TTT 108 ... in mijn uppie, wie had dat verwacht

Portugal staat bekend om vis…en dat lust ik nou net niet, maar goed we gaan het zien…2 kamerappartement is ook wel lekker.

Raak welterusten meissie en hou je haaks.

@Raak: Welterusten en tot morgen maar weer.
Ik ga ook mn mandje opzoeken, dus tot morgen en slaap lekker:slapen::dag:

Ik stop er ook mee, iedereen welterusten…

Hey meiden en heren.
Nog heel snel voordat ik ga slapen. Ben wel erg ego de laatste dagen he maar krijg geen tijd om fatsoenlijk te posten. Gisteren kantoordagje en met de school aan de telefoon gehangen en jullie hebben prima geduimd …THANKS!!! J mag een paar dagen langer van school blijven. We gaan er dus samen even tussenuit. Begin me gewoon te schamen, nog niet zo lang terug en ik ben al weer weg. Wacht nog op een telefoontje van Crendn en dan mag ik in het lijstje.
Verder staat de telefoon hier roodgloeiend, lijkt wel of dat ding niet op houdt met rammelen. Vandaag naar de kerstborrel geweest, nog even bij buuf op de koffie geweest want was daar al eeuwen niet meer geweest.
Morgen vroeg op want moet het kerstontbijt mee klaar gaan maken, met dank aan mijn zoon want hij had de juf verteld dat ik zo graag wilde helpen, hij zelf dus. Maar goed, ik vind het leuk hoor, heb het alle jaren gedaan en het houdt me van de straat.

Heb bijgelezen maar er is niet heel veel blijven hangen.

@TRL
Wat een lekker ventje zeg!!

@Hans
Fijn dat ik een schat ben maar ik heb geen kaarten verstuurd. Sla het dit jaar ff over.

@Viva
Ook ik het lijstje … mooi zo!!!

En verder voor allemaal een dikke kus … van onder de rivieren.

goedemorgen allen

Marion mooi lekker een paar dagen weg, mazzelaar dat je J. van school thuis mag houden, en ook nog druk met vanalles en nog wat, en dan ook nog vandaag de keuken in…pffff zo druk als een klein baasje dus.

Ik vandaag naar paps, boodschappen doen en mijn nieuwe bril halen…dus ik meld me wel weer ergens vanmiddag.

Iedereen een fijne dag.

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
:portugal: Viva: 1 Juni-Praya de Rocha Portugal :portugal:
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

***2009

:NETHERLAN*filiz: 1 januari: ff naar huis:NETHERLAN

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni Portugal
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover

gooood morning…
ik voel me nie zo geweldig, maar goed nog 1 dagje werken! nog 1 en dan weekend!! whihhheeee

@ viva, geslaagd al was t bijna midden in de nacht. ik vond portugal erg mooi, maar wij zaten in een afgelegen klein vissersdorpje… idd veel vis en veel engelsen (lees fish and chips) maar dar komen jullie wel uit, want tis er super mooi!!

@ marion jij ook toestemming, super! en nu ontbijtje smeren op school…
ik moet ook vliegen
ciaoooo

Roanna,zelfde gedachten hihi.C heeft blauwe ogen,maar wel de neus en wimpers van V.Hij lijkt op de foto groter dan hij is.

Viva,lekker reisje geboekt,portugal ben er ook nog nooit geweest.

Marion,gefeliciteerd J extra dagen vrij dus jullie kunnen gaan,heerlijk vooruitzicht.

Raak,lekker met de kerst naar Engeland ff eruit.

Beps,lekker op het strand aan het genieten.

Ik zo naar de ha,paps komt ff oppassen hier.

Goedemorgenall.

Heb even het lijstje aangepast. :idea:

@Viva: Hele goede keus. Eerlijk gezegt, ik ben nog nooit op een van die Griekse eilanden geweest,(dan 1 dag Kos) maar het trekt me ook niet zo, dan misschien ooit een keer Kreta. Ik denk dat je hier geen spijt van zal krijgen. :zon: :thumbsup:

@Toos: De balllen weer goed gehangen in de nu juiste boom. Lekker genieten.

@Marion: Gefeliciteerd meid, dat het je toch gelukt is, om binnenkort lekker even een weekje weg te kunnen met J. en N. Het is je gegunt hoor en niks ego. :kus:

@TRL: Oh, nu hebben we er 2 . :dag: :lol: :lol:

@Raak: Jij ook al een paar dagenweg? Blijven er nog wel mensen thuis?:lol:

Nou, ook lekker hoor en wat dacht je van dat Britse Pond. Heel laag, dus kopen, kopen, kopen. :dag: Lekker shoppe dus!

@TRL: Maak er weer wat moois van bij de kapper. En leuk…opa ff oppassen. Hi, hi. Wel trots zeker he?

Nou meiden en heer. Ik even aan de sop. :dag:

@Bloem: :dag: Werkse

owh ja… vergeten te vermelden, had een beetje haast
werd vannochtend wakker ge-sms-t door beps
stond iets dat het lekker luilakken was en ze het thaise eten wel beu was en daarom extra blij met de subways :smiley:
was een grapje van vorig jaar toen ik dat zei en ze dacht ??? hahahah

Roanna,was gisteren al bij de kapper geweest.Moest nu naar de ha,maar was niks bijzonders er zitten nog onderhuidse hechtingen die er vanzelf uit gaan,dat irriteerd waarschijnlijk een beetje,ze wilde ze er wel uithalen,maar ik zei nee laat meer als ze er vanzelf uitgaan.Ik wil te snel,maar moet rustig aan doen,herstel duurt ongeveer 6 weken…En opa is idd supertrots,alleen jammer dat hij de poepluier niet had verschoond toen ik thuis kwam:hihi:

Bloem,wanneer komt Beps eigenlijk terug,volgende week???

Hello!!! :dag:

Viva: wat een gedoe zeg bij Globe… maar lekker naar Portugal!! Ik vond het absoluut een leuke bestemming, vrij goedkoop, en ik lust ook geen vis maar genoeg andere dingen te krijgen!!! Tip: huur voor een paar daagjes een auto, wegen zijn daar erg goed… en eventueel een excursie naar Sevilla of Lissabon!!! :smiley: Leuk!!!

Marion: waarschijnlijk ook binnenkort weer even weg… :thumbsup:

Zo ik ga aan mijn huiswerk!! Ja ben weer vrij :wink:

Verder weet ik het weer ff niet!!

de 23e 's avonds/ 's nachts

Ja dan vliegt ze terug? Ze komt 's morgens aan dat toch?

Dat schiet dan al op zeg,maar gelukkig zijn ze nu nog aan het genieten.

ik weet niet exact de tijden maar de 24e zijn ze weer terug… zoiets igg… ze zal zich wel melden als de tijd rijp is :wink: