TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

@Beps
Ook hier nog maar eentje :kus:
Veel plezier met Bloem vanavond!!!

Tlr…vanavond weer vrienden op visite gewoon lekker thuis, en klein mannetje gewoon in zijn bedje, moet toch kunnen…even wat anders dan flessen en luiers.
Marion koffer nog niet gepakt…maar wel aan de was
Beps vanavond met Bloemmie kwebbelen
Bloemmie vandaag in heerenveen geweest, morgen wederom
Roanna in de nieuwe pon geslapen
Toos aan de crock of vanavond die 1e vrije dag.
Hier de kerstboom eruit, de kamer weer helemaal spic en span, en een doodzieke hubs…(griep achtige klachten, koortsig en stik benauwd) maar even aankijken anders maandag maar even langs de ha voor een kuurtje. Damber nog bij haar vriendin dus ik het rijk alleen.

Damber ook weer binnen, is ook al snot en snot verkouden, gaat lekker hierzo…wens iedereen voor nu een fijne avond…en alvast welterusten

@Viva:
Ik heb vanavond het foldertje over info en excursies, naar jou gestuurd. Hij paste niet helemaal in de enveloppe, dus heb een bietje moeten vouwen. Maar dan weet je dat het er aan komt.

Jeetje, is ook wat met je hubs dan. Hij heeft het behoorlijk te pakken zo te lezen. Nou, wens hem en zo ook Damber even beterschap van mij.

@Bloem & Beps: Heel veel plezier met alles, maar vooral met foto’s kieken. :dag:

@Marion: Ben je er al klaar voor? :dag:

@Linda: :dag:

@roanna: :kus: :dag:

@Viva
De kerstboom alweer opgeruimd, kijkt kaal dan in de kamer he? Verder begint het bij jullie aardig op een ziekenboeg te lijken. Jij was al snotterig, nu Damber ook al en hubs zit al helemaal in de lappenmand. Beterschap allemaal!!!

@Roanna
Nee hoor, ben er nog lang niet klaar voor. Maar ik heb nog 2 dagen he!!

@Linda
:dag: hoe is ie?

goedemorgen allen…

Ik al ruim een uur op…lag zo te hoesten dat hubs met zijn zieke hoofd mij de hoestdrank kwam brengen, dus hij naar beneden en weer naar boven gelopen (de lieverd).
Ja het is niet te geloven we hebben het allemaal goed te pakken hierzo.

Roanna ik zie de folder tegemoet meis, dank je wel.

Marion inderdaad dan is het weer een kale bedoening in huis, maar wel lekker opgeruimd, ik heb de boom altijd vroeg staan, maar de dag na de kerst gooi ik hem er weer uit, dan ben ik die bende weer zat. Ik heb ook altijd maar 2 dagen de kerstkleden op de tafel liggen want dan vind het helemaal zo rommelig met al die ballen en strikken die op die kleden zitten, heb ook wel eens helemaal gouden gehad maar dan voel ik me net op de kermis zitten.hiihhii.
Ik heb gisteren ook nog de ramen gezeemd aan de binnen en buitenkant beneden, maar je vingers zouden eraf vriezen dat was niet zo’n goed plan, maar je kon bijna niet meer naar buiten kijken hierzo…
Vandaag maar zien wat alles brengt, geen idee wat ik ga doen.

Dinsdag om 10.00 uur krijg ik permanente makeup (lees wenkbrauwen), kerstkadootje van Damber en hubs, ik ben benieuwd. Dan hoef ik eindelijk die dingen niet meer te tekenen, want rechts dat gaat altijd wel, maar de linker is altijd anders…wilde het al heel graag maar ga dat dus echt niet voor mezelf neerleggen zo’n bedrag, daar kan je heel wat potloden voor kopen.

Morning all
Ik ook weer wakker. Hubbie en ik zitten aan de compie en zoeken waar we een nieuwe tv gaan kopen(ach ja, een bedragje van hubs zn ideetje kan ook een tv worden!) dus vandaar dat ook wij al weer een uurtje beneden zijn…

@Viva: irri he, als ze zo aan t hoesten zijn, maar doorslapen en jij wakker ligt!

@Linda: :dag: Ik miste je al!!

@Roanna: Alles verder ook goed bij jullie?? Wij kijken nog steeds naar ADR hoor, voor juni ergens… dag of 10 lijkt ons heerlijk!!!

En toen…toen wist ik het niet meer…

Gister heerlijk onze foto’s in vogelvlucht zitten kijken. Wat een heerlijkheid om nog weer even onze vakantie te beleven. En wat is t ook een prachtig land!!!
Daarna hebben Bloemmie en ik ons groot zitten houden. Ik was ZOOO moe…maar dacht ja is Bloemmie hier kan ik niet om 23 uur in mn bedje gaan liggen…
Bloemmie dacht…ja is Beps de hele dag aan t werk geweest, ben ik hier kan ik niet om 23 uur in mn bedje gaan liggen

Dus toen ik om 23.40 zei dat ik omviel en naar bed ging ging Bloemmie helemaal stralen hahahaha!!!
Ik mag weer om 12 uur aan de slag, Bloemmie gaat rond 11 uur weg, dus perfecte planning!!!
Tot straks ofzo…

Beps op jacht naar een tv, weet dat de buren een nieuwe hebben daar kun je gewoon een kaart voor digitale tv insteken die is van s*ny, ik heb een aparte decoder voor de digitale ontvangst, dus zit met een extra apparaat.

