TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

auwieeeeee heb geen voeten meer over!!! En dan is nog niet eens alles gedaan!! Vind het mooi geweest… De rest mag de stagiare doen :wink:

:dag:

mogguh
ikke ff een slaapie wezen doen, erg onverstandig, maar goed, t moest :smiley:

@ marion klinkt goed :thumbsup: go for it! we horen het wel
@ cyn ocherm arm meiske… al die kerstwensen… beetje gierige baas om kerstzegels uit te sparen??

Goede…middag/avond,

@Marion: Klinkt goed, dus gaan we weer voor je duimen. :thumbsup:

@Bloem:Ook weer wakker? Hondjes alweer uitgelaten of moet dat nog?

@Cynthia: Oh kasian. Zere voetjes, dus zo lekker met de voetjes even in de biote*. Oh nee, dat is ergens anders nuttig voor he? Nouja, dan lekker even met de beentjes omhoog vanavond. Goed werk verricht hoor! :thumbsup:

Wij vanmiddag even met de trein naar Deventer geweest (goedkoper als auto parkeren) maar, men, men, men, wat was het daar druk. Daar was dit weekend het Dickensfestijn aan de gang, dus drommen mensen overal. Alles werd omgeleid door de politie, maar gelukkig wist mijn dochter, die ook even mee was, ( woont daar) de zijstraatjes, om bij de juiste winkels te komen. We moesten ook even bij de MM zijn, want die hebben wij hier niet.

Heb bijna alles nu zo’n beetje binnen. Alleen nog even voor de kleinkids (speelgoed) bonnen halen. Pfffff… zal blij zijn, als dit alles weer achter de rug is hoor! :o

Bloem,lekker geslapen vanmiddag en ook nog met de hondjes gewandeld.

Cyn,zere voeten,waarom moesten jullie ze zelf bezorgen?

Roanna,lekker wezen shoppen nu alles binnen.

Marion,succes met de brief.

Gisteren een vriendin van mij op visite geweest uit Friesland met haar turkse man,haar man nam C op de arm en vroeg of hij V mocht bellen,ik zei oke,dus hij gebeld en V nam zowaar de telefoon op en hij zegt ik zit hier met je zoon op de arm,was V wel ff stil,maar zegt ik wilde geen baby,dus man van vriendin zegt en wat als hij later naar je op zoek gaat,maar daar had V niks op te zeggen…Alleen dat hij er niet voor kan zorgen,omdat hij teveel problemen heeft.Man van vriendin vond dit maar vreemde reaktie van V en dat vinden de meeste turken die ik spreek.

Fijne avond allemaal

@TRL: Nou, eerlijk gezegt, wilde ik je dit al eens vragen, of ja al kontakt met V. had gehad na de beboorte van C, maar durfde het niet zo goed, omdat ik je niet van streek wilde maken, maar nu vertel je het al. Zo te horen dus, is hij er nog steeds niet zo blij mee. Miss als hij hem ziet. Kan me niet voorstellen, dat het hem dan ook niets doet. Ik vind zijn reaktie nu ook wel een beetje raar, maarja. :kus:

Ga even eten nu. Laters. :dag:

@ roanna, ja opgestaan om hondjes uit te laten, daarna weer verder geslapen :smiley:
drukte he? ik kwam er net achter dat de C100* hiero vandaag open is… als ik dat had geweten had ik gisteren niet alle drukte getrotseerd… pwfeww drukte!!

@ trl dat zal wel schrikken zijn geweest he voor V. eigen schuld dikke bult. ik kan me voorstellen dat elke reactie jou verdriet doet… misschien zal de tijd het leren hoe V zich echt voelt… problemen… pwfff alle turken hebben levensbedreigende problemen…

Roanna,heb hem vorige week maandag zelf ook al wel gesproken,maar werd ik ook niet echt wijzer van,hij spreekt zichzelf tegen,heb ik het idee.Heb wel een geboortekaartje gestuurd naar hem en ook wat foto’s maar verwacht er geen reactie op.

@Bloem: Nou, hier zijn iedere zondagmiddag de supers open, maar dan wil je ook niet graag boodschappen doen. Althans niet hier, want dan is het ook altijd zo beredruk. Kerst of geen kerst!!! :frowning:

Hoefde je alleen vanmorgen de honden uit te laten dan?

@TRL: Jammer dan he, dat hij zo koel reageerd, of eigenlijk helemaal niet reageerd. Waarschijnlijk doet het hem echt niets. Maarja, daar kom je misschien achter, als je weer eens die kant op gaat, tenminste ik las, als jij weer gaat, het toch weer Kusa zal worden.

