helpt. Ik heb al maanden een peesontsteking, draag thuis zo’n ding en heb er minder last van;) Enne voor schouderproblemen heb ik ook wel een goed adres. Hoop dat de zwangerschap van je schoondochter goed gaat. Wens je in ieder geval fijne dagen toe
@Trl: Zou er af en toe even van profiteren dat je trotse opa en oma hebben die vast wel even oppassen. kun je even je verstand op iets anders zetten en kun je er ook weer even tegen:kus:
@Bloem: Succes met de site en foto’s uploaden.
Ik ga mn mandje opzoeken, dus welterusten en tot morgen maar weer:kus::dag:

truste allemaal!!

mogguh allemaal