**:turkey:Marion: 30 december: Side:TURKEY:

2009

:NETHERLANfiliz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

Viva,beterschap ook voor de rest van de familie

Beps,succes met zoeken en werk ze

Bloem,veel plezier weer vandaag.

Ikke straks naar me cluppie hoop dat ik het volhou,want heb slechte nacht gehad.En dan eind van de middag nog een oom en tante op visite.

Fijne dag allemaal

Wat heb ik hieraan Viv?? Ik heb schotel ontvangst!!
Buiten dat, het werkt niet zoals jij het zegt… er moet nog iets bij, wat je erin steekt… nl…en dat is duurder dan een dgitennedecoder!!!
We weten precies wat we willen(wel een Son
) maar zijn de prijzen aan t vergelijken. We kijken al ruim een jaar, weten alles wat er is, wat er komend jaar komt enzo haha!!! De I*'s wordt gek van ons(en wil ons graag verkopen dus hopelijk ga ik de prijzen weer scherp zetten haha)

@TRL: Geniet gewoon meis. Dan heb je vannacht mss meer doorslaap nodig!

De kerstdagen alweer voorbij gevlogen, maar wij hebben het in ieder geval erg gezellig gehad.

@beps
Alweer druk aan het werk, maar tussendoor nog wel bloem op bezoek.

@bloem
Een lekker schaatsweekend en nog nog op bezoek bij Beps, foto’s schieten met de nieuwe camera, een super weekend lijkt me.

@viva
Gaat nooit meer steengrillen bij de bowlingbaan.
De hele familie blaft en snottert, beterschap.

@roanna
Goed verwend met de kerst en ook de kinderen en kleinkinderen blij gemaakt.

@trl
Leuke avond gehad met de vrienden?
Vandaag weer naar haar clupje.

@marion
Feestje met de schoonfamilie gehad :kus:
Nu bijna de koffer pakken en lekker even er tussenuit!

@linda
Hoe gaat het met je?

@toos
Crocken met de kerst, wat jammer dat je het kerstdiner met je schoonmoeder hebt gemist :smiley:

Goedemorgen all.

Had net weer een heel verhaal hier staan en ff verkeerde toets en weg was het weer. :mad:

Zo te zien bijna iedereen weg vandaag of werken.

@Beps: Ik had al het een en ander zitten uitpluizen qua prijzen ADR in Juni. Tot nu toe, heb ik voor ons dan ( kokkie en mij), de goedkoopste met Transavi* kunnen vinden bij Corendo*. Voor 8 dagen € 1179 per 2 pers. De rest is allemaal ruim over € 1200 en dan soms niet eens met Transavi*. Toch nog even op Be* wachten. Hopenlijk is die wat beter, of goedkoper aan de prijs. Ik had touwens ook richting Side en Lara zitten zoeken. Maargoed, we hebben nog even de tijd dus…

Werkse vandaag. :dag:

@Viva: Graag gedaan hoor! Zorg je wel goed voor jezelf en de rest van de familie he. :kus: Beterschap allen hoor. In ieder geval heb je de boel beneden van binnen en buiten al weer schoon. Hele zorg minder. :lol:

@Trl: Lekker even een uitje vandaag naar het voetbal. Weer een slechte nacht gahad. He, wat vervelend nu weer. Nou, C. is in goede handen vandaag, dus lekker even gaan genieten hoor! :kus:

@Linda: Ook werken vandaag. :dag: Hou je haaks he!!!

@Marion: Nouja, als het weekend maar voorbij is… dan mogen jullie echt gaan. :vak01:

@MK:Ook leuke kerstdagen gehad? Ook nog een bietje verwend geweest? En hoe vond M. het kindje wiegen?

@Bloem: Weer fijn naar het schaatsen, dus ook weer heel veel plezier.

Wij vanmiddag even naar de achterhoek, maar moet eerst nog badderen.

Iedereen een fijne zondag. :dag:

@Roanna: Das goed te doen dan… we gaan eens even kijken dan… JAAA ik wil er wel heen mss met de oudjes erbij, oh ja jij en Toos ook nog…hahahahaha alle oudjes compleet hahahaha

STIL HIER, ga weer afsluiten voor vandaag, iedereen wordt hier steeds zieker…meld me wel weer.

Helluppppp
niemand hier meer!!!

Goedenavond.

Wij ook weer terug uut de achterhoek. Hebben op de terugweg weer een ordinair patatje met, meegenomen en dat hebben we net opgegeten. Ik ging vanmorgen op mijn nieuwe digiweegschaal staan en… :(. Lijkt net of die meer aangeeft!!! :lol: Maargoed, na de feestdagen maar weer wat aan gaan doen.

@Beps: Jaaaa inderdaad met al die oudjes daarheen. Ik zie het al voor me. Huize “Wereldwijzerweltevree” zijn er ook. :lol: Misschien krijgen we dan nog wel korting als we met zo’n groep gaan. Enneh… niet te vergeten… Kaylo plus haar ventje zitten en dan ook he!!! Dus half TTT zou er dan kunnen zitten. Ha, ha.

@Viva: He gats, wat vervelend dan. Iedereen in de lappenmand bij jou. Lekker veel sinaasappels uitpersen en een paar molletejs per dag, dan moet het toch goedkomen en anders toch even naar de HA met de meute. Nogmaals beterschap voor iedereen daar. :dag:

Marion…goede vakantie over 2 dagies…dikke kus meis…

Ga ff bij Linda langs…en geef haar een dikke knuffel van me,ze heeft enorm veel megemaakt na het uitkopen van Wiel…je weet het adres,schuin tegenover Asteria,op de hoek.