@ roanna, ja was opgestaan omdat ik de meisjes moest uitlaten, kwam thuis en dacht… slaaaaappppuhhh

@ trl, ach, jij hebt de eer aan jezelf gelaten. je hebt je best gedaan om hem te betrekken aan jou ligt het niet, dat hij nou zo’n harteloze eikel is die alleen aan zichzelf denkt! je kunt t meisje, allicht anders dan je het je had voorgesteld, maar je kunt het :kus:

Bloem,ik weet 't niet,vind het af en toe zo moeilijk en zwaar,maar ze zeggen als de eerste 2 maanden maar om zijn dat gaat het beter,C is nog maar 2,5 week en best wel huilerig.Als hij op me arm in slaap valt en ik leg hem in zijn bedje dan begint hij alweer te huilen.Iedereen zegt dat ik het wel kan en dat moet ik maar in me achterhoofd houden.

@TRL: Daarom begrijp ik best dat jij het er heel moeilijk mee hebt. Natuurlijk zal je het wel alleen kunnen en straks als je weer aan het werk bent en de kleine op het kdv is, zal het denk ik ook beter gaan, want dan heb je toch andere dingen om je heen, dan alleen een baby.

Kijk, mijn jongste was ook best huilerig, met name overdag, maar als dan s,avonds kokkie thuis kwam van zijn werk, nam hij het over. Hij heeft dat geduld (nu nog) net al Raak, om met dat kleintje op de arm heen en weer te wiegen, maar dat kan je ook niet de hele dag doen, laat staan volhouden.

En dat heb jij natuurlijk niet, dat je het even aan iemand anders kunt overgeven als het je even teveel wordt. Ja, je ouders, maar die zullen ook niet de hele dag bij je zijn. Daarom kan ik wel een beetje voelen, wat jij nu voelt hoor. :kus:

Jullie duimen wat af voor me de laatste week he? Arme meiden!!!

@Cyn
Ligt lekker met de voeten omhoog denk ik!

@Roanna
Gewinkeld in de drukte vanmiddag. Lijkt me wel heel leuk dat Dickensfestijn. De buit bijna binnen alleen de kleinkids nog.

@TRL
Het is heel zwaar zo’n kleintje de 1e tijd, en al helemaal als ze ook nog eens veel huilen. Je maakt je zorgen en komt niet aan je rust toe. En die heb je heel hard nodig. En voor jou dubbel moeilijk want je moet het wel in je uppie doen. Maar weet zeker dat je dat gaat lukken kanjer :kus:

Kom ook even aanwaaien. Vandaag een beetje aangerommeld, eigenlijk niks bijzonders gedaan.
@Trl: Tuurlijk kun je het, denk dat iedereen bij het eerste kindje twijfelt of je het wel goed doet. En het valt ook niet mee als je niet weet waarom je kindje huilt. Doe wat jij denkt wat goed is. Voor jou is het nog anders omdat je het alleen moet doen, maar ik weet zeker dat het goed komt. Wat V betreft, daar zou ik me verder maar even niet mee bezig houden, je kunt hem niet peilen en hij maakt zich er erg makkelijk vanaf. Zijn leven is gewoon doorgegaan terwijl dat van jou op zn zachts gezegd behoorlijk op zn kop heeft gestaan. Denk eerst aan C. en jezelf. Dikke :kus:
@Marion: Heb je al een brief geschreven? Duim ook voor je dat het gaat lukken.
@Roanna: Is de storm een beetje overgewaait?
@Bloem: Vandaag hondenuitlaatdienst geweest en de batterij een beetje opgeladen

@Toos: Storm? Welke storm Toos? By the way, had je een smsje gestuurd en had je die nog toevallig gekregen/gelezen, of heb ik voor niks op mijn toetsen zitten drukken. Ik had er eerst wat anders staan, maar dat kan ik niet maken, denk ik. :lol:

Volgens mij is Jill er ook weer.

Jiil, mocht je dit lezen… :dag:

@Roanna: Nee niet gezien, zal meteen even kijken

@Roanna: Ik zag gister ook de prijzen van o*d. Vind het ook behoorlijk duur. Ik zou heel graag naar ADR willen, maar ga dat er niet voor betalen

@Toos: Helemaal met je eens. Ook vertelde ik het je even, omdat ze toch dachten dat in 2009, OA* en B*X het niet meer zouden aanbieden, maar dus toch nog wel.

Ik kijk kijk ook nog even verder. :vak02:

Weet je ze zeiden ook dat ze zich op de israelische en oostblok gingen richten omdat wij zuunige hollanders eigenlijk te weinig betalen. ADR travel ligt nog hoger met de prijzen, vind het een niet zo’n slimme strategie. Ze kunnen het beter voor minder aanbieden, zo blijven de hollanders weg. Denk dat er misschien betere hotels te vinden zijn voor evenveel of misschien minder. Maar we wachten gewoon verder af en kijken eventueel op de vakantiebeurs naar iets anders

Zag trouwens ook op de o*dsite dat la blanche ook behoorlijk in prijs gestegen is. Vragen ze €100 p.p meer voor dan ADR. Vind het buitensporig, wie legt er nou ruim 1100 neer voor 2 weken turkije, ik nie dus