TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Helloooo hier is officieel laatste daagje dus druk, lees wel weer mee hoor maar reageer vanaaf thuis wel. ik werk ma en di zelf ook nog
fijne dag allllllll:dag:

Hello, I am back…pfffff

Bij paps de hele boel gedaan, bed verschoond, boodschappen gehaald, naar de bank voor hem.
Daarna mijn nieuwe bril gehaald, nu de boodschapjes in de kast, en een berg was wegwerken…maar goed ik ben alleen, hubs heeft kerstfeest op het werk, en Damber ook. Dus mammie is alleen in huis, dus ga hier nu maar even verder, hoef ik dat het weekend tenminste niet te doen.
Zo eerst even Jessy buiten laten plassen, en dan aan de was…en daarna stofzuigen…dat moet voldoende zijn, maandag weer een dag om te soppen, nu maar even strak trekken die handel.

Lief van jullie dat jullie allemaal zo positief reageren op portugal, ik kan me er geen voorstelling van maken. Hoop eigenlijk niet dat het erg op spanje lijkt, want dat heb ik wel gehad, maar ik ben blanco…
Roanna Kreta vind ik NIET leuk, ik vind het er vies en oud nee dat is niets voor mij, had wel een keertje naar Kos gewild.
Tlr…gelukkig niets ernstig, wel lastig als je zo’n last van de hechtingen hebt dat je niet zo goed kunt plassen.
Raak laatste uurtjes aan de zaak, en dan lekker vrij

@Marion: Ik denk dat Hans zijn kaart afkomstig was van Toos. Hij is een beetje in de war met de namen. Wat wil je ook, na al die vrachten post die hij rond heeft gebracht en nog moet brengen. :lol: Raak je best van in de war.

Marion, kunnen we jou nog niet in het lijstje zetten? :dag:

@Viva: Nou, op zich lijkt het wel op Spanje hoor, maar ik vond de bevolking wat vriendelijker daar in Portugal. En net als in Turkije… in de zijstraatjes kan je heel voordelig eten en drinken. Zo hadden we toen ook een adresje ergens een beetje uit het zicht van de massa, maar heerlijke koffie voor €1.

Ik zal je een folder toesturen over het gebied met z’n bezienswaardigheden in die buurt. Je weet, wij zijn ook geen cultuursnuivers, maar dit moet je echt gedaan en gezien hebben. Echt de moeite waard!!!

Hoe heet je appartement? Als het die is, die ik gezien heb… echt mooie ligging.!!!

Moet zo nog ff schapje s doen. Waren al wel weggweest, maar hadden weer niet wat ik zoek. :frowning:

Roanna, het appartement heet squash

Nee, nog niet. Ik heb nog geen telefoon gehad van Crendn en zelf nog geen tijd gehad om te bellen. Zal vanavond eens aan de telefoon gaan hangen.

Marion : proficiat, ben zo blij voor je:tongue:
Viva : hoe staat je nieuwe bril?jij hebt ook druk daagje gehad
Trl : C heeft idd blauwe ogen en blond haar, lief hoor.Echt rustig aan doen nu he
Bloem : errug blij dat het nu weekend is en af aan het tellen tot cadeau
Roanna : ook al aan de sop geweest
Beps : via sms aan het luilakken en thaise eten beu. kan het me niet voorstellen
Cyn : lekker daagje vrij en huiswerk gemaakt, moet ook gebeuren he meis
Linda : alles ok? heb je al een tijdje gemist:)
Ik ga maandag en dinsdag nog wel werken hoor maar de zaak ik dicht.kan ik lekker doorwerken in mijn uppie en zonder telefoon

Marion,vanavond zeker aan de telefoon hangen,kunnen we je in het lijstje zetten.

Raak,zaak op slot,maar wel een het werk volgende week.

Ik vermoeiende dag achter de rug,zodra ik C in bed leg begint hij te huilen,als ik hem oppak en op schoot neem is hij stil als hij dan in slaap valt op mijn schoot en ik leg hem weer in bed,huilt hij met een half uurtje weer

inbakeren??

@ viva, ik vond de excursie naar “het meest westelijke puntje van europa” erg mooi, prachtige rotsformatie’s en wilde zee :smiley: ik zag new york zo al liggen
verder is een boottocht daar ook erg leuk

ikke BIJNA klaar voor deze week… pfpfpfp :retards:

Trl : haha klein C begint al een beetje verwend te worden :kus:dit weten ze snel hoor meis. klinkt hard maar als ie gegeten heeft, schone luier en lekker fris bedje dan misschien maar een keer ff laten huilen.ik weet hoe moeilijk dat is, vooral als je er niet tegen kunt.sterkte ermee
Bloem bijna lekker weekend, toch:kus:
Marion : wil jij ff bij vertalingen kijken, heb een dringend vraagje

@TRL: Ben het helemaal met Raak eens, maarja… makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het. Ik kon en kan er ook niet goed tegen. Vaak is het ook maar tijdelijk hoor, maar toch. En wat Bloem zei, zou je ook een keer kunnen proberen.

@Viva: Nee, ik had dan een ander app. gezien, maar deze mag er voor dat geld ook zijn.

@Raak: Bij jou ook even alles rustig aan het front? Ik ook nog gewoon even werken hoor volgende week en voor de week erna heb ik een tijdje geleden al vrij gevraagd, maar weet nog steeds niet of ik het ook heb. Iedereen had namelijk vrij gevraagd en gaan ze dus kijken wie er de laatste jaren vrij waren in die tijd en dus nu aan de beurt zijn. Het is maar goed, dat ik nog geen 3 dagen Parijs heb geboekt. :lol:

@Marion: Ik begrijp best dat je het heel druk hebt momenteel, maar ik zou niet zolang kunnen wachten, of ik nu wel of niet op vakantie zou kunnen. :lol: :lol:

@Bloem: Jij zo lekker naar huis en dan…WEEKEND!!! :dag:

laat hem al behoorlijk lang huilen,tot overstuur aan toe.Denk dat het krampen zijn.Inbakeren is misschien optie,maar mag niet zonder overleg.

@TRL: Ja, dan zou het aan de voeding kunnen liggen, maar kom daar maar eens achter om uit te vissen welke de juiste is, in welke hoeveelhied… Wat zeiden ze van het consultatiebureau dan?

Woensdag had hij dit nog niet toen de arts van het consultatieburo hier was.Net wel gebeld naar het consultatieburo die zeiden ook inbakeren,maar dat moet je leren en daar wordt ik maandag over terug gebeld.Hoop maar dat hij nu moe genoeg is en wel gaat slapen.
Zo nou genoeg over baby’s

Zie net in het voorstukje van het journaal dat er weer een nederlandse millitair is omgekomen in Uruzgan.

Roanna : ff wachten met 3 dagen Parijs is verstandiger ook, w8en tot januari dan is er uitverkoop !!! ik ga engeland onveilig maken met shoppen, zeeeer voordelig pond nu :lol:
Trl :heb je geprobeerd om op je arm te leggen, met hoofdje naar je hand,op zijn buikje en dan sussen, als het krampjes zijn helpt dat echt meteen.Bedoel de raad goed hoor, is geen bemoeizucht.ik ben nl.echt een moeder/omaatje zegt iedereen.baby’s geven ze altijd aan mij om te sussen en i love it :wub:

ja erg he, is op een bermbom getrapt vlakbij kamp holland zeiden ze op de radio, fijne kerst weer zo he

Ja, verschrikkelijk weer he!! Je zal het nieuws maar thuis krijgen. Brrr… Moet er niet aan denken.

@TRL: Goed van je dat je even het CB hebt geraadpleegt. Geeft soms ook al een gerust gevoel.

Raak,mijn arm is niet lang genoeg en daarom heb ik het op me bovenbeen geprobeert,maar ook dat hielp niet.Maar ja dit weekend doorkomen en dan maandag maar zien wat ze zeggen.

och arme TRL en arme C. … :kus:
ikke idd thuis en da was nie helemaal de bedoeling… :frowning: ouders hadden niet duidelijk doorgegeven dat eten vanavond niet doorging…
geen eten in huis en geen gezellige avond… baal er behoorlijk van, maar goed.

heb wel de halve lidl leeggekocht aan kaas, ham, uhm en kaas kaas ennuhmm kaas… :smiley: hihi…
jammie, heb voor 2 weken genoeg, dus ga maar es een broodje… uhm kaas in de oven gooien!

verder ook kado gekocht voor broer :smiley: ga nie zeggen maar tis echt super leuk :smiley: wist niet eens dat ze zoiets hadden en het had zo’n beetje de naam van mn broer erop staan met glitterende letters en wijzende pijlen erop :smiley: hihi… gaat ie vast leuk vinden :smiley:

owh d’r zit een kortingsboekje in mn kerstpakket
oa boeking bij B*x, minimaal 500 euro voor 15.01.2009 boeken, krijg je 30 euro korting… wie em wil mag em hebben

@Bloem: Och wat sund van het etentje bij je ouders. Nouja, volgende keer weer toch!!!

Ik heb die bon ook nog en denk niet, dat hij 2x inwisselbaar is.

Ik krijg maandag ook nog een of andere bon om ergens te besteden van Achme*. Wat worden weer verwent he!! :lol: